1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 30 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is toch dat nummer uit de scorpion king. De drums klinken mij wel best interessant om na te spelen..alleen zijn stem is inderdaad wel erg apart (rauw).
     
  2. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Ah, bedankt allemaal. Het rare vind ik wel dat de enkele songs die ik heb gekocht, óók als reeds gekocht staan afgevinkt bij de dlc van rb1
    Hopelijk zitten er nog een paar mooie songs tussen die 20 extra songs van die code.


    GMR: die andere controller leg ik wel naast me en ga ik proberen tegelijkertijd gitaar te spelen en te zingen.
    Zijn er dan nog achievements te krijgen als band of moet je met minimaal 3 of 4 zijn?

    Edit: er zat 1 goed nummer tussen. More than a feeling van Boston.

    Oh ja, ik had t al in het guitar hero forum gepost: eind dit jaar (eerst in de usa) komt er een nieuwe third party gitaar voor guitar hero en rockband.
    Het is de yourock gitaar (ik post vanavond de link wel met n filmpje) en deze heeft 6 snaren! Ook moet je geen knoppen indrukken, maar frets en de kleuren staan bonenop de hals.

    Wanneer je de gitaar op n versterker aansluit dan kan je echte melodieën spelen!


    http://www.youtube.com/watch?v=9jEd5qPD9kQ
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2009
  3. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Hehe, toch maar Rock Band AC/DC besteld. Ik had net weer ff Back In Black geluisterd, meteen dacht ik van, shit, ik moet RB:AC/DC hebben. :eek: Ik hoop dat ik m binnen heb voordat ik mn Xbox terugkrijg (en mn nieuwe hdtv krijg!). :)
     
  4. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga AC/DC binnenkort ook maar halen maar eerst een echte bass :)
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2009
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal leuk en aardig dat drummen op Expert, maar die kitjes zijn soms gewoon echt niet voor dat gekkenwerk gemaakt 8)

    Het pedaal is onverwoestbaar sinds ik er die mega pedal op gemonteerd heb, maar dat neemt niet weg dat ik m'n vorige kitje al 'stukgeslagen' heb. Althans, de gele pad, mja dat maakt gelijk het hele spel onspeelbaar. Ben nu met m'n tweede kitje bezig, ben benieuwd hoe lang die het gaat uithouden :eek: Wel muf eigenlijk dat m'n eerste kitje het niet wat langer heeft uitgehouden, want dan was ik voor een RB2 kit gegaan.

    Maar ik denk dat ik geen grote uitbreidingen of extreem veel DLC meer ga downloaden (heb eigenlijk al veelste veel :+), en m'n geld later eens ga investeren in zo'n ION Drum Rocker :cool:
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2009
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Die RB2 drumkit ziet er veel doper uit dan de RB1 drumkit. Ik wacht nog wel even :cool:
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ze zien er toch precies hetzelfde uit? :+
     
  8. Leoni

    Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    23
    De kit van RB2 heeft meer verchroomde onderdelen, is steviger en heeft de mogelijkheid uit te breiden met cymbals. :)
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ok, er zijn technische verschillen, maar toch zien ze er bijna identiek uit. :+
    Een leek zou ze niet kunnen onderscheiden.
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik wil eigenlijk wel die ION kit, maar komt die nou eigenlijk nog in Nederland? Want ik zit een beetje met verzekering. Want je importeert dan ding natuurlijk uit Amerika ofzo, en daar gaat dat meestal anders met verzekering.
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik bedoel, hij speelt beter (heb ik van horen zeggen:+)
     
  12. Leoni

    Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    23
    Buiten het verzekeringsverhaal zul je je ook blauw betalen aan douanekosten. Mijn vriend en ik bestellen vrijwel alle RB en RB2 hardware en software via gameshops in Nederland, ook omdat de garantie dan nog gewaarborgd is. Future Zone en Gameshop Den Haag zijn vaak bereid spullen op aanvraag te importeren.
     
  13. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal geweldig dat AC-DC pack, heerlijke live sfeer, mooie intermezzo's, top!
     
  14. j0rdyy

    j0rdyy Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem dinsdag bestellen bij consoleshop.nl voor 290 euro, is dat een goede deal?
     
  15. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Wtf, is zo'n ding echt zo duur?

    Wow, laat dan maar. :+
     
  16. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeuj heb nu een echte bass :) Nu voelt me RB1 gitaartje echt als een stuk kut speelgoed. :p
    Btw. Me xbox is alweer naar me onderweg.
     
  17. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Haha, had ik ook toen ik m'n echte gitaar kreeg :9

    Vandaag de Endless Setlist 2 op Expert gehaald, maar geen Bladder of Steel :'-( Er is nu nog 1 achievement die ik in m'n eentje kan halen (25 challenges op Expert). 2 moet ik met 4 mensen doen (1 million points en 8x Band Multiplier). Dan zijn er dus nog de Bladder en een solo 100% met de solo buttons ¬¬
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Right, RROD victim #102491001. Sigh.
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja eigenlijk is het ook wel een beetje ziek :+

    Maar toch ik zweer het, als ik nu het geld (en de ruimte !!) had dan twijfelde ik er geen seconde over. Vind het echt een superslick apparaatje. Idd gewoon al bij bepaalde NL webshops te bestellen.

    Als ik RB/GH zit te spelen zit ik toch 10 van de 9 keer weer achter die drums. Tis van het hele spel overduidelijk het onderdeel wat het meest voor me is weggelegd....en ik zou het ERG gaaf vinden om op die ION Drum Rocker te mogen meppen ;)
     
  20. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Het enige minpunt van de Ion Drum Rocker is dat je geen extra Oranje Cymbal kan plaatsen, wel geel, blauw en groen maar hiermee wordt GH: WT niet beter speelbaar door. Ik wil een drumstel hebben die geschikt is voor beide games, een drumstel tevens geschikts is voor de komende RB/GH games.

    Toch ga ik em wel halen zodra ik verhuist ben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina