1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 30 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    W00t, ik heb al zolang geen dlc meer gekocht. :eek:

    Misschien maar een keer die Stevie Ray Vaughan pack downloaden. Pearl Jam vind ik maar mehhh.
     
  2. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    HELP!!

    Ik heb denet Microsoft Points gekocht en heb rock band opgestart om het Ten album te downloaden. Ik downloaden het in de music store, maar toen ging ik met me andere controller naar guide en toen werd de download gestopt. Hoe moet ik deze hervatten in de music store, want ik ben bang dat als ik op download again druk dat ik weer 1440 MS points moet betalen.. Ik heb namelijk 4200 punten gekocht dus dat staat er ook op.

    Iemand, ik heb echt hulp nodig |:- verdomme
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Staat ie niet in je Download History waar je de download kunt hervatten/ opnieuw downloaden?
     
  4. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Waar staat je download history? Er staat You've already purchased this item and my have downloaded it before, would you like to download this item now? Save to: Hard drive..

    Maar er staat niet dat je zoveel punten opnieuw moet betalen, durf alleen niet te klikken want het zou kut zijn als dat wel zou gebeuren. Heb ook al gebeld naar M$ maar daar gingen ze zeuren dat mijn gegevens niet klopten dus die konden me niet helpen, moest ik me gegevens aanpassen en gedaan dus ik bel zo opnieuw. Maar als het veilig is om op download again the drukken dan doe ik dat.
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2009
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als het goed is is het gewoon veilig. Eenmaal betaald kun je het zo vaak downloaden als je wilt.
     
  6. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    nice, heb er op geklikt en hij gaat idd verder bij de 26% waar die was :+ schrok wel even, best verneuking van het geld en dan wil MS je ook nog eens niet helpen omdat ik de vraag 'wat is je lievelingshuisdier' niet serieus ingevuld had. 8) Bedankt man! :b:
     
  7. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Is er een beetje een redelijke manier om het RB2 drumstel + cymbals te importeren?

    Of raden jullie me dan toch het GH:WT drumstel aan?

    Danku :)
     
  8. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe DLC:
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Spongebob. :D

    Maar om nu speciaal daarvoor punten te gaan kopen... :9
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Don't Stop Believing! Classic.
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Hoe is de AC/DC content eigenlijk? Kost 40 euro. Best veel geld, is het het waard of niet? Staat het op een disc of moet je het downloaden?
     
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Mahhh, het is wel okay...Maar soms verpest donald duck de nummers van die oude zanger een beetje. En de mainriffs zijn makkelijk, maar steen goed.

    Solo's zijn echt super.
     
  13. Thommisch

    Thommisch Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Woei, Don't Stop Believing, dat wordt de microfoon wat vaker uit de kast trekken voor mij!

    Iemand trouwens nog interesse in een Rock Pedal + practicepad? Ik heb er een in het TK forum te koop staan.
     
  14. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0

    Edit1`:
    Limb Bizkit heeft op hun twitter gezet dat ze in Rock Band komen. We zullen zien...

    Edit2:
    Nu alles bekend. YAY Black Tide. YAY BFMV
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2009
  15. goldhorn

    goldhorn Hell no,I aint happy

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey, ik heb een vraagje.
    Ik ben binnenkort jarig en ben van plan om Rockband 2 met instrumentkit te kopen.
    Alleen kan ik nergens vinden wanneer hij in Europa uitkomt, en mijn ouders zijn er op tegen om hem uit het buitenland te halen.

    Weet iemand toevallig of er over de datum van release al meer bekend is?
     
  16. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk komen die instrumenten NOOIT meer naar Europa.

    Er zijn geen woorden voor, maar Harmonix slijt die oude instrumenten in Europa terwijl ze in Amerika de nieuwe beschikbaar stellen.

    Ik zelf heb besloten om maar te wachten op The Beatles instrumenten. Hoewel Harmonix eigenlijk geen cent van me verdiend.
     
  17. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kun je ergens instellen wat voor soort drums je wilt hebben maar weet niet precies waar.

    BTW sinds wij een nieuwe HDTV hebben zit de freestyle mode (bij de drumfills) er sowieso niet meer in. We hebben RB moeten calibreren, alles werkt weer zoals het hoort maar je gaat hopeloos mis in de drumfills. Jammer... :mad:
     
  18. Thommisch

    Thommisch Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat probleem heb ik ook ja, je kunt gewoon niet normaal drummen in freestyle als je je Rock Band flink hebt moeten calibreren. Het lukt echt voor geen meter, Harmonix zou daar echt een patch voor moeten uitbrengen, want door de lag is de freestyle mode praktisch onspeelbaar.
     
  19. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Werken de GHWT drums goed op RB2?
     
  20. j0rdyy

    j0rdyy Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je gebruikt alleen oranje niet volgensmij. & de spongebob DLC is vet!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina