1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Rock Band 3

Discussie in 'Games' gestart door Nugget Leg, 9 mrt 2010.

1. nnndoh

nnndoh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    stomme post nl, bezorgen ze geen onder rembours pakjes op zaterdag :mad:
    hij stond vrijdag al voor de deur terwijl ik niet thuis was
    incl inklaringskosten ben ik nu 350 euro kwijt voor de gitaar. maar morgen of dinsdag heb ik hem dus :D

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Had ik gek genoeg niet aan gedacht. Ik heb nu een deal op marktplaats, een ion voor 150 euro. Nice. :+

3. nnndoh

nnndoh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    cool man, als je wilt kan je in de nabije toekomst je kick pedal veranderen in een roland KD-8 kick trigger pad en een echte pedaal, drumt wat fijner ook
    misschien een 3rd cymbal, rockband 3 gebruikt ook een hi-hat pedaal, maar heb dat nooit werkend gezien op youtube, dus die heb ik zelf ook niet.

morgen me gitaar bij albert heijn ophalen :D

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Hey ik heb een probleem met mijn Rock Band Beatles gitaar... hij is volgens mij gewoon stuk.
    Als ik hem probeer aan te zetten knipper de Xbox guide button drie keer en dan valt ie weer weg. Heb er andere batterijen in gedaan en dat werkt ook niet. Ik denk niet dat ik nog garantie heb (gekocht op release 9-9-09). Wat te doen? :)

5. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net Guitar Hero 5 en GH-WT besteld voor onze Wii. Inclusief gitaar, drums en microfoon (GH5 set).

Nu wil ik eigenlijk ook meteen Rock Band bestellen omdat ik daar veel Foo Fighters-nummers op kan downloaden. Nou zie ik op Rockband.com wel dat er veel nummers zijn uitgebracht, maar ik kan er niet echt uithalen bij welke Rock Band deze horen.

http://www.rockband.com/songs/artists/Foo Fighters

Mijn vraag; Als ik RB3 koop, kan ik dan al deze nummers via de store downloaden op de Wii? Of hangen bepaalde nummers aan RB-uitgaves? Dus RB1 een paar nummer en 2 en 3 ook.

6. nnndoh

nnndoh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ze allemaal spelend op rockband 3 op mijn xbox
    weet niet of de wii achter loopt met nummers, zou je ff moeten checken

7. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Ligt het trouwens aan mij of is de Medium bij Rock Band 3 makkelijker dan Medium bij Guitar Hero? Haal een stuk makkelijker 5 sterren. Geniet wel van het spel trouwens, veel leuke nummers.

8. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Dit is wel een kick waard!, er zijn nu 6 Def Leppard Tracks op de Marketplace verschenen de nummers zijn:

Rock Of Ages
    Undefeated
    Animal(Live)
    Photograph
    Bringin' On the Heartbreak
    Pour Some Sugar on Me

Het hele pack(Def Leppard Pack 01) is 800 Microsoft Points en los zijn de nummers 160 Microsoft Points per stuk.

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    De laatste tijd hebben ze weer veel vette dlc valt me op. Ik heb alleen het gevoel dat niemand het nog koopt. :9

Ik vraag me af hoelang ze er nog mee doorgaan. Ik hoop lang, ik weet me er nog wel genoeg mee te vermaken.

10. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Er zijn genoeg mensen die het nog kopen hoor, volgens mij verkoopt de DLC voor Rock Band nog steeds vrij goed!.

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Goed om te horen. Het is toch een beetje aan het uitsterven die ritme games. Erg jammer, want het begon zich juist te innoveren bij Rock Band 3, met alle pro instrumenten. Het begint toch wel steeds meer een simulatie game te worden, waar ik echt heel blij mee ben.

Maar van mij hoeven ze ook niet een Rock Band 4 uit te brengen. Nu is het perfect. :) Zolang ze maar door blijven gaan met de DLC.

12. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Rock Band 4 is op het moment zeker nog niet nodig, ik zou wel graag een nieuwe Rock Band zien van een Band(zoals Green Day en The Beatles), zoals Pink Floyd: Rock Band of zo. :+

13. nnndoh

nnndoh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik mis comlete albums de laatstetijd, dat kocht ik meestal als download content
    persoonlijk vind ik de songs de laatste tijd een beetje tegenvallen

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nice, ik krijg maandag een ION drum kit. Daarna als het me goed bevalt nog even een blauwe cymbal kopen. :) Vet, ik ben benieuwd.

15. nnndoh

nnndoh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je trommelen leuk vind zal ie je zeker wel bevallen, ik speel ook nog steeds elk weekend :)

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    En of ik het leuk vind. Ik doe het met regelmaat, en ik speel al jaaaren Rock Band. Alleen de ION is er nooit van gekomen.

Maarja, mijn RB2 drumstel is eigenlijk ook nog wel oke. Net ging het heel lekker in ieder geval, heel weinig dubble hits ook. Maar toch, als het gebeurt is het vervelend. De pro mode lijkt me ook wel veel lekkerder spelen.

Trouwens, wel grappig die noteringen die ik af en toe krijg op sommige dlc nummers. Dan sta ik zo in de top 25. Vooral bij heel veel van die Motley Crue nummers. Ik had net dat hele album gespeeld op drums. :9 Volgens mij zijn er ook niet zo super veel mensen die dat spelen.

17. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Valt wel mee deze keer, ik heb niet zoveel met Fall Out Boy om eerlijk te wezen, Het Deep Purple nummer haal ik in ieder geval wel.

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Wow Child in Time is wel tof!

Trouwens, ik heb net ook die cymbal expansion meteen besteld. :)

19. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Oh snap. Wil ik voor het eerst in 100000 jaar weer eens de DLC announcement posten is het al gedaan :+

Child In Time, nice!
    Fall Out Boy, leuke nummers :)

Begin Rock Band weer leuker te vinden alleen jammer dat mijn nieuwe HD-TV niet super goed meewerkt.

20. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Hehe, Twitter > RBA :+.

Maar goed, eigenlijk ken ik de Fall Out Boy nummers wel(Dance, Dance vind ik best wel goed), dus ik schaf de Fall Out Boy pack ook maar aan.

Deel Deze Pagina