1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 2 jun 2008.

1. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Zacht op gedrukt, zeker niet, heb er nogal wat kracht opgezet, en dat ding breekt echt niet zomaar, en bijna al expert uitgespeeld ook :+

Maar zet je, je voet of zo niet fout erop?, want dan snap ik het wel waarom hij breekt :D

Laatst bewerkt: 8 jul 2008
  2. Sonny

Sonny Geiler dan neuken

Leuk Bevonden:
    24
    Kan je 'enter sandman' ook op easy spelen of niet? Ik heb drums op easy uitgespeeld maar ben hem niet tegengekomen..

3. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Bij de Solo Tour op easy. kan je Enter Sandman niet spelen, bij Quickplay volgens mij wel.

4. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor maar je bent echt aan het raaskallen. Als jouw pedaal helemaal niet in veert dan hebben ze misschien speciaal voor jou een extra stevig pedaal ontwikkeld. Alle 2 de pedalen die ik hier heb gehad die veerden al lichtelijk in, dit komt omdat er geen stootkussentjes in het midden van het pedaal zitten. Zoek op google/youtube kijk hoeveel mensen het hebben gehad, en die zullen natuurlijk allemaal hun voet verkeerd hebben neergezet |:-

Als je een spel als dit uitbrengt dan moet je er rekening mee houden dat er niet alleen professionele drummers mee aan de slag gaan ( die net zo goed dat pedaal in 2en trappen). Dat pedaal moet een stootje kunnen hebben en dat kan deze absoluut niet.

Ben jij misschien 12 jaar en weeg je 40 kilo, dan snap ik wel waarom hij niet breekt :+

5. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    oops dubbel

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    welke microfoons gebruiken jullie? (diegene dan die niet de mic uit biab gebruiken)

7. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0

Kan iemand mij is uitleggen hoe ik het stuk moet doen op 8:00, wordt er gek van, enorm veel gepracticed, maar kom nooit hoger dan circa 45 procent van bovenstaande sectie in de practicemode. Tappen lijkt mij sterk, aangezien het maar 3 noten zijn...:'-(

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ok, nu ik dit heb gezien weet ik zeker dat ik RB nooit op Expert zal kunnen uitspelen. 8)
    Ik zit nu even vast bij Enter Sandman, maar dat ziet er voor mij behoorlijk onmogelijk uit.

Dat houd me natuurlijk niet tegen om het toch te proberen ;) (maar eerst eens Enter Sandman halen)

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Zoals ik al zei, concentreren op de gele. Telkens als je zon zigzag maakt moet je precies op die gele komen op het juiste tijdstip, zo heb ik dat stukje een aantal keer 100% gehaald.

En die \\\\\\ moet je gewoon zo snel mogelijk doen. Eééén je hebt starpower. :thumbs:

Ik heb trouwens m'n scores op scorehero gedumpt van rock band, en shiit, bij sommige sta ik echt goed. XD

http://rockband.scorehero.com/scores.php?user=97541&platform=2&size=1&team=0&group=1&diff=4

Manu Chao 4de, gekkuhwerk! China Cat Sunflower is ook wel nice. Daar had ik btw echt te lang over gedaan, echt altijd een van de laatste noten mis, ik werd op het laatst echt pissig. :9 Maarja, resultaat mag er wezen, en ik zal binnenkort wel meer scores uploaden. :)

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Gisteravond nog even verder gegaan, en Enter Sandman gelijk gehaald.
    ik moet nu alleen nog Green Grass & High Tides en Highway Star

Verbaast me sowieso al dat ik gisteren zo ver ben gekomen. Het leek wel alsof mijn vingers een vrije dag hadden genomen. 8) Die krengen luisterden naar niks.
    uiteindelijk met wat geluk door de songs heen gestommeld, maar wel gehaald. :cool: Flirtin' with Disaster ook in 1 keer gehaald, terwijl ik op Hard eerst 5 keer afging.
    Kijken of vandaag mijn vingers er wat meer zin in hebben.

Laatst bewerkt: 9 jul 2008
  11. GmR

GmR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet zeggen dat ik zo geweldig ben @ gitaar, maar highwar star kom ik juist wel door (GG&HT en Flirting With Disaster helaas nog niet :mad:)
    Highway Star was echter ook niet makkelijk, heb hem gehaald dankzij overdrive en heel veel geluk in die @#$%$# solo :p

Snelle HO/PO sequences zijn kut

12. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Nu Rbz 3 weken op vakantie is heb ik zijn Rock Band maar ff geleend :) Lekker bezig in de Guitar Expert Career (tier 4 of 5 met alles 5* tot nu toe) maar damn wat zuig ik @ zingen. Ben op Easy begonnen, maar ik heb alleen Paranoid nog maar 5* :9

13. Xman99

Xman99 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach niet van iedereen is zijn sterkste kant zingen whahaha.. d

14. wibraman

wibraman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hé, is er eigenlijk ook een mogelijkheid om de notepad sneller te doen laten lopen zoals bij Guitar Hero?

15. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Hyperspeed bedoel je? Voor zover ik weet niet nee. Maar ook niet echt nodig lijkt me, echt opgehoopte notecharts á la TTFaF en tDWDtG zitten niet in Rock Band.

Laatst bewerkt: 9 jul 2008
  16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Net solo 2 van Groen Gras geoefend. (expert)
    80% speed: 72%
    90% speed: 66%
    100% speed: 62%

Lijkt me stug dat ik dit ooit ga halen. 8)

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Die is perfect. Zo goed als alle USB mics kan je gebruiken bij Rock Band.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    maar er is dus geen wireless optie?

want dan koop ik die op amazon.de ,.. is denk ik toch leuker dan in je headset zingen :+

20. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Bassie hoe the fuck heb jij het ooit voor elkaar gekregen om de Vocal Expert Career uit te spelen?! Paranoid is het enige nummer dat ik kan zingen op Expert... Erger nog, net gefailed op Orange Crush op Medium... :x Ik begin bijna te denken dat er iets mis is met m'n headset, want als ik ook maar een klein stukje hoger ga zingen flipt dat pijltje alle kanten op. Ook heb ik af en toe dat dat pijltje wel mooi alle lijntjes volgt, maar dan krijg ik daarna toch een 'Okay' of 'Messy'-rating... Eh?

Zingen is gewoon niet voor mij besteed denk ik, ik hou het wel bij gitaar.

Ze verkopen Rock Band dan wel als 3 spellen in één, maar deel 1 (gitaar) is duidelijk minder leuk dan de concurrent, deel 2 (zingen) kan je of kan je niet, en deel 3 (raad eens) moet je minstens €90 voor neertellen, voor iets wat nog snel breekt ook.

Nope, Rock Band is leuk voor even, maar zonder drumstel gaat het aardig snel vervelen (Hee dat rijmt... niet).

Deel Deze Pagina