1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Rock Band 3

Discussie in 'Games' gestart door Nugget Leg, 9 mrt 2010.

1. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de songs al geexport hebt moet het geen probleem zijn aangezien ze al op je hard drive staan.

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nooo! Geen Anyway You Want It?

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Iemand ook enig idee of er MJ nummers opstaan? Zou ik wel heel cool vinden namelijk.

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Gelukkig niet. :+

Alleen die cover van Alien Ant Farm van Smooth Criminal. Niet om aan te horen, maar wel tof om te spelen. :)

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Damn, dat vind ik kut..want stel ik zou de game halen, en het keyboard wat ik hier heb erop aansluiten, dan zou ik graag een MJ nummer willen leren spelen, ah well. Wel echt heel tof overigens dat je dus gewoon je eigen keyboard,drums,gitaar erop kan aansluiten. Wie weet haal ik de game nog wel een keer. Een vriend van mij haalt het sowieso op deze week, en in december ga ik erheen , dus dan zie ik het wel toch? :D

Maar één van die music games had sowiesio twee MJ nummers een tijd terug, of was dat dan guitar hero?

Laatst bewerkt: 26 okt 2010
  6. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Beat It in GH World Tour

7. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Geen Spoonman? :'-(
    Tering! Dat is het beste nummer uit RB2...

8. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, en dat vind ik ook een leuk ding aan het keyboard. Eindelijk weer eens iets wat echt moeilijk is, en waar je weer vanaf het begin moet beginnen. :D

Ennuh:
    Launch Trailer

9. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik dacht Beat It op RB1?

Wat bedoel je met "je dus je eigen keyboard,drums,gitaar erop kan aansluiten?" Je kunt wel gh en rb instrumenten gebruiken van vorige versies, dat wel.

Laatst bewerkt: 27 okt 2010
  10. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Midi pro-adapter
    Je kan je echte keyboard en elec. drums aansluiten dmv een adapter. Deze 2 instrumenten kan je alleen aansluiten op deze manier. De gitaar kan je niet zo aanluiten en heb je de mustang of de squier voor nodig, maar dat is al verteld een paar posts eerder.

11. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Er is momenteel maar 1 echte gitaar in de maak die RB3 zal gaan ondersteunen en die komt volgens de geruchten in januari/februari uit, dus zelfs dat is niet eens zeker.

Je kan natuurlijk wel de "knoppen"-versie gitaar kopen waarmee je de pro mode kunt spelen, maar dat is natuurlijk wel een beetje nep.

12. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Neem aan dat er wel eentje gaat komen, want zelfs op de site van Fender wordt er reclame gemaakt.
    Er staat echter geen release datum bij.
    Het lijkt me dus onwaarschijnlijk dat ze hem niet gaan uitbrengen, alleen is de vraag dan wanneer.

13. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Dat is dus precies wat ik bedoel, de gitaar komt wel en volgens de geruchten komt hij in januari/februari uit, maar dat is dus niet zeker.

Als alternatief heeft RB3 wel 2 andere "gitaren" voor de pro-mode bij de release, alleen zijn dit geen echte gitaren.

14. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Nou geweldig weer. Madcatz heeft leverings problemen. Rock Band 3 met Keyboard in ieder geval weer een week uitgesteld. :\

15. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Bron? Dat is namelijk wel kut, had vrijdag namelijk vrij :mad:.

16. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Check even op budgetgaming.nl alle links naar de keyboard bundels. De meeste winkels hebben hem nu op 5 november staan. Iemand op insidegamer had ook al een mail gehad van een winkelier dat het spel vertraagd is.

17. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Hmm, mja. Het zou ook kunnen dat er een beperkte oplage vrijdag binnenkomt. Ik bedoel, toen Rockband 1 uitkwam, was er in elke winkel maar 1 of 2 van die bundel te koop.

Dus het kan zijn dat de game daar al is uitverkocht en de eerstvolgende levering pas een week later is?

18. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Kut. Dan kunnen wij dus ook de gratis The Doors tracks niet meer krijgen want die zijn gratis tot en met 1 November.

Waar ik heb besteld heb staat hij overigens nog op 29 Oktober, maar heb er eerlijk gezegd geen vertrouwen in. :x

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    ja das echt wel nice, damn zeg....als ik nu gewoon werk had gehad, dan had ik die boel denk ik gewoon gekocht. Want ik zou graag keyboard willen leren spelen maar met noten lezen gaat het gewoon niet lekker en al die online cursussen vind ik ook niks. Hoe tof is het om het te leren via je favo hobby ;)

Inprincipe krijg je in de game gewoon te zien welke toetsen (kleuren) je moet indrukken, en als je dat goed onthoud na een tijdje, dan kun je dat nummer toch ten alle tijden spelen? Of zie ik het nou verkeerd?

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Da's ff flink zuur! Is er dan ook geen mogelijkheid om die tracks via marketplace te downloaden? Naja. Anders e4,50 naar de kleuten, wat jammer. :+

Deel Deze Pagina