1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 30 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik verwacht gewoon een speaking track voor de verse en zang voor de chorus. Anyway, waar blijft angels and insects?
     
  2. T!mewise

    T!mewise Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Ion Drum Rocker ook besteld, maar ik kon hier in Nederland dus nergens een 3e bekken vinden. Na een beetje zoeken op internet ben ik op een forum terecht gekomen waar Davidshek uitlegt hoe hij z'n drum rocker een beetje aangepast heeft. Ook hij gebruikte een pintech 10" TC hi-hat. Maar nu was mijn vraag eigenlijk waar je die ergens kan bestellen, en welke spulletjes je nog meer nodig hebt om dit bekken aan 't rek te bevestigen...

    alvast bedankt!
     
  3. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Omg >_> ging vandaag visions spelen op expert drums, en dat nummer is tering moeilijk.. ging beetje rammen, had starpower en toen had ik hem nog gehaald ook \o/ Drama gewoon :p maar wel grappig :D
     
  5. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er ook aan te denken Rock Band 2 te halen. Ik houd serieus echt te veel van de GH-games. Is het ook de moeite waard om Rock Band 2 aan te schaffen?
     
  6. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    LOL gister Paranoid 5* gehaald op expert. Die kicks zijn echt bizar in dat nummer.
     
  7. BlackDeath

    BlackDeath Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de RB2 instrumenten al ergens te koop in Nederland? (los of in een pack), want ik kan ze (online) nergens vinden :confused:
     
  8. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
  9. BlackDeath

    BlackDeath Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, opzich wel raar want de officieele releasedate staat nog op sept 2008 (in europa).
     
  10. Dolly

    Dolly Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik had harmonix een mail gestuurd dat ik niet blij was dat rockband 1 nog niet in europa was. (datum maart 21, 2008 ) en toen kreeg ik dit terug als antwoord bijna 1 maand later:

    :mad:

    En ik begrijp niet waarom de liedje run to the hills van iron maiden niet getransfert kan worden naar rockband 2 >_<"


    IK STA MOMENTEEL OP DE 16de PLAATS VOOR DE LIEDJE RUNNING VAN NO DOUBT (vocals) yay!
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2009
  11. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Fu-cking EINDELIJK komt Ten uit van Pearl Jam. Voor dinsdag dus hopelijk voor punten zorgen en downloaduhh! \o/:D:D:D
     
  12. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh... ben ik net op een nieuwe arcade console met mijn 120GB HDD van mijn elite aan het spelen, krijg ik in 1 keer de boodschap:

    "The song data you were accessing has become unavailable, and the game cannot proceed without it. Your game session has restarted"

    eenmaal een WTF lijkt me wel op z'n plaats.

    edit: alweer opgelost.. ik moet online zijn met de xbox om de DLC te kunnen spelen, anders werkt het niet.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2009
  13. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Yeaaaah!!! Dat wordt zeker het hele album downloaden!!! Dat wordt volgende week flink rammen op m'n ion drumstel \o/ 11 nummers (alive zit al in Rock Band 2) voor de prijs van 9 :thumbs: Hier is nog het officiele bericht van rock band:

    _________________
    Hey everyone,

    I am pleased to announce that next week’s DLC offering is Pearl Jam’s Ten, making a full album alongside the track “Alive” which appears on the Rock Band 2 disc. We will be announcing next week’s Wii offering on Monday.

    Tracks:

    Once
    Even Flow
    Why Go
    Black
    Jeremy
    Oceans
    Porch
    Garden
    Deep
    Release
    Master/Slave

    (All tracks are original master recordings)

    Release Date:
    Tuesday, March 24, 2009 (Xbox LIVE Marketplace)
    Thursday, March 26, 2009 (PlayStation Store)

    ** Dates for Rock Band game tracks are tentative and subject to change **

    Price:
    $1.99 (160 Microsoft Points for Xbox 360) per track
    $17.99 (1440 Microsoft Points for Xbox 360) for the album
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dus nu een Foo Fighters album en een Pearl Jam album... IK MOET RB2 KOPEN 8)
     
  15. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is er met die epic fail voice van last resort:{
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Het is een Re-record, omdat ze gezeik hadden met de oude drummer. :9 Trieste shit.
     
  17. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    WTF ik wil die freestyle mode doen in RB2 zit er geen hi-hat in (terwijl die er bij een vriend wel was) en als ik lefty doe zit ie er wel! alleen ik kan natuurlijk geen lefty. Hoe de fak kan dit??
     
  18. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Woohoo Pearl Jam's Ten album staat op Xbox live! ....Downloading! :thumbs:
     
  19. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten is zo vet op guitar, drums nog niet geprobeerd..
     
  20. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, begin me hier onderhand mateloos aan te irriteren. Weet iemand hoe ik in godsnaam drumstukjes als in Everlong enz. hoe doe je dat? Ik kan gewoon dat ritme niet houden. Ik bedoel dus dat stukje met heel veel rood en af en toe en geel en bass pedal.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina