1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Rock Band 3

Discussie in 'Games' gestart door Nugget Leg, 9 mrt 2010.

1. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Heb de game incl real gitaar besteld, maar deze kost waarschijnlijk 150 euro??
    Had zelf een stuk duurder verwacht

Hopelijk is wel de goede besteld want ik wist niet precies hoe die gitaar heette. Er zijn 2 uitvoeringen begrijp ik, maar volgens de winkel was dit de echte elektrische gitaar.
    Op het plaatje was het de rode, klopt dit?

(die andere gitaar had knoppen toch ipv frets?)

shit het is de verkeerde. Verbaasde me al dat ze niet meteen wisten wat ik bedoelde. Maandag of dinsdag ff langs gaan :mad:

Laatst bewerkt: 16 okt 2010
  2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Tsja. Je hoeft toch niet meteen alles in één keer te kopen? Dan begin je met een pro gitaar en het spel. Later keyboard of drums erbij.

3. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Je hoeft het niet eens allemaal te kopen je kan ook gewoon op de normale instrumenten spelen die je al hebt of als niet dan ben je niet eens zoveel kwijt, maar dit is netals zeggen dat het te duur is om een echt drumstel te kopen + gitaar + mic + bass om een hele band te starten/alles uit te proberen., je kan veel meer voorbeelden laten zien natuurlijk :D, Maar inderdaad 29 oktober dus, jammer genoeg ben ik er 29 oktober niet want ik zit dan in servie =).

4. Trajanus

Trajanus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal je ook alle songs uit RB2 en bv. RB The Beatles kunnen importeren naar RB3?

5. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    The Beatles zou mooi zijn, omdat ik de noten toch iets minder duidelijk vind.

6. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik denk inderdaad dat ik voor de Keyboard + game & PRO gitaar eerst ga.

Anyway,

Nu hebben we het drummen en het gitaar/bass-spel aangepast door het nog echter te laten lijken.

Hoe zit het met de zang? Kan de game nu ook octaven en de zuiverheid bepalen? Of is het nog steeds alleen toonhoogte?

7. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Rock Band 2 wel, The Beatles zou ik maar niet op rekenen. :thumbs:

8. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Help! Waar kan je de echte fender squire stratocaster pre-orderen?

ik had dat al gedaan, maar gelukkig zag ik later dat t de verkeerde was. Net ff langs gegaan maar de echte fender stond helemaal niet in hun lijst!

Nedgame gaat pas om 1200 open hier en dat is meteen de laatste shop.

9. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ooooh, kom er nu achter dat je dus ook een echte gitaar kan aansluiten op de 360. Dit scheelt meteen veel geld :).

10. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    nou, die fender squier stratocaster is een gemodifiede fender en alleen die kan zowel op de xbox alsook in n midi versterker. Door die mod kan je op t scherm zien waar je vingers zich bevinden op de hals.

Een gewone elektrische gitaar kan volgens mij dus niet op de xbox, maar deze fender is dus wèl n echte elektrische gitaar.

correct me if im wrong

http://www.youtube.com/watch?v=0bL0n4kd6_c

Laatst bewerkt: 18 okt 2010
  11. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Na wat onderzoek op google klopt het inderdaad. Toch snap ik hier de onduidelijkheid wel over. Die Squier gaat trouwens rond de 200 - 300 EUR kosten. Op zich niet duur voor een echte gitaar.

12. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    heb net Nedgame gebeld, maar ook bij hun stond deze echte gitaar nog niet in het systeem en kon ik m dus niet pre-orderen.
    Bij Next level hetzelfde probleem

13. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Waarschijnlijk kan je deze wel bestellen bij een muziekwinkel, omdat het om een echte gitaar gaat?

Ik ben trouwens benieuwd als je nummers compleet beheerst in de pro-mode, dat je ze dan ook in het echt kan spelen.

14. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb gisteren nog gehoord in een interview dat je de echte noten naspeelt. Met de juiste tuning zou je dus het echte nummer naspelen.

15. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66

Ja want dat is ook zo uitgelegd. In de hoogste moeilijkheid speel je de song
    zelf noot voor noot. Dat heb ik begrepen.

16. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb een guitar hero set (drum, 2 guitars, en mic) zijn die ook te gebruiken in rockband? want dan heb ik alleen nog maar die keyboard nodig.

17. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    ja die kan je gewoon gebruiken

18. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Nice!

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    YES. 12 nog wel. :D Ahhhhh sweet.

Just The Way You Are, Streetlife Serenader, Goodnight Saigon, Uptown Girl (ohhh met harmonies :9) en Piano Man moeten er echt in.

Echt te vet. :)

20. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat een van de laatste 2, Uptown Girl is. :)

Deel Deze Pagina