1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Rock Band 3

Discussie in 'Games' gestart door Nugget Leg, 9 mrt 2010.

1. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel hem zo nu en dan, maar heb dat altijd gehad met dit genre. Speel dan een week volop en vervolgens weer een aantal weken niet.

2. nnndoh

nnndoh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    elk weekend nog drummen....heerlijk!!

3. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Waarom is dat bij jou zo?

Ik heb het ook, maar dat komt gewoon omdat ik ook zit te wachten op de release van de Fender Squier (wat gerust nog 6 maanden zal duren).

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nou omdat ik veel actiever ben met zelf gitaar spelen in m'n bandje. Ik kan gewoon altijd naar de oefenruimte, en echt gitaar, bas, drummen, piano spelen. Veel leuker. :+

5. nnndoh

nnndoh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor die Fender Squier , heb je nou echt die midi interface nodig als je hem alleen voor rock band wil gebruiken?
    want het is niet mijn bedoeling om hem ook in het echt te gebruiken, want ik heb nog 2 electriche gitaren hier staan.

6. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ik weet het zelf ook niet zeker, maar dacht toch van wel. Had t wel gelezen maar aan de andere kant is t vreemd dat die niet automatisch wordt meegeleverd.
    Ik heb m wel besteld voor de zekerheid.
    Ah gevonden. Het staat op de site van Fender dat je de Madcatz midi nodig hebt om ge gitaar tee connecten aan je xbox.

http://www.fender.com/promos/2010/rockband3/faqs.php

Laatst bewerkt: 29 jan 2011
  7. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    MTV Games sluit zijn deuren

Nieuws | 4 februari 2011 - Met de verkoop van ontwikkelaar Harmonix is de tijd gekomen voor MTV Games om zijn deuren definitief te sluiten. Dat meldt het Britse MCV. Slechts een klein groepje personeel is momenteel nog in dienst om de lopende zaken af te handelen, nadat woensdag het internationale hoofdkantoor al dicht ging.

Verkoop Harmonix
    Vorig jaar besloot moederbedrijf Viacom dat het geen heil meer zag in het voortzetten van de Rock Band-games. Dit als gevolg van de tegenvallende verkoopcijfers van Rock Band 3. Om het verlies zoveel mogelijk te dekken werd Harmonix verkocht aan investeringsgroep Columbus Nova. Nu de verkoop rond is, is het bestaansrecht van MTV Games, wat Viacom betreft, verdwenen.

4 korte jaren
    Viacom nam in september 2006 Harmonix over, dat tot toe succes had gehad met de eerste twee Guitar Hero-titels. Onder de vlag van MTV Games ging de ontwikkelaar door met het maken van muziekgames, dit keer met de titel Rock Band. Elk deel werd overladen met lovende kritieken, maar de verkoopcijfers liepen hard terug. Het eerste deel ging nog meer dan 4 miljoen keer over de toonbank en hoewel ook Rock Band 2 een paar miljoen keer verkocht werd, verloor het de concurrentie met Guitar Hero: World Tour. Het derde deel, dat afgelopen najaar verscheen, flopte volledig, waarna Viacom een streep door de serie zette.

_______

R.I.P. Rock Band...geweldige game, _O_ alleen niemand die het koopt...dan houdt het toch echt op. Ik hoop dat er voorlopig nog wel dlc uitkomt..iemand een idee wanneer dat stopt?

8. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Er nog even de verkoopcijfers volgens vgchartz bijgehaald (voor Xbox360):

Rock band 1: 2.470.000
    Rock band 2: 2.190.000

Rock band 3: 520.000

Erg jammer en pijnlijk voor deel 3, die eindelijk weer eens vernieuwend was met z'n keyboard en eindelijk de mogelijkheid tot het gebruiken van een echte gitaar..

9. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Als de store maar online blijft...

10. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Doodzonde.

Harmonix heeft dit genre op de kaart gezet, was continu innovatief bezig en dan zie je dit.

Erg pijnlijk om dit zo te zien.

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Harmonix is verkocht, dus zal wel verder gaan met wat nieuws. Alleen weer onder een andere investeerder.

12. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo RIP Rock Band?
    Harmonix gaat toch gewoon verder bij hun nieuwe investeringsgroep Columbus Nova?

13. nnndoh

nnndoh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We’re excited to be returning to our roots as an independent and privately owned studio. As for what it means for you, the DLC schedule marches on for Rock Band, we will continue our support of previously released titles and we’re hard at work on some unannounced projects that we think you’re going to be pumped about.

geen zorgen dus...ben benieuwd naar die nieuwe projecten

14. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Meer bob marley, ik weet niet of ik dit wel ga halen, ik heb in ieder geval de hele album van the clash wel gehaald.

Laatst bewerkt: 5 feb 2011
  15. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ideaal pakket met liedjes voor jou en je vriendin (veel bekende harmonie meezing liedjes en leuke keyboard songs).....is vanaf 11 februari al te koop:

Animotion - Obsession
    B.o.B featuring Hayley Williams - Airplanes
    Bonnie Tyler - Total Eclipse of the Heart
    The Human League - Don't You Want Me
    Lady Antebellum - Need You Now
    Meat Loaf -Paradise by the Dashboard Light
    Stevie Nicks & Tom Petty - Stop Draggin' My Heart Around X

(All tracks are original master recordings)
    (These tracks will be available in Europe on PlayStation®3 system Feb. 11)

These tracks will be available for purchase as individual tracks and as “February Heartache Duets’ Pack” on Xbox 360, PlayStation®3 system and Wii. Tracks marked with “X” will include Pro Guitar and Pro Bass expansions for $0.99 per song.

Price:

$1.99 USD, £.99 UK, €1.49 EU (160 Microsoft Points) per song
    $2.00 USD (200 Wii Points™) per song
    $0.99 USD (100 Wii Points/80 Microsoft Points), £0.59 UK, €0.79 EU per song for eligible Pro Guitar/Pro Bass upgrade
    $10.99, £5.99 UK, €8.99 EU (880 Microsoft Points, 1100 Wii Points) for February Heartache Duets’ Pack

16. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Donderdag mn madcatz fender gitaar opgehaald.
    Erg moeilijk maar ook erg leuk. Everybody wants to rule the world op Easy gehaald :)

Eerst dik moeten oefenen op de trainer. Niet alleen moet je de goede fret pakken, maar ook de juiste snaar aanslaan en dat valt niet mee!

17. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Dikke shit hoor :)

Ben nu de basics aan t leren en dan speel je kleine stukjes van 6-10 noten (vaak jazzy achtig met bandbegeleiding en dus echt een stukje muziek) en die looped automatisch net zo lang tot je t onder de knie hebt.
    Heerlijk om te doen!

18. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb nu zo'n pro drumkit met symbals. Helaas wil de groene bekken nogal eens een dubbele hit registreren. Ik heb hem er afgehaald en er weer opgedaan in een iets andere positie, maar dat hielp niet. Ook het vaster of losser aandraaien maakt het hoog uit erger. Iemand een tip?

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Weet iemand ook wanneer wij hier nou rock band network krijgen.

Baal er ontzettend van dat ik niet die nummers kan downloaden.

20. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou er niet op rekenen dat het überhaubt ooit komt....
    Het beste wat je kunt doen is een UK account aanmaken en daar punten voor kopen(kan ook USA maar voor Uk kan je tenminste gewoon de punten hier uit Nederland gebruiken.)

Ik weet trouwens zeker dat ik Fardo ergens een keer heb zien posten dat je je regio instellingen kan veranderen 1x per jaar, ik ga het even zoeken.

EDIT:

Gevonden!
    Dus moet je maar even kijken of je er iets mee kan! (Als dat werkt trouwens zou ik het wel graag willen horen!)

EDIT 2:
    Nevermind, Je kunt je account momenteel verplaatsen naar de volgende landen/regio's: Rusland, Polen, Brazilië, Hongarije, Griekenland, Tsjechië, Zuid-Afrika, Colombia en Chili*. Ga naar de Xbox.com-website voor het betreffende land voor informatie over de Xbox LIVE-functies die beschikbaar zijn in het land.

Laatst bewerkt: 10 mrt 2011

Deel Deze Pagina