1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Rock Band 3

Discussie in 'Games' gestart door Nugget Leg, 9 mrt 2010.

1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Bon Jovi – “Bad Medicine”
    Bon Jovi – “Blaze of Glory”
    Bon Jovi – “It’s My Life”
    New Order – “Blue Monday” X
    Talking Heads – “Burning Down the House” X

Die. :)

Burning down the house is echt een episch nummer. :+

2. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Was je RB3 nou eigenlijk verzonden Bas?

3. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Bart Smit krijgt hem uberhaupt niet en FRS ook niet (zeker niet met instrumenten), dat is in elk geval de situatie in Hoorn, maar vast ook op andere plaatsen.

4. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Importeren dus maar. Bij Amazon had ik hem vrijdag besteld en dinsdag binnen. Ik vind het echt achterlijk dat de levering zo slecht is. Maar mensen die hem graag willen hebben. Ik zou hem importeren.

5. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Heb vanmiddag ook even rondje Alkmaar centrum gedaan op zoek naar de keyboard versie. Er is niemand die hem heeft, alleen Game Mania, maar alleen het losse spel..volgens de verkoper gaan ze de keyboard versie niet (nooit) krijgen. Bij de media markt vertelde de verkoper dat ze geen leverancier zijn met Madcatz, dus ook hier zullen ze de keyboard versie nooit krijgen...

Madcatz en rock band gaat dus niet samen. De keyboard versie zal dus inderdaad geimporteerd moeten worden.

Ik had nog even een vraagje over dat Bon Jovi dlc pakket van volgende week..sommige nummers heb ik al en nou was ik benieuwd als je de keyboard pro mode wilt spelen je hier ook extra voor moet bijbetalen? Als ik de tekst lees bij de dlc van Bon Jovi, dan is dit alleen voor Pro bass en pro gitaar??

6. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Bon Jovi – “Livin’ on a Prayer (RB3 version)” X
    Bon Jovi – “Wanted Dead or Alive (RB3 version)” X
    Bon Jovi – “You Give Love a Bad Name (RB3 version)” X

Ik gok erop dat het stuke 'RB3 version' de boel verpest voor mensen die de nummers al hebben :mad: Opnieuw kopen om te keyboarden denk ik dus.

7. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Bon Jovie!!! Geweldig :)

Bon Jovi – “Bad Medicine”
    Bon Jovi – “Blaze of Glory”
    Bon Jovi – “Have a Nice Day”
    Bon Jovi – “I’ll Be There For You”
    Bon Jovi – “It’s My Life”
    Bon Jovi – “Lay Your Hands On Me”
    Bon Jovi – “Livin’ on a Prayer (RB3 version)”

Dikke songs hoor

New order - blue monday ook nog!

Laatst bewerkt: 5 nov 2010
  8. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nog steeds niet nee. :mad:

9. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik krijg net wel een verzendbevestiging van Dimension Plus. Ik zat na al die negatieve berichten echt te twijfelen of ze 5 November wel konden waarmaken maar blijkbaar is het ze toch gelukt. _O_ Nou maar hopen dat de TNT het niet weer eens verpest. :+ Het gaat overigens om de Xbox 360 versie incl. keyboard. Hopelijk betekent dit ook dat de ergste problemen over zijn en dat iedereen zijn game snel kan verwachten. :cool:

10. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    GCShop heeft me gemailed dat hun leverancier het binnen heeft en dat ik het op Dinsdag kan verwachten, ik ben zondag terug van vakantie maar dan maar 2 dagen zonder Rock Band 3, maakt me niet enorm veel uit, ookal zou ik het toch liever gehad hebben dat ik het gelijk kon spelen, maar anders had ik het via Amazon.co.uk besteld als het eind november zou geweest zijn dus dit is wel beter.

11. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Vandaag eindelijk voor het eerst met m'n keyboard kunnen spelen en het is echt heel tof en lastig tegelijk! Ik ben gelijk begonnen op Pro Easy/Medium aangezien de normale Easy, Medium, Hard en Expert nergens over gaan (je gebruikt dan niet het hele keyboard).

Pro mode is even een klap in je gezicht als je voor het eerst een nummer opstart aangezien er zoveel noten voorbij komen. Toch is het erg tof als je eindelijk een nummer of een stukje van een nummer onder de knie hebt. Ik heb zojuist Du Hast op Pro mode Hard gespeeld en des te moelijker de pro modus wordt, des te meer lijkt het alsof je echt het nummer aan het spelen bent. De lessen voor pro keyboard vind ik erg pittig, maar ik vergelijk het met blind leren typen. In het begin denk je dat je het nooit voor elkaar gaat krijgen, maar je moet ervoor zorgen dat het een gewoonte gaat worden, zonder na te denken. Oefenen, oefenen en nog eens oefenen dus! De keys is echt een instrument wat je compleet wil beheersen (ik in ieder geval wel).

Ik ben alleen bang dat er nu nog te weinig keyboard nummers in de game zitten om met z'n alleen hier in de huiskamer een party te starten, maar dit zal een kwestie van tijd zijn hoop ik!

\o/\o/\o/

12. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al ervaring met de keyboard/piano? Edit: lees net post boven me (a)

Lijkt mij wel vet. Als leerling-piano speler lijkt het me iig geen slechte oefening ;)

Ik heb hiervoor Guitar Hero gehad. Klopt het dat je de drums/mic/guitar van guitar hero in rock band 3 kan gebruiken?

13. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Toch zonde dat er zo weinig mensen deze top game kunnen spelen! (omdat deze vrijwel nergens in Nederland te krijgen is)...als je al die reviewcijfers bekijkt op metacritic, dan snap je toch niet dat je in vrijwel elke gamewinkel die nieuwe/ slechte Guitar hero met gitaar ziet liggen en Rock Band 3 met Keyboard is in geen velden of wegen te bekennen....erg jammer!http://www.metacritic.com/game/xbox-360/rock-band-3/critic-reviews

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat zijn ze bij EA/MTV zelf schuld. Iedere RB release in Europa weten ze weer te verpesten. Dan gun ik hun de verkopen niet eens meer.

Maar verder niet zo vreemd dat het niet goed verkoopt hoor. Het merendeel van de mensen is al lang uitgekeken op het muziekgenre. En als ze nu min of meer van je verlangen er wéér een instrument bij te kopen terwijl de kamers al vol staan...tsja.. dan kijk ik er niet van op dat mensen er geen zin meer in hebben.

Ze zouden er goed aan doen om eens een jaar over te slaan met die muziekgames.

(en de laatste Guitar Hero schijnt juist een van de betere van de laatste jaren te zijn, dus die nu niet gaan afkraken zonder reden. :p)

15. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand hier die de link achievement al heeft?
    Heb net wel mijn gamertag gelinked met mijn rockband.com profiel maar heb de achievement nog niet gekregen.

En ik ben blij dat Rock Band tenminste iets nieuws heeft. Niet de same old formule. Het keyboard en de pro modes zijn echt een toffe vernieuwing, een woord dat guitar hero niet echt in zijn woordenboek heeft staan.

16. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb hem wel al gekregen, alleen duurde het bij mij ook even.

Zojuist die Drum Pro training gedaan, ik heb echt wat geleerd en het is ook echt moeilijk. Ik ben echt in een half uur tijd een stuk beter geworden met mijn zwakke linkerarm. :)

17. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb beide, en Guitar Hero WoR verliest op alle fronten van Rock Band 3. Men verplicht je niet om weer een instrument aan te schaffen, want de game is prima te spelen zonder keyboard. Het is bijvoorbeeld geen DJ Hero. Juist iemand zoals jij die veel muziek games gespeeld heeft, zou Rock Band 3 een warm hart toe moeten dragen, aangezien deze game op alle fronten innovatief is en veel meer dan alleen een "spelletje" is. :b:

Ik zit nu vast bij de pro Keys training, ik ben benieuwd of ik die ooit helemaal ga voltooien.

Laatst bewerkt: 6 nov 2010
  18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    GH is misschien slechter dan RB3, maar niet *slecht*, dat is wat ik bedoel. ;) Ik hoor juist weer eens goede dingen over de tracklist. Ik vind het gewoon zo jammer dat GH de laatste tijd gewoon gebashed wordt door zijn naam, en dat er niet eens meer eerlijk naar de kwaliteit wordt gekeken.

Maar je hebt zeker gelijk dat RB veel innovatiever is. :thumbs:

19. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Epic.

[yt]Dblc06e7A8U&feature=sub[/yt]

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Play me of keyboard cat.