1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 30 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk het wel, volgens mij zijn er sinds die tijd een aantal rechten verlopen en bij de concurrent terechtgekomen (bv Metallica).
     
  2. dctjuhlp

    dctjuhlp Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    welke twee andere nummers zijn het dan die niet geexporteerd worden
     
  3. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Run To The Hills , Monsoon

    EDIT:
    Paranoid kan ook niet.
     
  4. gunmaster

    gunmaster Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb naar EA en Harmonix een mail gestuurd met de vraag wanneer de instrumenten komen, en allebei wisten ze niet wanneer ze komen.
    EA wist zelfs niet OF ze komen.
    Dus ik denk niet meer dat ze nog deze kerst komen:'-(
     
  5. dctjuhlp

    dctjuhlp Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    naja dan is t alleen jammer van enter the sandman
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Lol net een nummertje gespeeld met een vrouwelijke voice. Gaat vrolijk een kale man met een sik het nummer zingen 8)
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Viel mij laatst ook al op. Battery door een punk wijf :D
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje. Ik heb van de week RB2 ook binnen gekregen en ik denk dat ik er vandaag zo zoetjes aan maar eens mee ga beginnen.....maar wat zijn nu die 20 gratis tracks die je erbij krijgt d.m.v. die code invoeren ? Want ik meen ergens gelezen te hebben dat het content is die al eens eerder is vrijgegeven en in dat geval is de kans vrij groot dat ik de nummers al heb. Code invoeren en downloaden zou dan een beetje dubbelop zijn....
     
  9. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Te lui om te googlen?

    iig:

    The 88 - "Sons and Daughters"
    • Authority Zero - "No Regrets"
    • Between the Buried and Me - "Prequel To The Sequel"
    • The Cab - "Bounce"
    • The Chevelles - "Get It On"
    • The Cocktail Slippers - "Give It To Me"
    • Dealership - "Database Corrupted"
    • Endeverafter - "I Wanna Be Your Man"
    • The Ghost Hounds - "Ashes To Fire"
    • Hollywood Undead - "Young"
    • Kutless - "The Feeling"
    • The Len Price 3 - "If I Ain't Got You"
    • Lesley Roy - "I'm Gone, I'm Going"
    • Opiate for the Masses - "Burn You Down"
    • Semi-Precious Weapons - "Magnetic Baby"
    • Shaimus - "Like a Fool"
    • Thenewno2" - Crazy Tuesday"
    • Tickle Me Pink - "The Time Is Wrong"
    • Underoath - "Desperate Times, Desperate Measures"
    • X Japan - "I.V."
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk erover na om deze game ook te halen, aangezien de setlist van GH:WT een beetje tegenvalt. Kan ik muziek als At the gates, Devildriver en All that remains downloaden etc. Maar ik heb een paar vraagjes:

    -Hoe werkt het met de hammerons en pulloffs? In gh2 vond ik dat nogal onduidelijk aangegeven wat nou een HO was of niet, en aangezien dit van dezelfde makers is, wil ik het ff checken.

    -Hoe vinden jullie de standaard setlist, dus niet de dlc? Ik heb hem al eens doorgekeken op wikipedia maar hoor het ook krijg van mensen die het spel zelf hebben, of er bijv genoeg afwisseling is etc.

    -Duurt het wennen aan de vierkantjes lang? Beetje rare vraag misschien.. maar het lijkt me een beetje raar spelen. Weet niet waarom, en misschien is het wel moeilijk doen om details hoor.

    -Soms zie ik in die filmpjes dat er als na die witte noten zijn gespeeld (zal wel starpower zijn voor RB?) er van die gele lijnen over je fretboard gaan. Is dit niet storend en zie je nog wel welke noten eraan komen?

    -Kan je hem aanraden?

    Dank jullie wel voor je antwoorden, misschien wat rare en domme vragen maargoed (Y)
     
  12. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    -Hoe werkt het met de hammerons en pulloffs? In gh2 vond ik dat nogal onduidelijk aangegeven wat nou een HO was of niet, en aangezien dit van dezelfde makers is, wil ik het ff checken.
    Uhh, in GH2 werkt het toch net zoals in GH3, GH: Aerosmith en ik neem aan ook GH: WT? In ieder geval is het hetzelfde principe als in al die andere games, maar wordt het aangegeven met kleinere blokjes wat imo toch wel wat wennen was. In het begin vond ik het wat onduidelijker dan die in GH2. Het is trouwens wel zo dat je timing beter moet zijn in GH2 en Rock Band vergeleken met de andere GH games.

    -Hoe vinden jullie de standaard setlist, dus niet de dlc? Ik heb hem al eens doorgekeken op wikipedia maar hoor het ook krijg van mensen die het spel zelf hebben, of er bijv genoeg afwisseling is etc.
    Is een beetje persoonlijk, maar ik vind hem erg goed en afwisselend genoeg.

    -Duurt het wennen aan de vierkantjes lang? Beetje rare vraag misschien.. maar het lijkt me een beetje raar spelen. Weet niet waarom, en misschien is het wel moeilijk doen om details hoor.
    Raar om te spelen? Neuh, went heel snel. Ik vond het op de een of andere manier juist veel scherper en meer helder dan Guitar Hero.

    -Soms zie ik in die filmpjes dat er als na die witte noten zijn gespeeld (zal wel starpower zijn voor RB?) er van die gele lijnen over je fretboard gaan. Is dit niet storend en zie je nog wel welke noten eraan komen?
    Is niet storend in de game, omdat de beeldkwaliteit veel beter is dan in die filmpjes op internet.

    -Kan je hem aanraden?
    Ja. :9
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2008
  13. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me af of die instrumenten nog komen. Heb mailtjes gestuurd naar Bartsmit, Dimensionplus en Nedgame. Allen hebben geen idee.

     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2008
  14. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Hoe meer ik dit spel speel hoe slechter ik hem vind. Ik merk dat een hoop van de notecharts gewoon of kinderlijk simpel zijn, of duivels moeilijk. Komt nog bij dat ze 9 van de 10 keer heel erg repetetief zijn. Ik vind dat er bij Rock band 1 en 2 allebei geweldige liedjes zijn gekozen, maar notecharts maken kunnen ze toch beter aan de mannen van Neversoft en Redoctane, want daar bakken ze gewoon echt niks van.

    Of ligt dat dan weer aan mij? Ik speel op hard btw.
     
  15. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik vind de notecharts anders prima op Expert, maar dat blijft natuurlijk je eigen mening I guess. :)
     
  16. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Nou ja, ik merk eigenlijk dat ik bij sommige liedjes gewoon 4 minuten lang precies hetzelfde aan het spelen ben. Eigenlijk bij een hoop liedjes. Op sich niet gek, dat ligt natuurlijk ook aan de liedjes, maar ik vind het erg storend aangezien ik er geen last van heb bij GH 3. Daar zit variatie in, en is een stuk uitdagender.
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Bij GH 3 is dat ook niet anders hoor. (Bijna) elk nummer heeft een refrein wat dus herhaalt word, coupletten hebben meestal ook dezelfde ritme. Precies hetzelfde als bij Rock Band dus. :+
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb dus precies hetzelfde! Bij veel nummers moet ik soms echt moeite doen om mijn ogen op te houden omdat ik ze gewoon saai vind. Een tergend nummer in mijn nummer is PDA van Interpol, wat een schijt nummer. Persoonlijk vind ik GH3 een lekkere soundtrack hebben, maar goed dat is mijn mening :)
     
  19. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    In Flames FTW!!

    carry on... ondertussen wacht ik nog steeds op de hele rock band 2 bundel.. |:-
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2008
  20. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game binnen , en vind de soundtrack erg vet. Heb alleen nog maar drums gespeeld en dat bevalt goed. Ben nieuw bij het drummen, en medium gaat me goed af. Ook heb ik hier Guitar hero World tour liggen, vind het drummen daar nogal saai. Tot nu toe vind ik rock band 2 leuker dan GHWT.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina