1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 30 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Rock Band 2: Rated
    Complete rankings of every song in Harmonix's sequel, from the easiest to the utterly impossible.

August 25, 2008 - Rock Band 2 is just a few weeks away from arriving on Xbox 360, and just a few months from dropping on PS3, PS2, and Wii. You'd think at this point there'd be nothing left to talk about regarding Rock Band 2. You already know about the revised World Tour mode, the new Battle of the Bands online mode, and the complete Rock Band 2 track list. So, what's left? How about complete rankings of each song (courtesy of Harmonix) for each instrument and for bands as a whole?

Klikkie

2. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb de lijst nog niet gezien maar ik denk dat het nummer van Dream Theater het laatste nummer zal zijn. Wel een relaxed nummer.

Edit: niet dus

Laatst bewerkt: 26 aug 2008
  3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vind Dream Theater echt niet boeiend tot nu toe. Oke, ik heb maar 2 nummers gehoord, maar ik vind het muzikaal gewoon niet super. :9 Ik hoor van iedereen om me heen dat ze zo geweldig zijn..meh. :9 Maar wel super voor Rock Band, er uitdagende nummers hebben ze voor alle instrumenten.

4. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn ook maar matige (recente) Dream Theater nummers. En met twee nummers heb je nog niks van DT gehoord eigenlijk. De beste nummers zijn wat ouder en helaas nog niet beschikbaar. DT is sowieso geen band die je in één keer kan beoordelen, DT leer je luisteren en daarmee waarderen. Muzikaal gezien is het één van de beste bands ooit btw...

Ze hadden gewoon A change of seasons als laatste nummer moeten pakken. Dat is 20 minuten knallen. ;)

Laatst bewerkt: 27 aug 2008
  5. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8

Yeah inderdaad...change of seasons is mijn favoriete nummer van Dream Theater...hopen dat die als downloadable content ooit komt (al hoewel het never nooit mogelijk is om na te spelen op dat plastic drumstel)! Ook hopen dat Rock band 2 zoiezo nog dit jaar in europa komt...iemand al meer info?

6. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk ook dat er veel nummers van DT afvallen voor RB omdat er double bass-werk in zit. Wel jammer want meestal zijn dat de vetste nummers. :{

En ik hoop gewoon dat RB 2 regiovrij is, dan kunnen we in ieder geval al spelen met de huidige RB 1 hardware.

7. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Nah, dat maakt niks uit :) Als je Avenged sevenfold luistert, zit daar ook super veel dubbele bas in, bijna elk nummer.. Wordt gewoon verwerkt in 2x snel bassen :)

8. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog STEEDS geen info over de euro release voor RB2... vergeet het maar, die komt dit jaar niet meer naar europa.. met een beetje geluk wordt het 3 maanden voordat Rock Band 3 uitkomt.

9. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Nog maar een weekje! :D Heb er weer helemaal zin in. :D

10. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    En dan? Dan ga je op vakantie ofzo? ....of weet jij iets over een Europese release?

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Misschien is ie wel All That Remains fan?

12. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Dan heb ik de Amerikaanse versie. Als de post of de douane het niet verpest. :+ Ik weet jammer genoeg niks over een Europese release. :mad: Maar ik hoop heel erg dat ze dat goed aanpakken. Niet alleen voor de consument maar ook voor de franchise zelf. Want als Rock Band 2 te lang word uitgesteld kunnen ze in Europa moeilijk concurreren met Guitar Hero.
    Zou kunnen maar dan had ik het Rock Band 1 topic wel gebruikt. Ben overigens geen fan van All That Remains.

Laatst bewerkt: 8 sep 2008
  13. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Hoe wil je de Amerikaanse versie afspelen op een europese xbox.. Wij hebben PAL en amerika niet.. of maakt dat bij rockband niet uit? anders bestel ik hem ook gewoon

14. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een Amerikaanse X360 waarop ik de game kan spelen. Maar met een beetje geluk is dat niet nodig en is hij regiovrij en kan iedereen hem op zijn Europese X360 spelen. Maar ik betwijfel het want EA geeft de game uit en die heeft op bijna elk spel een regiolock. :mad:

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De 360 is regiolocked. :)

16. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Wat bedoel je daar nou weer mee? :confused:

17. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Later dit jaar zullen er 6 volledige albums uitkomen voor RB2 en nu is er 1 van bekend:

Megadeath - Peace Sells.....But Who's Buying

18. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het over de 360 versie van Rock Band 2 hebt dan praat je poep, aangezien daar nog niets over bekend is.

19. GmR

GmR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die albums werken voor zowel RB1 als RB2 en zijn alle 6 al bekend gemaakt (een week geleden ofzo :p):
    http://hollywoodinsider.ew.com/2008/08/rock-band-2-ful.html

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    [ign]14257567&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/909/909897/rb2_vidreview_091208_flvlowwide.flv[/ign]

En de geschreven review is hierrr te vinden

De conclusie is hiero:

En de score is daar te vinden:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina