1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 2 jun 2008.

1. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
  2. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier in Lisse hadden de dynabyte, frs en bart smit hem nog niet?
    Ze wisten te vertellen dat de game eraan kwam maar ze hadden niet eens een datum staan, alleen de dynabyte voorspelde 1 augustus.

3. Xman99

Xman99 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en ja hoor mensen ik ben vandaag zo blij want kwam Rock Band tegen in de winkel aaight..:D alleen moet het drumstel nog een keer los kopen maar dat komt wel..

4. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp ik nou goed dat er nog geen instrumenten te koop zijn?

5. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Vandaag de hele Amsterdamse Poort incl. MM langsgeweest en genoeg spellen, maar geen instrumenten :'-(

6. Versteegh

Versteegh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier bij de lokale gameshop ook niet. Maar de verkoper dacht (wist bijna zeker) dat hij morgen een BIAB pakket binnen kreeg + de game. De drumkit moest los worden besteld, niet op voorraad. Maar die waren wel op voorraad bij leverancier, dus geen probleem.

Hij wist me ook te vertellen dat de meeste shops de game alleen bestellen als iemand er om vraagt (en ook een aanbetaling doet). Schijnbaar wordt hij niet zo goed verkocht en is het een vrij prijzig pakket om zomaar te laten liggen.

Ik weet alleen niet welk pakket ik nu wil. Ik heb al 2 gitaren thuis staan (van gh2 en gh3 ). Dus de drumkit zou genoeg moeten zijn. Ik denk dat ik morgen gewoon de game zelf ophaal en dan kijk of ik het waard vind om het hele pakket te kopen of alleen de drumkit.

Laatst bewerkt: 24 jul 2008
  7. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gedoe weer zeg. Waarom kunnen ze geen fatsoenlijke pakketten leveren? Game wordt echt wel goed verkocht, desnoods laat je het pakket een jaar in je winkel liggen. Maar dat lijkt me niet eens nodig, want de game is behoorlijk populair.

8. Versteegh

Versteegh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het punt is dat een pakket met instrumenten (ZONDER GAME) voor 180 euro niet snel wordt verkocht, met spel erbij zit je al snel op 230 euro... Eind van het jaar komt guitar hero ook met een soort gelijk pakket. Als hij dan nog niet verkocht is raakt hij hem nooit meer voor die prijs kwijt.

9. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ok. Maar maak dan pakketten met game + drums en game + gitaar. GH wordt ook gewoon met gitaar verkocht.

Wat ze nu doen is waardeloos. Aan de game alleen heb je helemaal niks. Helemaal niet als je een kapotte GH II gitaar hebt zoals ik.

10. Xman99

Xman99 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd.. kan nu nog maar alleen gitaar doen,, terwijl mij het juist om het drummen gaat:mad:

11. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Dang, hoewel ik expert bij GH3 helemaal uitgespeeld heb, is het toch even wennen om bij RB gitaar te spelen zeg. 8) Vooral het slomere ritme (geen hyperspeed meh) en de HO/PO gaan nog van geen meter. :+

12. Xman99

Xman99 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet precies wat je bedoelt..

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    DLC voor volgende week:

Scars on Broadway - They Say
    Staind - This is It
    Testament - Electric Crown

160 MSP per stuk

The New No 2 - Yomp (80 MSP)

Mijn mening: Mehhh. Ik ken die bands niet....dus we gaan zien.

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    YEAH BITCHES! :D

Heavy Hitter
    Finished Drum Solo Tour on Hard 40G
    Verkregen 26-7-2008

Groove Technician
    Finished Drum Solo Tour on Medium 30G
    Verkregen 26-7-2008

Rhythm Rocker
    Finished Drum Solo Tour on Easy 20G
    Verkregen 26-7-2008

*zingt heel slecht mee met de credits*

Ik ben een stuk of 10 keer af gegaan bij Run to the Hills, en de rest iets van 7 keer. Ik ben trots op mezelf. :+ Maarre...YEAH! :D Ik ga voorlopig maar niet expert drums doen..Vind ik nog een beetje te moeilijk. Oh, maar ik wil nog wel een expert fc op drums, dat wordt waarschijnlijk I think I'm paranoid.

Vet! :D

15. Xman99

Xman99 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik een lijst kan vinden me de downloads voor RB.. want mijn internet op 360 is verrot dus kan niet op marktplaats:mad:..

bedankt alvast:D

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
  17. japie06

japie06 Kaasfabriek

Leuk Bevonden:
    0
    woohoo, ik heb net de instrument binnen gekregen van gcshop. Nu moet ik nog wachten op de game. Ik had op dit forum gelezen dat er ook een progje is waarmee je de drums op PC kan aansluiten en dan kan drummen alleen ik kan dit niet vinden...

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    http://andrewrudson.com/drummachine/main.php

19. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Was de levertijd ook echt 1-2 werkdagen?

Zit er ook over te denken om daar het hele pakket te kopen.

20. japie06

japie06 Kaasfabriek

Leuk Bevonden:
    0
    nou niet echt, ik had het dinsdag bestelt. De dag daarna kreeg ik een bevestiging dat het betaald was en gister dat het verzonden was.

Deel Deze Pagina