1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 2 jun 2008.

1. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is niet waar. Ik heb ook genoeg nummers. }:] De aankomende DLC ziet er overigens ook cool uit ook al ken ik ze niet allemaal en 80 punten per stuk is altijd welkom. :D

2. martyman

martyman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand al ervaring met red hot chili peppers + the who download songs??

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Who is wel oke, best leuk op elk instrument. Snow is pittig voor gitaar, de rest makkelijk. Tell Me Baby is vet. :D

Whoo, ik ga ook een keer zo'n dlc lijst maken. Ik zit in totaal op 142 nummers. :D Ik vind dat ik junk genoeg ben. :D

http://dlcquickplay.com/xbox/drbassmeister

Bamn!

Laatst bewerkt: 9 aug 2008
  4. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Site werkt erg goed en de site is bedoeld zodat je andere mensen op kan zoeken met dezelfde DLC en zo een band kan maken. De site word continu geupdate en zit vol met handige features. :D Nog een paar nummers en dan heb ik alles en dan laat ik de site gewoon automatisch updaten als er nieuwe nummers komen. Bespaart weer wat werk. :p

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Phoe, kost veel microsoft points he. Speel je elk nummer nog vaak? Want ik vind wel dat ik een paar miskopen heb gedaan. Niet veel hoor...

En spot niet met hexakosioihexekontahexaphobia.

6. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel het spel veel met vrienden offline en dan vooral BWT en dan kom je ze vanzelf wel tegen maar heel veel van de optredens vallen terug op de orginele nummers en dat vind ik jammer want ik heb liever een paar mystery setlisten met DLC of een zelfgemaakte setlist dan dezelfde nummers die ik al genoeg in de solo tours heb gespeeld. Heb zelf niet het idee dat ik een echte miskoop heb gedaan want ik heb een vrij brede smaak en als ik het nummer niet (zo) leuk vind dan vind een van mijn vrienden het wel leuk. Maar ik heb natuurlijk wel mijn favorieten die ik vaak even opstart om lekker te rocken. :cool:

Off-Topic: Ken je dan iemand die het heb? :lol: Ik zal het wel even voor je aanpassen. Is deze handtekening beter? :+

7. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    http://dlcquickplay.com/xbox/oniryo

Misschien maar de Weezer Track packs ook halen, En de tracks voor volgende week haal ik zeker weten.

8. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    [​IMG]Virtuoso.

OHYEAH! :cool:

Laatst bewerkt: 10 aug 2008
  9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet precies op hoeveel tracks DLC ik zit, maar qua ruimte neemt het in ieder geval al tegen de 2,5 GB op m'n HDD in beslag. By far het meeste wat ik ooit aan DLC voor een game heb uitgegeven, dus wat betreft RB mag ik mezelf ook wel een DLC junk noemen :+

Bij de meeste games vind ik de DLC vaak in eerste instantie het geld niet waard omdat ik er uiteindelijk toch niet zoveel mee doe. Bij extra maps voor bijv. Halo of een andere shooter wacht ik meestal tot ze gratis worden, als ze dat al worden, omdat ik die games nu eenmaal niet perse iedere dag fanatiek hoef te spelen. Als ik een game niet echt uitzonderlijk veel speel wil ik er naast wat ik voor de game zelf al heb betaald niet veel meer aan uitgeven zegmaar.

Maar GH/RB DLC is zo tijdloos. Dat zijn dingen, bestanden eigenlijk zelfs, waar ik over onbepaalde tijd nog plezier van heb. Omdat ik nooit een (party) game heb gespeeld met zo'n hoge verslavings/replay factor als de GH/RB franchise. Omdat ik toch iedere dag minstens een uurtje probeer te blijven spelen. En omdat er altijd ruimte is voor verbetering en het gewoon tof is als je toch net die ene high score van jezelf weer hebt verbeterd. Daarnaast heb ik ook gewoon een hele brede muziek smaak, sowieso al binnen dit genre. Sterker nog, dankzij de GH/RB franchise heb ik kennis gemaakt met (oude) shit waarvan ik het bestaan niet eens afwist. Als je me een tijd terug had gezegd dat Blondie in m'n playlist zou komen te staan had ik je waarschijnlijk raar aangekeken. "Blon....wie ?"

Ik dwaal af. Maar dat komt door de verveling. Mijn voetpedaal-reparatie-kit is onderweg, hopelijk heb ik um snel binnen. Dan kan ik weer aan de gang. Want een ding weet ik nu wel :

- Zingen : Altijd al geweten en dus ook bevestigd gekregen dat het niet mijn ding is. Ik geef het op en laat het over aan de mensen die er nog enigszins aanleg voor hebben of er in ieder geval de tijd en moeite in willen steken om het te verbeteren. Respect voor jullie :)

- Gitaar : Is cool :thumbs: Heeft de franchise op de kaart gezet en ik hou nu eenmaal van dikke gitaarsolo's :cool:

- Drums : Niet direct verwacht maar uiteindelijk blijkt dat ik op dingen meppen nog even een factor 3x vetter vind dan het gitaaronderdeel _O_ Sowieso m'n favoriete spelonderdeel in RB en ik ben bang dat dat ook voor GH : World Tour gaat gelden.

Laatst bewerkt: 10 aug 2008
  10. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    snow van red hot chillie peppers is echt vet moeilijk met gitaar. Hele tijd hetzelfde ritme word je gek van krijg m niet uitgespeeld op hard

Ik ben zo stom geweest toen ik het spel had gekocht om gelijk enkele nummers te kopen die al in de pal versie zaten. Zoals monsoom van tokyo appartement|:-

Maarja boeie koop elke week wel wat nummers ben bang dat ik binnen nu en enkele weken alles heb gedownload:):9

11. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren weer eens een keer gedrumd, gelijk een nummer goldstar.

Welk nummer kan ik het beste kiezen om zingend goldstar te krijgen?

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Welk nummer?

En Bitzkriegbob is makkelijk. :)

13. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb een aantal nummers op de gitaar wel 100% maar geen gouden sterretjes gekregen :eek: Hoe dan?

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Gouden sterretjes kun je alleen op Expert krijgen. ;)

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Perfecte overdrive path gebruiken. ;)

16. martyman

martyman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :b:eek:-)
    Heb ik ook;), ik probeer ook per dag minstens een uur te spelen en mezelf te verbeteren/nieuwe liedjes uit te spelen.

- gitaar: minder leuk dan ik had gedacht:{ het niveau is te laag vind ik, alleen die laatste serie nummers zijn echt pittig (ik moet nog steeds 1 nr.)

- zingen: gaat steeds beter al enkele nrs. op expert uitgespeeld (waaronder: run to the hills voor mij persoonlijk een hoog nr.}:])

- drums: bij mij nog steeds niet kapot gegaan\o/ en ook veel leuker dan ik had gedacht:+ ksit nu het meest achter de drums:thumbs: nadeel natuurlijk wel dat ie so snel kapot gaatO-)

ik zou persoonlijk voor rock band 2 gaan: een nieuw drum set die veeeeel uitgebrijder is dan deze (en die van world tour), en een songlist van 85 liedjes waarbij je ook nog de songs uit rock band '1' kunt uploaden ( minimaal 145 songs!:b:\o/) en zo nog een heleboel nieuwe shit. Wat wel stoer is aan world tour is dat je eigen songs gaat maken:+

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga sowieso beide games halen, maar dan wel stand-alone. Mijn gitaren zijn nog in perfecte conditie, de microfoon....ach ja ik heb er een liggen zegmaar. En als ik straks mijn nieuwe voetpedaal erop heb gezet kan ik voorlopig weer los gaan met een hopelijk 'onsterfelijke' drumkit :+

Die music-editor van GH : WT doet me persoonlijk eigenlijk niks. Maar ik heb nooit iets gehad met muziekprogramma's of wat dan ook. Dus ik denk niet dat ik die functie veel ga gebruiken. Als de tracks van beide games maar vet zijn, de DLC content dik in orde is (zowel in kwaliteit als in aanbod) men de games steeds stapsgewijs iets verbetert/verandert en daarbij de gamer de vrijheid geeft welke accessoires hij gebruikt, en natuurlijk last but not least ook zorgt dat de games/accessoires ook hier een beetje fatsoenlijk op tijd te krijgen zijn dan komt het helemaal goed met deze franchises. Twee dingen die in mijn ogen alleen niet meer mogen gebeuren is de slechte (lees : late) release/verkrijgbaarheid van RB hier in NL, en ook wat je nu dus ziet gebeuren met bijv. de voetpedalen van de huidige drumkits. Ben daarom ook benieuwd wat ze met het nieuwe voetpedaal van de drumkit die bij RB2 zit gaan doen.

Laatst bewerkt: 11 aug 2008
  18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Oh ik heb echt zin in dinsdag, die Roadrunnen tracks. :D Wordt weer eens shredden. Ik heb de laatste tijd verder alleen geshred met m'n keel. :9

19. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is al bekend, ze gaan hem versterken met metaal. Dus dat moet goed komen. ;)

20. martyman

martyman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt;) en de 'pads' worden van rubber dacht ik dus dat kan ook niet meer verkeerd gaan:+:thumbs:

Deel Deze Pagina