1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 30 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    The what? Je bedoelt die 20 graties nummers die je bij RB2 krijg? Er staat een code op de achterkant van je RB2 boekje, die moet je gewoon op je Xbox invoeren, en je hebt die 20 nummers.

    Ik weet niet of je dat bedoeld.
     
  2. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet, op wikipedia stond The Rock Band 2 20's pack. Er zit iig Underoath en The Cab in.
     
  3. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat zijn inderdaad die 20 nummers die je door code op boekje gratis krijgt.
     
  4. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Er was toch een tijd geleden dat er een nieuwtje was dat de instrumenten in Feb uit zouden komen? Ik wacht hier al zo lang op.. is er al meer bekent?
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik weet niet of ze nog wel zullen komen.

    Ze hadden toch gezegd dat ze in december kwamen. =\
     
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Uhm... joepie? :emo:
     
  8. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Tof man.. :x

    Ben wel een fan van snoop dogg, maar de drums, bas, en gitaar kunnen toch niets anders dan OERSAAI zijn.. zang zal interresant zijn.
    Ik heb een beetje het gevoel dat harmonix nu nummers gaat verkopen wat alleen voor hunzelf commercieel interessant zijn.. anders kan ik dit niet goedpraten.

    Het heeft gewoon even wat meer metal nodig, RB2.. momenteel teveel indie en softere muziek, is ook leuk maar een beetje balans mag ook wel.
     
  9. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Zang zal ook wel saai zijn, want in Rock Band 2 is het 'praten' of rappen tijdens nummers echt veel te makkelijk.

    Overigens is het niet alleen voor henzelf commercieel interessant, want dat betekent dat die content veel verkocht wordt en het dus voor veel gebruikers ook interessant is. Hoop echt op iets beters. Maarja, ik heb nog niet alle nummers van The Grateful Dead en het album van Pearl Jam zit er nog aan te komen. \o/
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik vind t serieus vet dat Snoop Dogg erin komt. Hartstikke tof om te spelen met vrienden. :D Hip hop kan vet zijn. :)

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    En YEEUUY!! DISTURBED PACK FC! :D

    Perfect Insanity had ik m'n eerste run toen ik m probeerde Full Combo te halen. Indestructable had ik een fail op 1 v/d laatste noten, maar die had ik ook redelijk snel. Inside The Fire's solo is echt vieezzz, maar al met al ging die ook redelijk snel. :D Ik denk 2 uurtjes Disturbed gespeeld voor deze FC's. :) Geen straf. :+
     
  11. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Netjes BassieJ. En dat met Snoop Dog vind ik echt dom zie liever een paar andere bands. Maarja er is nog genoeg DLC die ik nog moet hebben dus zoveel maakt het me niet uit. En btw. nieuwe Guns 'N Roses album komt ook in Rock Band.
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Vind het een trieste zaak dat er nu hip-hop naar RockBand wordt gebracht. Zonde van de ruimte op de opslag servers van Harmonix imo. Wellicht dat het komt door mijn haat tegen rap muziek maar ik vind dit nergens op slaan.
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Voor mij hoeft het ook totaal niet. Maarja, zal wel animo voor zijn of games moeten nog meer mainstream worden, door een breder aanbod van muziek aan te bieden.
     
  14. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar komop zeg.. ik zou geen 1 nummer van snoop kunnen noemen die ook maar enigzins uitdagend vindt op gitaar, bas en drums.. dat is 1 keer spelen en dan ben je er alweer klaar mee, waarschijnlijk ook 100% score meteen, zo simpel.

    Slechte zaak.. laat ze nou maar nummers uploaden die de moeite waard zijn om te SPELEN.. dit is tenslotte nog wel een spel, geen marketingsprogramma.
     
  15. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik zou meer Dream Theater willen in Rock Band. Met de 2 nummers Constant Motion (Nog steeds niet ge-FC-ed volgens mij, door die kutsolo) & Panic Attack hebben ze toch wel iets neergezet als een verschrikkelijk lastige band om even te halen.
     
  16. Atomic

    Atomic Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt onderhand al 10 dagen bij de douane... TNT zei 3 dagen geleden dat het die dag nog verzonden werd.. dus niet :mad:
     
  17. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    welke drumkit raden jullie mij aan, die van rock band 2 (is deze al los te koop?) of van guitar hero world tour?
     
  18. Atomic

    Atomic Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik moet zeggen dat Snoop Dogg wel een van de weinige echte artiesten is in de rap wereld. Hij kan echt zingen en hij probeert ook allemaal verschillende genres uit )er is ook een nummer met hem en een country zanger/gitarist) dus ik geef dit pack zeker een kans.
     
  20. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina