1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 30 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Rock Band 2 al zolang niet meer gespeeld, het kon me op een gegeven moment niet meer boeien. Te weinig Metal of stevige rock en teveel softe tracks waar ik bijna bij in slaap viel. De DLC van Lamb of God (wel maar één nummer) was tof maar de laatste tijd is er voor mij niets boeiends meer uitgekomen. Ach, Guitar Hero Metallica komt bijna dus dan kan ik mijn hart ophalen :)
     
  2. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Download die van At the gates :)?
     
  3. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Of ga aan de Avenged Sevenfold of Metallica, Dream Theater, Testament, Machine Head, Megadeath of of of....

    Genoeg metal volgens mij, mag natuurlijk altijd meer, maar mij hoor je iig nu nog niet klagen.
     
  4. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Het is niet echt een actie... Maar ja, je kan nog steeds de code invullen en je tracks ontvangen.

    En te kort metal? Er is de laatste tijd echt zóveel metal uitgekomen.. Vooral na dat Megadeth album vind ik dat je niet meer kan klagen. :9
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2009
  5. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat net een beetje rond te kijken, toen ik de Rock Band 2 instrumenten (+game) te koop zag bij consoleshop.
    De status is uitverkocht, maar het betekend wel dat de instrumenten binnenkort uitkomen. Volgens verschillende nieuwsberichten, die elkaar allemaal hebben nageaapd, staat dat ze in februari uitkomen. Dus nog maar even geduld.
     
  6. j0rdyy

    j0rdyy Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij zijn dat niet de rock band 2 instrumenten.

    1: Plaatje van rock band 1 instrumenten
    2: Inhoud combinatieaanbieding
    Rock Band: Band in a Box Xbox 360
    Rock Band 2 Xbox 360

    Zou er dan niet Rock Band 2: Band In A Box Xbox 360 moeten staan.

    Kan het natuurlijk fout hebben ..
     
  7. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zijn niet de RB2 instrumenten. Het zijn gewoon de RB1 instrumenten gecombineerd met de RB2 game. ;) Maar het nieuwsbericht dat de instrumenten in Februari komen klinkt goed. :D
     
  8. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg betrouwbare bron: "Wij hebben begrepen dat ze in februari komen".
     
  9. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol Bassiej. RROD hangt rond in de Rock Band 2 topic. En ik was het volgende slachtoffer.
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Gecondoleerd! Ennuh, zo snel mogelijk bellen. De service wordt telkens beter met repareren. Ik had gister gebeld, vandaag doos binnengekregen, wordt morgen opgehaald. Nice. :)
     
  11. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet gebeld doe ik morgen ofzo wel. Baal nu wel flink.
    Even 1 vraagje weet dat het niet hier hoort maarja.
    Moet je de HDD erop laten zitten?

    En baal nog meer omdat ik bij Won't Get Fooled Again nog niks had gemist tot half solo 2 en toen freeze met alle gevolgen van dien. Bweh.
     
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Je moet ALLES eraf halen, tenzij er expliciet om iets wordt gevraagd om erbij te doen. :) Dus CD eruit, HDD, en je eventuele faceplate. Als ie wit is mag je m er volgens mij wel gewoon oplaten..
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb nog niet alle nummers geunlocked, dus over de setlist en variatie van de notecharts kan ik nog niet veel zeggen, maaaar...ik vind de oude manier van de career/tour wel veel fijner.
    Gewoon ouderwets de setlist in tiers afwerken. Dit gedoe vind ik maar omslachtig en hoeft voor mij allemaal niet. Ook bij RB1 heb ik de Band World Tour om die reden nooit uitgespeeld.

    Die beat trainer is wel leuk, ook al bak ik er niks van. :+

    Nu al bij een stuk of 4 nummers gouden sterretjes. :cool:
     
  14. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Juah, gewoon alle nummers zsm unlocken, en dan naar Quickplay. Ik moet echt niks meer van die carreermode. :9
     
  15. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    De challenges is de career van RB2, gewoon alles uitspelen of iig de World Tour uitspelen.

    Abnormality - Visions is echt een ruknummer, props voor degene die dat nummer op expert uit kunnen spelen (drums). Er zit geen ritme in 8)
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Pff, wat haat ik setlists die een paar nummers lang zijn. Altijd is een van de laatste net een nummer wat je niet kan halen. (bij mij)
    Had ik gisteren weer eens in de Randstad bij QA favorites. Eerste nummer was uitdagend, 2e omgwtfbbq!!1! 8)
    [yt]vFGC4PI245k[/yt]
    Ziet er nu relatief simpel uit, maar ik was blij dat ik het gehaald had. 77% van de nootjes geraakt..

    Anyway: 3e nummer easy, maar dan het 4e. Ik haat System of a Down. :mad:
    Probleem is dat ik nu dus de hele setlist opnieuw kan doen omdat ik bij 1 nummer gefaald heb. En nu moet ik ze allemaal een niveau lager omdat ik 1 van de 5 niet kan op Expert. 't is niet eerlijk. :'-(

    Gelukkig zijn er deze keer geen achievements die gebaseerd zijn op het aantal behaalde sterren, of zelfs het niveau waar je op speelt. :p

    @xerofox, die challenges zagen er idd wel wat bekender uit. Wat meer in de 'oude' stijl.
    Straks maar even doen.
     
  17. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ugh, praat me er niet van. Drums op Hard en dan Battery voor je kiezen krijgen :+
     
  18. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Net vandaag de rock band 1 drums gekocht.. en rock band 2 erbij natuurlijk...

    Probleem.. ik heb veel lag.. op zich raak ik de noten wel, maar ik merk als ik in het begin van een nummer een slag doe op een pad, hij ongeveer een halve seconde, mischien iets minder, pas aanslaat in de game.
    Dan ga ik calibreren, maar de lag blijft hetzelfde... hij is niet erg direct dus, en toch haal ik nummers wel en speel ze boven 90% uit telkens.. maar dan komt er bijvoorbeeld een drumsolo stuk waar je zelf los kunt gaan, dan merk ik echt een dikke delay tussen wat ik doe op een pad en wat er gebeurt op het scherm.

    Is dit normaal of moet ik wat anders proberen?
     
  19. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk nummer kan je het beste doen om 100% bass expert te spelen?
    Heb nu Hungry like the wolf gedaan en die van de Beastie Boys, allebei 100% maar de achievement krijg ik niet. :mad:
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Heb je Float On al geprobeerd?
    Volgens mij had ik het daar al na 1 poging, terwijl ik bij RB1 deze achievement nog steeds moet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina