Media Markt Herzogenrath is de instrumentenset 149 en het spel 50. Saturn Aachen is de drumset 79 (heb 'm zelf ook daar gehaald voor die prijs). Zometeen maar eens een puntenkaart halen om wat toffe nummers te 'herunterladen'. Hoop ook dat ik een goedkope usb-microfoon op de kop kan tikken ergens.
ja ik verlaag me ff tot en lager niveau misschien dat je het dan begreep... ik houd het maar voor gezien je snap me ook nooit
Of we gaan weer even ontopic\o/ Gamertag: Pharminepulse (Xbox Freak: even klikken op die naam onder mijn avatar, wat is dat, avatar? Speel gitaar of bass (Xbox Freak: gitaar, bass(met 2 S-en, bas met 1 S is gewoon een naam) Ik kan ook heel goede zingen, maar dat doet pijn aan andermans oren (Xbox Freak: Zingen, hoe doe ik dat?
/Mod Ook al lokken ze uit, vriendelijk blijven aub. Nog beter zou zijn dat je er gewoon niet op in gaat. - Pegas
Gamertag: FrsDvl Speel Gitaar Bass Drum en Vocals, Gitaar en Bas op hard of expert, drum op medium. g zo even oefenen voor hard drums, vocals ook op medium Zingen kan ik super goed trouwens
/Mod Jij ook vriendelijk blijven en als het je teveel wordt, de ignore functie of gewoon naar buiten gaan doet wonderen - Pegas Hey ho, let's go!
Hey--Ho! lets go! Hey----ho! lets go! babla They are forming in a straight line their going trhu a tight wind the kids a losing their minds the blitzkrieg bop
Speel niet, want heb hem nog steeds niet besteld.. zit ook ongeveer aan het begin van de toetsweek maarja, fuck it, ik bestel hem lekker onder rembours, word die hierheen verzenden, dan kan ik morgen lekker expert gitaar doen iedereen, als je iets wilt beleven.. voeg me toe /Mod Jij ook niet beginnen hé - Pegas
Ik speel nu drums op med/hard. Speel vaak samen met mijn broer(tje) en dan speelt hij op drum, niet veel tijd om te oefenen dus. Gamertag is KeaveXL. Gold abbo komt er weer z.s.m. aan.
vorige week Maandag is het spel verzonden door Amazon.co.uk, maar nog steeds het spel niet binnen, zit ik hier zo met de instrumenten zowat een week zonder het spel