1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Rock Band 3

Discussie in 'Games' gestart door Nugget Leg, 9 mrt 2010.

1. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Op gitaar ;p. Maar het gaat er dit keer niet om op hoe moeilijk je hem zet of welk instrument, als je hem maar haalt.

2. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ondertussen volop met de keyboard aan de slag :). Wat is dat toch moeilijk zeg. Ik heb af en toe het gevoel dat mijn vingers te groot zijn en dat ik te traag ben.

Ik ben nu op The Doors - Break on Through (To The Other Side) aan het oefenen op de keyboard op Expert. Maar ik heb echt moeite met het 2e stuk. Het gaat zo snel (Ik gebruik wel maar 1 hand).

Ik ga trouwens proberen om alle goals te completen :). Ik ben dan wel waarschijnlijk een jaar bezig, maar dat maakt niet uit. Ik vind het leuk dat ze zoiets hebben toegevoegd en het geeft een hele uitdaging.

3. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het ook eindelijk binnen. Keys is geen hol aan, maar pro keys is echt geweldig. En heel moeilijk pfff. Kom nog niet verder als medium.

Gister ook maar een standaartje bestelt, op schoot scjiet het idd niet op. Maar moet de post natuurlijk niet staken. Nog een dagje wachten :p

4. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik had het wel een beetje verwacht dat Rock Band 3 niet zo goed zou gaan verkopen, ook omdat Black Ops rond dezelfde tijd uitkwam en plus mensen worden gewoon een beetje ziek van de ritme games want er komen te veel nu uit, maar ook vind ik dit best wel slecht want er zit nog wel een kans in dat het de einde van Rock Band kan betekenen zoals ik las maar ik maak me in iedergeval er niet druk om nu!...

Anyways weet iemand waar ik een Ion Cymbal kan halen ergens uit een NL webshop?, en ik dacht om een Keyboard stand te halen + Mic stand, hopelijk is het de geld waard :+.

5. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    rockband 3 is in mijn ogen 1 van de belangrijkste game ontwikkilingen die er is! Samen met kinekt, move en 3d.

6. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Mijne heb ik bij www.consoleshop.nl gehaad destijds.

7. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Die stands hebben ze iig wel bij nedgame.

8. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Net keyboardstandaard in elkaar gezet en ben onder de indruk. Kwalitatief echt super. Sterk, degelijk van metaal!

9. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Huh heb je hem toch? De post staakt toch?

Offtopic ik weet het :+

10. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Post ja, maar ik weet het niet met de pakkettendienst though.

11. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Lego Rock Band codes zijn trouwens weer beschikbaar, momenteel aan het downloaden :).

12. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Pakketservice staakt niet.

13. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje voor degenen die al flink wat uren met het keyboard (pro modus) hebben doorgemaakt. Ik ben heel benieuwd of je hier nou écht keyboard/piano mee leert spelen. Bij het spelen let je natuurlijk vooral op het scherm en tegelijkertijd op de keys, maar stel je hebt het nummer 234 keer gedaan, kan je hem dan uit je hoofd op een keyboard spelen? Dus kan je het nummer dan echt spelen? Of heb je altijd het bijbehorende scherm nodig zoals in de oorspronkelijke muziek games? En wat zou je dan kunnen zeggen over de moeilijkheidsgraden van de pro-modus?
    Heb vroeger piano gespeeld, maar het lijkt me leuk (als het werkt dus) om het op deze manier weer een beetje op te pakken :D

14. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik nog maar heel weinig uurtjes gespeeld, dus laat de meeste vragen onbeantwoord. Net werewolfs of london op exper geoefend en af en toe langs de piano gelopen en klonk goed.

Wel jammer dat het maar één hand is waar je mee leert spelen. Dus het is niet compleet ;)

15. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ik zou zeggen dat je het ongeveer in het echt ook kan spelen. Waarschijnlijk kloppen de noten wel, maar de octaven niet. Het keyboard is natuurlijk beperkt tot 2 octaven, waardoor je dus niet je hele hand over het keyboard hoeft te bewegen.

Hetzelfde geldt voor de gitaar, ik had begrepen dat hij maar tot de 17e fret gaat. De mustang die momenteel uit is. Sommige solo's gaan normaal gesproken tot de 22e of zelfs 24e fret.

Wat ik dus zou zeggen is dat je de basis kent. Het nummer zal je hoogstwaarschijnlijk op een echt keyboard iets anders spelen.

Je leert gelukkig wel hoe met een keyboard om te gaan. Want ik bak er tot op heden weinig van. Met name omdat ik mijn duim niet goed kan plaatsen :mad:.

16. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    hm, ik zit te twijfelen of ik de Madcatz gitaar ga halen, zodat ik alvast pro kan oefenen totdat de echte Fender uitkomt.

Als ik de filmpjes op youtube bekijk, krijg ik er zin in om te proberen. Ben alleen bang dat ik verkeerde dingen ga aanleren.

17. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Zojuist toch even de keyboard stand besteld. En ja, ik heb ook twijfels om die gitaar toch te halen. Andere kant van het verhaal is natuurlijk dat ik hem over 4 maanden weer kan verpatsen en daar heb ik niet zoveel zin in... en om nou 150 EUR uit te geven om 4 maanden te kunnen spelen. Maar ik weet niet of ik zoveel geduld heb.

18. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    ik heb hetzelfde inderdaad. Kan de madcatz ook gewoon houden voor de niet-pro songs.

ik verwacht overigens weer leveringsproblemen buiten usa en zeker naar Nederland. Kan zo maar juli worden.

Laatst bewerkt: 17 nov 2010
  19. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Jeuj, heb net me 800 points van de Spend 2400 points in October get 800 free promotion van Microsoft. Ga nu dus lekker me RB2 liedjes exporten.

20. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    bij mij staan ze er al automatisch op?

Ik zag sowieso t queen pack al op de lijst staan bij rb3 en bijv Creep van Rockband 1 en kon m gewoon spelen.

Laatst bewerkt: 17 nov 2010

Deel Deze Pagina