1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 2 jun 2008.

1. Silverpeet

Silverpeet Touch a DS ..

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij de maten en gewicht geven van de doos met instrumenten voor de 360?

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zit er geen google op jouw internet? :+

Product Dimensions: 12 x 36 x 48 inches ; 22 pounds

3. japie06

japie06 Kaasfabriek

Leuk Bevonden:
    0
    gewicht weet ik niet zeker, maar ik kreeg de band in a box in doos ter grootte van een verhuisdoos.

4. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel erg gaaf dat games zich aan elkaar aan passen, goede samenwerking_O_:thumbs:

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is idd een hele positieve ontwikkeling, toen het nieuws bekend werd gemaakt heb ik meteen besloten om GH World Tour ook maar gewoon lekker te halen :)

6. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    De liedjes voor de volgende dinsdag

Nice SOAD en Motley Crue _0_

Laatst bewerkt: 1 aug 2008
  7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  8. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Moltey Crue en SOAD koop ik zowiezo, SixxAM ofzo is emo poep, en Buck Cherry?

Toxicity is trouwens echt een goede keuze voor RB. :D BYOB...mehh, wel oke, maar ik vond Hypnotize/Mesmerize toch nooit echt goed, dusss.. Ik kan in ieder geval niet wachten op Toxicity. :D

9. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Sixx AM kan je zien als emo maar dat nummer is wat meer rock, het is een aardig leuk nummer voor die prijs. Buckcherry is meer rock, helaas een minder nummer. Ik had liever Crazy Bitch gezien.

SOAD is altijd goed, Beide hebben een zeer coole drum. Vooral als je zien wat voor drumstel Dolmayan heeftin Toxicity. Dan is het drumstel van Rock Band en GH4 gewoon zielig. Ik verwacht bij beide nummers een Tier 8 drum.

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Dit is echt het eerste nummer dat ik van ze hoor, en ik vond dit al emo klinken. :eek: Ik durf me haast niet voor te stellen hoe de rest klinkt. :9

Buckcherry ken ik ook niet, dus kan ik verder niet over oordelen.

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beide nummers van SoaD komen er hier in. De rest zegt me te weinig dus die laat ik schieten. Ga van de week denk ik de hele lijst DLC nog maar eens na, misschien zie ik nog wat losse nummers die ik toch wil hebben. En ik heb er al zoveeel :eek:

Trouwens, sinds ik de Guitar Solo Tour op Expert heb uitgespeeld en Vocals op Medium doe ik eigenlijk niks anders meer dan drummen. Vocals is gewoon niet voor mij weggelegd, op Hard heb ik het wel geprobeerd maar na een paar nummers had ik er al genoeg van. Gitaar zal ik denk ik alleen nog maar gebruiken voor DLC. Maar het drummen gaat goed, veel vooruitgang in gemerkt de laatste tijd. Laatste blok op Hard en ik kan op Expert ook al redelijk wat nummertjes mee drummen op 4 of 5 sterren. Zonder twijfel m'n favoriete spelonderdeel van Rock Band :)

Laatst bewerkt: 2 aug 2008
  12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja ik zit nu op 140 ofzo. :+ Zitten dan wel een paar miskoopjes tussen. Maar dat maakt niet uit. :9

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same here, mja dat hou je altijd. Vind van veel bands veel losse nummers tof, maar er zijn maar heel weinig bands waarvan ik echt het merendeel van de nummers die ze uitbrengen tof vind.

14. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cool, die SOAD nummers ga ik wel downen.

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Yaay! Net Working Man en Shockwave gold star gehaald! :D Shockwave echt nét op het nippertje. :D Volgens mij net 100 puntjes over de cut-off heen. xD

Ook nog wat nieuwe full combos erbij:
    Troublemaker
    The Greatest Man That Ever Lives
    Hysteria

En Who's Going Home With You Tonight, ik wordt er echt gek van, ik breek m'n streak altijd bij de outro. -_-

16. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Damn dat zingen is lastig op expert! 8) Heb Say it aint so en Bloom nog uitgespeeld, maar blitzkrieg pop met snelle lyrics lukken me echt van geen meter. :+

17. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    sinds ik green grass and high tides op expert gitaar kan doorkomen, doe ik echt niks anders meer :+ wat een ongelooflijk lekker nummer is dat ook he _O_

18. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    SoaD :D Daarvoor pak ik Rock Band weer uit de kast.

19. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    zo net het drumstel besteld. ben benieuwd.

20. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    SOAD! Oh nee toch.. Ik wou Rock Band al zo graag kopen, alleen al omdat ik de nummers van GH zat ben.. Maar nu SOAD er in zit wil ik hem helemaal.. Bah.

Alleen vind ik hem gewoon geen 60 euro waard, heb hem gespeeld bij een vriend, en het klopt toch dat het veel simpeler is als guitar hero? Dat was tenminste het eerste wat mij opviel, of is hard toch wel flink lastiger als medium, want op medium is het zo simpel dat het bijna saai was om te spelen.

Deel Deze Pagina