1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Rock Band 3

Discussie in 'Games' gestart door Nugget Leg, 9 mrt 2010.

  1. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    ohhhhhhh fuck haha natuurlijk. Ik vergis me echt altijd in die twee namen :mad: Excuse me.
     
  2. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    En om even heel snel je vraag te beantwoorrden:

    Caesars:
    [yt]bm59SrtXvaw[/yt]

    Er staat aangegeven welke nummers een pro upgrade hebben en dan moet je eerst de gewone versie hebben en daarna kun je de pro versie kopen.
     
  3. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    heey, ik zag gisteren ineens 3 songs van the Wings/Paul McCartney die je kon kopen, waaronder Band on the run :)

    The “Celebrating Band on the Run Pack” will feature “Maybe I’m Amazed” from the "McCartney" album, plus three songs from the Paul McCartney and Wings "Band on the Run" album: the title song, “Helen Wheels” and “Let Me Roll It.” The last song features a Pro Guitar/Pro Bass upgrade.


    http://www.rockband.com/blog/paul-mccartney-and-singles
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2010
  4. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of zijn dit niet echt de Johnny Cash klassiekers?
    En gratis pack is natuurlijk altijd goed, kan ik eindelijk weer Visions spelen :cool:
     
  5. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Jaaaaaaaaaaaaa! Rob the Prez-O-Dent _O_
     
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Oh dat ligt zeker aan jou. Folsom Prison en I Walk The Line zijn echt instant classics. Maar ik denk niet dat ik Johnny Cash ga kopen. Niet echt Rock Band materiaal. :9
     
  7. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, moet bekennen dat ik buiten Hurt(en da's dan ook nog eens een cover) en Ring Of Fire niet veel van hem ken. En zoals je al zei is Johnny Cash niet echt fun om in Rock Band te doen lijkt me.
     
  8. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, i get it. Waar kan je dan precies zien of het een DLC nummer ook voor PRO is?

    En ik heb met kerst 1 nummer gedownload --> JOHN LENNON ;) met happy christmas (war is over). Echter, volgens mij heb ik daar gewoon maar 160 punten voor betaald. En vervolgens kon ik m in pro spelen. (Overigens niet om aan te raden, om die op pro expert keys te kunnen spelen moet je 4 weken non stop oefenen, ik ZWEER t je 8) )
    Hoe dan ook, ik kon m spelen, heb alleen niet op mn punten gelet, maar ik neem aan dat hij niet automatisch de pro-versie download?? Of doet hij dat automatisch als je het nummer op pro opstart? (er waren wel 2 gevonden downloads terwijl ik maar 1 nummer had gedownload.) Kan iemand dit raadsel ontrafelen?
     
  9. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    @ Guitar Hero:

    Je hoeft voor Pro Keys niet extra te betalen :)
    Waar heb jij trouwens het keyboard gehaald?
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Het is wel weer hetzelfde drama met die instrumenten hoor :mad:

    Maanden geleden de Madcatz gitaar (die met 102 knoppen) gepre-ordered bij een gameshop, maar deze is nog niet in zicht.
    Ik zal m cancelen omdat ik deze alleen wou om alvast te wennen aan de pro-mode zodat ik een beetje voordeel zou hebben mbt het leren van de echte Squier gitaar.

    Nu is het echter bijna januari en dus kan deze gepre-orderd worden. Echter.....niemand heeft ook maar een flauw idee waar je deze pre-order moet doen??
    Kreeg wel een mail voor een pre-order, maar dit gaat via een winkelketen in de USA. Er zal toch wel een andere manier komen?

    Hier kan ik slecht tegen hoor.
     
  11. nnndoh

    nnndoh Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat je daarniet omheen komt.
    kans zit er natuurlijk in dat ie helemaal niet leverbaar is in nederland en dat je je geluk moet beproeven via play.com ,ebay of amazon.
     
  12. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens dat gratis Harmonix pack is niet eens geupdate met keys of harmonies ofzo, snap nu totaal niet waarom ze die niet meteen bij de export erbij hebben gedaan :confused:
     
  13. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Het irriteert me gewoon dat er ook geen enkele gameshop is die er iets over kan zeggen. Ze kijken in de computer en zien dat deze nog niet in de lijst staat.
    Of deze überhaubt ooit te bestellen is weten ze ook niet.

    Wil de gitaar best importeren, maar als die gewoon via de winkels hier te krijgen is, zou dat veel makkelijker zijn.
    Ook maar s kijken welke shop er naar NL verscheept.

    Misschien s binnenlopen bij een gitaren winkel. Die hebben een veel direktere link met Fender.
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2011
  14. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus gratis pro?? Maar dan weet ik nog steeds niet hoe je precies kan zien of een nummer wel of niet voor pro is....

    Kado gekregen van vriendje voor kerst maar uiteraard uit onze eigen webshopje :)

    http://www.gamesshoppen.nl/xbox-rock-band-bundel-wireless-keyboard-game-p-14612.html
     
  15. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    ^dat is de bundel, jullie hebben niet toevallig alleen nog het keyboard te koop?
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Voor gitaar en bas pro moet je wel betalen, 1 euro. Als er keyboard is het nummer zit, en als het released is tijdens of ná de release van RB3, dan is keyboard én pro keyboard er gewoon bij inbegrepen. Als er geen keyboard is, dan staat er bij de moeilijkheidsgraad "NO PART". Spreekt redelijk voorzich.
     
  17. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
  18. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat NO PART stuk dat begrijp ik wel ;) Alleen volgens mij zie je dat niet staan als je gewoon via je xbox dashboard de nummers wilt kopen....
     
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Daarom hebben ze de in-game shop gemaakt.
     
  20. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, ja daar was ik nog niet geweest, maar nu is me alles duidelijk, thx :)
    Nu ben ik weer met het volgende bezig (kom niet eens aan spelen toe). Ik ben nu de nummers van RB1 en RB2 aan het exporteren. Heb nergens kunnen vinden hoe het dan met de achievements zit. Dus als je in RB3 nummers van RB1 speelt, kan je dan nog de achievements van RB1 halen?
     

Deel Deze Pagina