1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 2 jun 2008.

1. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Hij is dus al online te bestellen, maar in de winkels komt hij de 21ste uit heb ik vernomen..

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja, ik kan 't wel, maar tis gewoon erg moeilijk. Als je het nummer heel goed kent, dan is het makkelijk te doen. Anders ook wel hoor, maar soms heb je dan van die talky parts, en dan weetje de woorden niet. :+

Drummen owned btw! :D Ik ben nu bij Tier 6. :D

Laatst bewerkt: 22 jul 2008
  3. Versteegh

Versteegh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BassieJ, jij speelt het gitaar gedeelte met de gitaar van GH3?

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nee, die is stuk. Ik speel met m'n oude vertrouwde Xplorer, met wat aanpassingen. Want ik heb de strumbar wat 'zachter' gemaakt, dus maakt ie minder herrie. Maar aan de andere kant is het moeilijker ermee om snelle nummers te doen zoals Misirlou en Knight of Cydonia, omdat je minder goed kan tellen wat je aanslaat. Ook heb ik bij de Select knop zegmaar een knopje erboven op gedaan, zodat ik starpower met de zeikant van mn hand kan activeren zoals bij de Les Paul. :D Anders kan dat niet omdat het knopje te klein is.

Ik heb deze week weer een Les Paul te krijgen, samen met Aerosmith. :D

5. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Meh, zojuist ook maar Rock Band besteld + drums. Krijg ergens deze week ook Aerosmith + gitaar en dan heb ik 2 gitaren. Kan ik ook gezellig thuis in een bandje spelen met mn vrienden. :+

6. japie06

japie06 Kaasfabriek

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net even 272,- uitgegeven voor Rock Band :)

54,- voor de game zelf bij xboxhome
    68,- inc voor de losse extra gitaar bij xboxhome
    150,- inc voor alle instrumenten bij gcshop

nu nog alle DLC...

Ik kan echt niet wachten.

7. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Alle DLC uh? :+ dan ben je zo'n 200 euro weer kwijt.

Ik heb de Nine Inch Nails Pack 02 vandaag maar gekocht, wel leuk maar niet echt super 8)

8. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer een paar keer in de trainings mode te focussen op de bas zonder met je handen te spelen. Dan gewoon het nummer spelen en hopelijk gaat je been dan vanzelf :p Dan gewoon focussen op het hand werk.

En wat xero ook al zei, gewoon niet direct starpower activeren. Mocht je afgaan, goed timen en wachten tot je metertje helemaal onderaan in het rood staat en dan pas sp activeren.

Moet lukken zo.

9. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Damn, zit vast bij Reptilia op Medium vocals :mad: Wat een teringnummer is dat om te zingen zeg, zit geen enkel ritme in...

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Lol, iedereen zat me bang te maken voor Detriot Rock City voor drums, en ik haalde 'm op m'n eerste run. XD Ook al had ik mazzel met energy phrases te raken. :D Tot nu toe gaat t echt makkelijk, ik heb alleen nog maar Learn to Fly gefailed in carreer. ^^

11. Xman99

Xman99 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en dan eindelijk aanstaande donderdag word hopelijk de dag dat ik ook met jullie mee kan praten/gamen over RB.. want dan ligt die als het goed is in de winkel YEAH..:D en is het de bedoeling dat die daarna bij mij thuis staat om gespeeld te worden..:p

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Easy? Medium? Hard? Expert?

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Oh Hard. :D

14. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Is de game ook verkrijgbaar met een gitaar.
    Net als de Guitar Hero bundels? :)

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nope. Je kan de gitaar wel los kopen..

16. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Een nieuwtje voor jullie, zojuist bij de Media Markt in Eindhoven geweest met de vraag of ze evt. al Rock Band hadden liggen. Zegt die knakker gewoon dat de filiaalleider de game van hun bestelling af heeft geschrapt als soort boycot dat we ruim een jaar hebben moeten wachten... :confused: En dat terwijl ik afgelopen dinsdag gebeld heb en telefoniste aan de telefoon kreeg, dat ze het spel wel degelijk in bestelling hadden staan!

Daarna doorgeraced (letterlijk!! bijna sluitingstijd) naar Saturn Tilburg, daar hadden ze de game al wel liggen (63 euro) maar de instrumenten nog niet. Kerel aan wie ik vroeg kon geen schatting geven maar zéker niet morgen!

Ten einde raad net maar bij GCshop besteld, spotprijsje (althans, als je dat zo mag noemen..) en betaald met IDEAL. Enige 'vrees' die ik heb is dat ik hem nu niet voor zaterdag a.s. in huis heb. Dat is voor mij eigenlijk wel een must! Maar nu zie ik in dit topic dat er meerdere daar hebben besteld, dus de kans wordt steeds kleiner... :confused:

Laatst bewerkt: 23 jul 2008
  17. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag weer een aantal keer geprobeerd, kom tot rond de 70 procent, dan komt dat lastige stuk met veel voetwerk en veel rood en geel er doorheen.
    Keihard afgegaan.

Nog even verder oefenen, moet wet lukken denk ik.

18. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind vooral dont fear the reaper en run to the hills lastig.

voor de rest is het simpel op hard. moet je zo doorheen kunnen lopen met jouw ritme/gitaar skills :)

19. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt die nou al verkocht vandaag?

20. Versteegh

Versteegh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik loop vanmiddag de lokale gameshop binnen om te kijken of ze hem hem hebben (game + drum)

Deel Deze Pagina