1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Rock Band 3

Discussie in 'Games' gestart door Nugget Leg, 9 mrt 2010.

1. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Yes! Mag de game zo op gaan halen voor de PS3 bij Dimension Plus in Delft! Er zijn dus toch nog goede winkels! _O_

2. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Game only neem ik aan?

3. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Amazon neem ik aan?

Zoja, wanneer heb je hem besteld?

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Yeah! Mediaoffer heeft hem verzonden :)

Als de TNT gewoon op tijd levert kan ik morgen spelen \o/

5. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    volgende week rush dlc :D

Announcement komt zo :D

EDIT:

Er staat dit: Rush's "Subdivisions" and Doors songs now available as singles for DLC! Link coming soon!!
    Available now? Dus ze zouden er nu al meten zijn?

Laatst bewerkt: 29 okt 2010
  6. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Amazon met priority, al weken geleden besteld, ook de Mustang maar die komt pas 26 nov .

7. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke.

Mijne is inmiddels ook verzonden, wordt echter pas 4 November verwacht :mad:
    Ach ja. Ik ben nu iig zeker dat ik hem krijg :+

8. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Jup, m'n keyboard wordt tussen 2 en 4 november hier afgeleverd en ik kan nu al niet meer wachten. Wat is deze game weer een verbetering ten opzichte van deel 2. Heb net een paar uurtjes gespeeld en ik zit er weer helemaal in. Pro mode met de ION Drumkit is echt tof! \o/

9. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog even de officiele announcement. Ga sowieso wel alles kopen van deze week. :D

10. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik had deze post helemaal niet gelezen en nu kwam ik op internet er achter dat dit inderdaad gaat werken. Blijkbaar kan je dus je echte midi instrumenten hierop aansluiten.
    Let op de rechthoekige knop op het apparaat, die is voor de overdrive.

Er komt een lijst met ondersteunde gitaren.

Ik zie een hoop dlc voor rockband 3 (riders on the storm! :) ), maar krijgt iedere dlc een promode?

Laatst bewerkt: 30 okt 2010
  11. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    De DLC in de announcements waar een X achter staat krijgt pro mode. Dit kost dan 80 MS points extra waardoor de totale prijs voor het liedje 240 MS points word.
    In dit geval zijn dat 3 van de The Doors tracks en Subdivisions van Rush. :)

12. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Dank je wel!

Ah, Riders on the Storm dus ook :) Jammer dat Love her madly niet in pro kan.

Gaan ze ook oude nummers ombouwen tot pro? Ik hoop op The Police-Walking on the moon. Niet alleen omdat het een erg goed nummer is, maar ook omdat ik denk (!) dat dit nummer nog wel aardig te leren is voor iemand die nog nooit een gitaar in zn handen heeft gehad.

Heb al in een winkel gekeken wat zo'n losstaande speaker met versterker kost (hoe heet zo'n ding?) en je hebt al een goede voor 100 euro. Voor 55 euro heb je er ook al eentje en daar kan gewoon een koptelefoon op aansluiten.

Het is toch wel iets heel aparts hoor, dat mensen over de hele wereld met een echt instrument, samen een song kunnen gaan spelen.

13. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn wel plannen gemaakt om harmonies en keys toe te voegen aan bepaalde oude DLC, er is echter niet bekend om welke nummers het gaat, wanneer het gebeurd, hoeveel het kost en of er ook pro guitar/bass bij zit.

En het is inderdaad heel knap hoe dicht de pro instrumenten tegen het echte aanzitten.
    Ik heb gisteren op mijn moeders keyboard geprobeerd wat na te spelen van de filmpjes met pro keys die al op youtube staan, nou dat klonk gewoon bijna perfect zoals het echte liedje!(Bijna perfect komt vooral doordat ik niet goed ben in keyboard spelen.)

14. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Zijn de enige opties op pro drums te spelen die cymbals of de ION's?

Want die cymbals zijn niet fijn en de ION's zijn te duur :9

15. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, pro mode op drums gaat erover dat je de cymbals leert gebruiken dus pro mode is niet zonder cymbals te spelen :+

Of bedoel je andere cymbals dan die je nu hebt?

16. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb geen cymbals :)
    Heb gewoon het standaard Beatles drumstel.

Dus dan moet ik die madcatz dingen aanschaffen, maar die zijn volgens mij niet geweldig.

17. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ah zo.

Er zijn nu alleen de madcatz cymbals en de rock band 3 cymbals beschikbaar. Echter zijn die rock band 3 cymbals nog niet los beschikbaar. Dus wellicht kun je daar het beste dan op wachten.

18. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66

ik heb zelf ook het Heatles drumstel en heb er toen n set van 3 cymbals bijgekocht. Geen idee meer waar ik die heb gekocht. Volgens mij 45 euro gekost.

19. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    En bevallen die cymbals?
    Goed genoeg voor de pro mode?

20. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Heeft iemand al de PS3 game+keyboard gespot?

Deel Deze Pagina