1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 2 jun 2008.

1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Het lijkt me stug dat je die solo bijna foutloos krijgt. :9 Daarom zeg ik 't. Ik denk juist dat het laatste stukje bedoelt. :)

2. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Nee, echt die lange eindsolo die ging echt fucking goed >_> dat lange stukje aan het eind had ik idd ook foutloos getapt, maar die 2 zigzaggen ook gewoon :) wel een moeilijk stuk in het midden waar een paar foutjes zaten want dat stuk gaat gewoon te snel..

3. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    waar heb je hem besteld en hoelang heeft het geduurd? ik heb hem in t weekend bij gcshop.nl besteld maar heb hem nog niet binnen. En is er verschil tussen versies ofzo?

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Dat strum stuk is onmogelijk. :eek: Net Trogdor solo. :eek:

5. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Mjah, van drums heb je een QM/EL/SL versie met allemaal zo zn eigen voor en nadelen. Bij de mijne (EL) is hij nogal "ongevoelig" bij de edges van de pedalen en moet je harder slaan om een hit te registreren. Omdat ik nooit perfect mik en dus de edges raak en ook niet echt bepaald hard sla heb ik moeite goed te spelen. :+

Hier een linkie:

http://www.rockbandmods.net/drums/rock-band-drum-version-guide

6. martyman

martyman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    rock band 2 trouwens ook:9
    weet iemand of je daar ook je eigen liedjes mee kan maken??:+

7. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Quote je nou jezelf?

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na de afgelopen weken intensief bezig te zijn geweest met de drumkit op Hard en Expert, hoorde ik gisteren tijdens het spelen opeens een kleine 'krak'. Het geluid kwam van onderen en ik wist al dat het niet veel goeds zou voorspellen. En zojuist heb ik de prijs moeten betalen voor dit intensieve drumkit gebruik : ook mijn voetpedaal is inmiddels broken, als in stuk, als in doormidden getrapt aan de onderkant. Wat baal ik zeg, de timing is wat dat betreft ook echt heerlijk :mad:

De vraag is, wat nu ? Ik ga zometeen eens op YouTube rondsnuffelen, maar aangezien ik niet zo'n held ben in het modden van zaken zit ik er sterk aan te denken om gewoon een nieuwe drumkit te bestellen. Aan de andere kant is dat ook een beetje een waardeloze oplossing aangezien dat me weer 80/90 euro gaat kosten terwijl de drumkit in feite nog gewoon goed is. Enkel het voetpedaal is niet meer te gebruiken. Wat raden jullie me aan ?

Laatst bewerkt: 8 aug 2008
  9. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je op ebay kijkt zal je genoeg gemodde voetpedalen aantreffen die een stuk steviger zijn dan de originele.

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja op Ebay is zo'n beetje alles te vinden, ware het niet dat ik liever ver van zulk soort sites vandaan blijf ;) Ik kan wel een nieuw voetpedaal aanvragen, of een nieuwe drumkit bestellen, maar wetende wat ik nu weet zal ook dat voetpedaal het uiteindelijk een keer begeven. Het plastic is gewoon niet solide genoeg als je regelmatig de moeilijkere nummers op de hogere niveau's speelt.

EDIT : Hmm, deze site lijkt een oplossing te bieden. Zoals ik het begrijp kan ik hier gewoon een compleet vervangend voetpedaal kopen, althans de bovenkant dus, maar dan eentje die wel stevig oogt. Voor 30 dollar ga ik niet zelf lopen knutselen.

Laatst bewerkt: 8 aug 2008
  11. martyman

martyman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    foutje...:+ moes eigelijk edit i know::9

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Raad eens wie er volgende week 6 tracks rijker is? ME!

DLC voor 12/8:

TRACKS:

Airbourne – Runnin’ Wild - 80 MSP - $0.99

DevilDriver – Clouds Over California - 80 MSP - $0.99

Dream Theater – Constant Motion - 80 MSP - $0.99

Killswitch Engage – My Curse - 80 MSP - $0.99

Machine Head – Aesthetics Of Hate - 80 MSP - $0.99

Megadeth – Sleepwalker - 80 MSP - $0.99

Maakt me niet veel uit hoe goed/slecht ze zijn, ik heb zin in nieuwe nummers. :+

Wel goedkoop, ook wil ik ff meegeven dat de pack gewoon 480 MSP is, maar over een maand wordt ie 800 MSP! De singles worden dan uiteraard 180 MSP per stuk. Dus als je ze wil, koop ze dan snel!

I like, goed dlc!

13. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    had de bestelde drumset bij gcshop.nl geannuleerd. kom ik vandaag in helmond ligt daar de drumset bij dinabyte. Ik gelijk gekocht.

Inmiddels heb ik de game 3 uur gespeeld met de drumset, en moet echt zeggen, het is veel leuker dan gitaar. Wel moeilijker. Vooral als je de baspendaal moet gebruiken tussendoor word het lastig. Ik ga me hier nog hard mee vermaken dat weet ik zeker. Binnekort ff met paar vrienden met 2 gitaren en de drum dat word lachuh:thumbs:\o/

14. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Hmm :D My Curse van Killswitch Engage koop ik sowieso, wat een super vet nummer is dat, maar dan hou ik dus 300 punten over.. en aangezien 2 normale tracks 160 per nummer is, kan ik er maar 1 kopen en hou ik dan nog 140 punten over, dus eigenlijk zou ik nog 1 zo'n nummer van die lijst moeten nemen. Welke raad je mij aan, waarschijnlijk Megadeth? :) naja, ik zie wel :D

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik raad je aan om meer MS points te kopen! Het is het waard. :D

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van die DLC hierboven ga ik denk ik alleen voor My Curse, omdat dat de enige is die ik ken. En waarschijnlijk dat ik het nummer van Megadeth ook download. Ken het niet maar vond de vorige Megadeth nummers in GH altijd wel cool dus vandaar.

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik voel me echt als de enige DLC-junk hier. =(:{

18. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    WOEJ Dream Theater!!!

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja, wat is er nou zo goed aan? Ik begrijp t nog steeds niet. :9 Klinkt als een Metallica coverband ofzo. :+

20. GmR

GmR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dream Theater + Machine Head + Killswitch Engage = win!
    en nog allemaal halve prijs ook :)
    Dat wordt een 6-pack downloaden.

En wanneer ben je officieel DLC junk? :p
    Persoonlijk download ik lang niet alles, heb atm 47 tracks (maar da's incl de 9 Europese 'bonus' tracks)

Deel Deze Pagina