1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Rock Band 3

Discussie in 'Games' gestart door Nugget Leg, 9 mrt 2010.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Je kunt toch ook je eigen keyboard gebruiken? Met een soort dingetje die je ervoor kan kopen? Dan heb ik dat RB3 keyboard echt niet nodig. Correct me if i'm wrong, maar volgens mij kan dit.

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nope. De achievement van Rock Band 1 moet je ook echt in Rock Band 1 halen. In Gears Of War 2 kan je toch ook geen GoW1 achievements halen ofwah. :cool:

3. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, natuurlijk niet maar gow1 exporteer je ook niet naar gow2 ofwah?

Hebben jullie ook dat wanneer je en song wilt uitkiezen bij quickplay dat de scores er niet meer bij staan? Dus dat je nog maar 0 sterren hebt behaald terwijl je in werkelijkheid wel scores hebt behaald? Af en toe staan er wel weer scores bij, echt weird....

4. pipo01

pipo01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 Pro Cymbal Add-on

Heeft iemand een idee waar ik die cymbal add-on voor Rock Band 3 kan halen? In Nederland zie ik alleen maar de hele drumstel inclusief cymbalen te koop, maar ik heb al de Beatles drumstel en heb ik geen zin om nog een drumstel erbij te kopen. Ik zie het wel te koop staan in de US, maar bij Amazon is het alweer uitverkocht. Iemand anders een tip waar ik die add-on kan halen?

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Je importeert het spel toch ook niet. 8) Alleen de nummers.

6. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel denken jullie dat ik zou kunnen krijgen voor het losse keyboard? Zit er namelijk aan te denken om hem te verkopen, vind het toch niet zo leuk en speel er amper op.

7. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik geef je er €50 voor :)

8. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Hoe komt het dat je het niet zo leuk vindt als ik vragen mag?

9. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ugh

Nouja, In The End is nog wel vet.

10. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Linkin Park, jeugdsentiment en toch ook wel leuke nummers. Toch maar halen en ik moet daarnaast nog zeggen dat Harmonix echt lekker bezig is de laatste tijd.

Sinds RB3 eigenlijk uit is gekomen, heb ik alleen maar goede DLC gezien van grote artiesten/bands. Lekker bezig daar !

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik vraag me af of iemand hier die pro drums heeft.

12. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Dat is de ION Drum Kit, niet de Pro Drum Kit van Harmonix/Mad Catz zelf.

Ik heb die van Harmonix.

13. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de ION Drum Rocker, maar niet die op dat plaatje maar deze:
    Super ding!

Ga overigens me keyboard toch maar niet verkopen, is eigenlijk toch wel heel leuk, alleen ik heb er soms het geduld niet voor en om pro keys op Medium ofzo te doen vind ik een beetje lame.

14. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad. Je moet gewoon super veel geduld hebben met de pro keys. Ik wissel nu beetje af tussen pro keys expert en pro keys hard. Medium is idd lame, maar goed dat je hem niet verkoopt \o/ Dan zou ik je een verrader van Harmonix vinden :)

Ik heb nu nummers van RB1 en RB2 geïmporteerd naar RB3. Weet iemand of het misschien mogelijk is om deze weer 'uit' te zetten zodat je alleen de RB3 nummers nog ziet? Want als ik namelijk een keyboard nummer wil uitzoeken is het toch een beetje lange lijst 8)

15. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Het duurt vaak even voordat je door hebt hoe een nummer moet, maar als ik het eenmaal door heb gaat het vrij soepel en geeft het lekker veel voldoening, had vandaag na een half uurtje spelen 4,5* op One Vision van Queen en stond #14 op de leaderboards :cool:

Er zijn talloze mogelijkheden om te sorteren op nummers, in het geval met keyboard nummers, moet je bij het sorteermenu naar 'Keys Support' gaan en dan Yes klikken, en dan zie je al je nummers die keyboards in het nummer hebben. (Het sorteermenu vind je door gewoon naar Quickplay te gaan en dan op de start button te klikken.) :)

Ik heb overigens wel echt een grotere hard drive nodig, heb een paar weken geleden Guitar Hero Warriors Of Rock gekregen, ook een topspel, en nu begint mijn harde schijf toch wel heeel erg vol te raken! (Heb meer dan 10gb aan Rock Band spul en nu ook meer dan 6GB Guitar Hero spul waardoor ik noodgedwongen ben om af en toe iets te verwijderen. )

Laatst bewerkt: 7 jan 2011
  16. nnndoh

nnndoh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook via quickplay op de "back" knopje drukken en krijg je een scherm met filters
    daar kan je sorteren op sterren, pro drums, guitar enof keys

17. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb jij die ION Drum Rocker gekocht? Loop er nu zelf ook over te denken om er een aan te schaffen maar weet niet zeker waar ik hem het best kan bestellen.

18. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Heeft iemand de 'gewone' pro drum & cymbal kit? Ik twijfel of ik die zal kopen. Hoeveel geluid maken de pads? Hoe goed werken de symbals?

19. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb hier ooit al eens eerder antwoord op gegeven dacht ik, maar geen probleem om het nog een keer te doen.

De pads maken wel geluid, maar het is lang niet zo hard meer als de RB1-drums. Maar je blijft het wel goed horen. Het had beter gekund moet ik toch eerlijk zeggen.

De Cymbals zijn de meningen over verdeeld. Hetzelfde verhaal als Guitar Hero toen ze voor het eerst met cymbals op de markt kwamen. Je kan problemen krijgen. Grootste probleem is de Double hit, je slaat 1x aan, maar hij registreert 2x. Sommige hebben hier totaal geen last van, andere dus wel. Gelukkig is dit voorbeeld redelijk simpel op te lossen met de Coin-mod.

Maar als het werkt, is het geweldig. Ik ben er in ieder geval zeer over te spreken.

20. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Oja, jij had me een XBL message gestuurd, was ik even vergeten te beantwoorden, sorry O-)

Ik heb hem destijds bij www.consoleshop.nl gehaald, echter zie ik nu dat ze die daar niet meer hebben. Bij deze winkels hebben ze hem nog wel Link

Deel Deze Pagina