Flawless Drumming Scored 100% notes hit as a drummer on Expert 10G Acquired 7/26/2008 Whooaa sweet! I Think I'm Paranoid, met 1 overstr..ehh...overdrum. xD Drums laat ik denk nu ff rusten.
Kzit te wachten op mn drumstel nog, moet zeggen dat na GH3 mij het gitaar gedeelte niet zo boeit. Dus maar ff wachten. (En om mezelf te schamen, ik zit vast bij GGAHT bij de 2de solo )
Mwah, het is heel erg wennen en vooral handig bij de big rock endings waar je zo snel mogelijk op die soloknoppen kan rammen. Het is imo geen gemis. Ik moet nog 1 nummer van de drum solo tour op expert, Next to You. Heel veel veranderingen in het ritme killen mij.
Ja, maar of je nou met je GH controller zit te rammen of de solo buttons, qua punten zit er geen verschil in. En mij lijkt Run to the Hills echt lastig op Expert. Op Hard was ie al kantje boord.
Bij mij hetzelfde. Dinsdagavond besteld en betaald met IDeal, woensdag de betalingsbevestiging, vrijdag status verzonden, zaterdag netjes binnen! Maar ik vind jouw opmerking 'nou niet echt' lichtelijk overtrokken. Levering is m.i. snel en netjes afgehandeld. Btw, Rock Band had een dag vertraging had ik van gcshop vernomen. Had ze woensdag namelijk een mailtje gestuurd met vraag of ik de instrumenten en game uiterlijk zaterdag zou kunnen hebben. Al met al, ik zit nu lekker te drummen (voor alsnog)..
Run to the hills hard is enigste liedje op hard/drums die ik nog nie haal die rode stukken zijn moeilijk misschien van tips ofso....
Heel snel op de rode rammen, en de baspedaal doen. Geel gewoon overslaan. Zoveel mogelijk Energy verzamelen, en als je t nodig hebt moet je het activeren. Om er een streak in te krijgen is nogal onmogelijk voor mij. XD
klopt het trouwens als je medium hebt uitgespeeld en easy nog niet dat je dan allebij de achievements krijgt..?? want dat overkwam mij gisteren, was begonnen met gitaar op medium en aan easy nog niks gedaan.. heb ik medium afgerond en krijg ik ook de achievement dat ik easy heb gehaald vind het maar vaag maar ook wel chill whahaha..
Scars on Broadway is wel leuk. Ze hebben vorige week hun eerste album volgens mij uitgebracht. Meen ook dat een aantal bandleden destijds hebben mee gespeeld met System of a Down!
Gitarist/zanger en drummer spelen idd ook in System Of A Down. Scars on Broadway klinkt wel netjes, maar hoor toch liever de SoaD albums. Het album komt overigens officieel morgen uit, maar is al online te vinden en te beluisteren op myspace
Netjes. Bij green grass high tides fail ik nog steeds bij dat laatste solo gedeelte als je die constante spiraal krijgt solo 85% ofzo..erg irritant. Dat is de enige song die ik moet halen om Expert tour af te sluiten.
Holy fuckaroni with a stick! Net weer ff Expert vocals gedaan, ging echt ziekelijk goed!!! Echt heel veel Gold Star/100%! Onder andere Wave of Mutalation, More Than A Feeling, Tom Sawyer en Main Offender. Und moar! Wave of Mutalatión kon ik eerst geeneens 5*'en, maar nu ik met een mongoolstemmetje zing is het echt een eitje geworden. xD
Hmm, denk dat ik morgen de drumkit en de game maar even oppik. En later even een losse microfoon scoren. Hoef die gitaar niet want heb al 2 guitar hero gitaren. Vind de nummers uit deze Rock Band lang niet allemaal super, maar die van 2 zijn wel vet, en die komt ook snel. En de drumkit is bij GH4 te gebruiken. \o/
Hoe willen ze de drumkit compitable maken met GH4? GH4 heeft 5 pads + pedal en de drumkit van Rock Band 1 heeft er maar 4...