Weet niet precies op hoeveel tracks DLC ik zit, maar qua ruimte neemt het in ieder geval al tegen de 2,5 GB op m'n HDD in beslag. By far het meeste wat ik ooit aan DLC voor een game heb uitgegeven, dus wat betreft RB mag ik mezelf ook wel een DLC junk noemen
Bij de meeste games vind ik de DLC vaak in eerste instantie het geld niet waard omdat ik er uiteindelijk toch niet zoveel mee doe. Bij extra maps voor bijv. Halo of een andere shooter wacht ik meestal tot ze gratis worden, als ze dat al worden, omdat ik die games nu eenmaal niet perse iedere dag fanatiek hoef te spelen. Als ik een game niet echt uitzonderlijk veel speel wil ik er naast wat ik voor de game zelf al heb betaald niet veel meer aan uitgeven zegmaar.
Maar GH/RB DLC is zo tijdloos. Dat zijn dingen, bestanden eigenlijk zelfs, waar ik over onbepaalde tijd nog plezier van heb. Omdat ik nooit een (party) game heb gespeeld met zo'n hoge verslavings/replay factor als de GH/RB franchise. Omdat ik toch iedere dag minstens een uurtje probeer te blijven spelen. En omdat er altijd ruimte is voor verbetering en het gewoon tof is als je toch net die ene high score van jezelf weer hebt verbeterd. Daarnaast heb ik ook gewoon een hele brede muziek smaak, sowieso al binnen dit genre. Sterker nog, dankzij de GH/RB franchise heb ik kennis gemaakt met (oude) shit waarvan ik het bestaan niet eens afwist. Als je me een tijd terug had gezegd dat Blondie in m'n playlist zou komen te staan had ik je waarschijnlijk raar aangekeken. "Blon....wie ?"
Ik dwaal af. Maar dat komt door de verveling. Mijn voetpedaal-reparatie-kit is onderweg, hopelijk heb ik um snel binnen. Dan kan ik weer aan de gang. Want een ding weet ik nu wel :
- Zingen : Altijd al geweten en dus ook bevestigd gekregen dat het niet mijn ding is. Ik geef het op en laat het over aan de mensen die er nog enigszins aanleg voor hebben of er in ieder geval de tijd en moeite in willen steken om het te verbeteren. Respect voor jullie
- Gitaar : Is cool
Heeft de franchise op de kaart gezet en ik hou nu eenmaal van dikke gitaarsolo's
- Drums : Niet direct verwacht maar uiteindelijk blijkt dat ik op dingen meppen nog even een factor 3x vetter vind dan het gitaaronderdeel
Sowieso m'n favoriete spelonderdeel in RB en ik ben bang dat dat ook voor GH : World Tour gaat gelden.
Klik om te vergroten...