Het was dan ook een tijdelijke actie ter promotie van hun nieuwe album. Dus het is ook wel logisch dat ze nu weer duurder zijn.
Yay eindelijk hard drums uitgespeeld, en meteen tot en met Hand that feeds you op expert gespeeld. Hard hitter achievement
Sure, als ik vanavond (nacht eigenlijk) online bent mag je me best inviten. Ga ik lekker zingen. \o/ @burnfout, ja dat deed ik ook, Hand That Feeds is redelijk pittig.. Ik zit nu trouwens bij Paranoid met Expert Drums, maar ik kap er ff mee, hij is nu uit elkaar, ik ga binnenkort weer verder.
lawl, als jij wilt zingen mag je dat van mij gerust doen BassieJ XD pak ik wel ff oordopjes erbij jk maar ik denk dat ik Hard nog wel aankan, expert word mij iets te lastig heb ik gemerkt
Vet! Ik ben nu bezig met wat nummers te FC'en, en proberen een goede score te halen met expert vocals. Tier 1 bijna 100%, behalve Maps, die haal ik straks wel. Dan ga ik die scores ook ff uploaden op Scorehero. En yeeeh morgen Toxicity en BYOB! \o/ Ik snap eigenlijk niet waarom ze niet het hele album Toxicity hebben gedaan. Zo'n steen goed album, ik zou 't echt geweldig vinden om ze allemaal te zingen.
Zo, eerste vocals scores geupload (zie sig!)! Vandaag 6 nummers 100% gehaald met goed starpower gebruik, die scores heb ik erop gezet. Ik sta 1st met Creep op Scorehero, gedeeld met zo'n beetje 1337 andere mensen. Hoger kan je niet halen.
De nieuwe SOAD nummers zijn wel super vet Gitaar van B.O.Y.B is wel super moeilijk (4 sterren in de eerste run maar ) en die van Toxicity is echt super vet, gold star 1e run
Ik hoop vandaag mijn Band in a Box te ontvangen Ben wel erg benieuwd naar de drums En dan meteen SoaD downloaden
Ja echt wel! Ik heb vooral vocals gedaan. Toxicity heb ik ondertussen 100%, en ik sta tot nu toe 3de op XBL. BYOB ging ook wel aardig, paar foutjes, 10de op XBL, zal wel snel veranderen. Op gitaar is BYOB echt vaag, ik was echt gewoon zo'n klein stukje verwijderd van 5*, echt jammer! Ik heb iets van 152K... En Toxicity had ik m'n eerste run echt verneukt, m'n hersenen werkte niet mee met de chords, ik deed telkens 1 strum teveel.
Zoooo!! ging Green grass and high tides spelen voor de fun.. Wat een run zeg met 461k gold stars! jeuj! de eind solo bijna helemaal foutloos
Damn, wat is drummen lastig xD Echt ik suck nog meer met dit Gelukkig ben ik slechter in zingen Haha... Ach, nog even oefenen en dan gaat het vanzelf wel weer beter Ik krijg alleen vette kramp in mijn voet (baspedaal). Die staat toch steeds niet lekker... Ben al flink aan het schuiven geweest, maar heb de ideale positie nog niet gevonden
Ik doe m'n voet altijd redelijk ver naar voren. went snel hoor. @ Dribble, eindsolo? Wat houdt dat in?
Hmm, heb eindelijk mn drums binnen. Maar heb een EL set blijkbaar en ik vind dat ik er echt op moet raggen wil hij een hit registeren, moet ik hem terug op sturen of toch maar houden?