1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 2 jun 2008.

1. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Rbz, alleen de code die na het = teken staat moet tussen [yt] tags :+

2. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aaah jammer... Als het nou 2 van de betere duran duran nummers waren.. view to kill, the reflex of wild boys zouden veel beter passen bij een game zoals rock band.

3. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Rock Band ook gekocht,
    En tering wat is dit spel vet zeg!
    Heb nog geen nummers gedownload maar zal nog wel gebeuren, ben nu nog lekker bezig met de gewone solo tour.

See you on the rocking battlefield!

4. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    vind de nummers niks die volgende week uitkomen. Dat ze maar eens met Dire Straits komen of Rammstein

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nieuws! 6 nieuwe RB albums komende in dit jaar!

http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=30565

Beter gezegd, elke maand komen er 2 albums uit! :D Woohooo! En over 2 weken dan waarschijnlijk al 1 daarvan. :) En ik kan me niet voorstellen dat Bodhisattva in RB2 moeilijker wordt dan bijvoorbeeld Trasher..

Laatst bewerkt: 15 aug 2008
  6. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Goed nieuws!:thumbs: Hopelijk worden het ook nog eens allemaal topalbums. Vraag me alleen wel af wat ze met die dikgedrukte zin bedoelen. Want de release voor Amerika is al bekend en die zou zijn op 23 September. Ik vraag me dus af hoe ze op Oktober komen. Is het gewoon een foutje in de tekst, weten ze de releasedate van de andere platformen of word het spel uitgesteld?:confused: Zal voor ons in Europa wel niks uitmaken maar ik vraag het me toch af.

7. martyman

martyman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien de Europese release:D

8. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Hahahaha! :lol: Naah. :emo:

9. martyman

martyman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    green grass & high tides lukt nog steeds niet op gitaar.....=( haal de hele tijd 95% kheb het spel toch al een paar maande.. kwort er gek van:x
    iemand tips?:+:9

10. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Nu een halve week Rock Band. Medium Solo Tour Guitar uitgespeeld. Drums op Easy uitgespeeld. Vocals nog niet. Heb nog geen DLC afgezien van de Europa DLC en de twee gratis liedjes. Echt een Topspel!!

Oja, ik weet niet of het hier mag maar. Zijn er nog mensen die Rock Band online willen doen? Zoja voeg dan D00mfighter toe ( Die 2 00 zijn nullen). En zeg even dat je van Xboxworld bent.

11. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren de solo tour op hard uitgespeeld, een hele prestatie van mezelf want zo goed ben ik niet op de gitaar.

Gister ook meteen het drumstel gehaald en bij megapedals een verzwaarde pedal besteld. Komt ergens volgende week binnen. Nu bezig met de drumtour op easy. Wel erg wennen zo'n drumstel maar ontzettend leuk om te doen. Buren zijn gelukkig nog op vakantie dus de amp kan wat harder \o/

12. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Check the video van The Janitors "Get your rock on " pauzeer hem op ongeveer 0:34 en dan snap je waarom hij DLC is..LoL

Deze week koop ik geen enkele track

Laatst bewerkt: 16 aug 2008
  13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Me 2, ik zat nog te denken aan een Duran Duran track, maar nee. Ik vind dat ik al diep genoeg was gezonken toen ik de Jimmy Buffet pack had gekocht. xD

14. martyman

martyman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    toch nog ff aantal keer 5 */ 5g * gehaald op gitaar*) (o.a. higway star & enter sandman) nu run to the hills & andere liedjes uit die serie wordt wel moeilijk denk ik....:D

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Phoe, net weer wezen drummen op expert. Gaat lekker hoor, maar ik zit vast bij dat kenker nummer van die Fall Out Boy mongos. :+ Detroit Rock City heb ik redelijk snel gehaald. :)

16. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik kwam erachter dat mijn gele pad stuk is, hij slaat maar de helft van de noten aan. Hij maakte al een vreemd dof geluid maar nu blijkt dat ie niet goed contact meer maakt. Een beetje plakband werkt wel maar niet altijd. Binnenkort maar eens fixen als dat gaat en anders moet ik wachten op de GH4 set. :mad:

17. martyman

martyman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik sit vast bij vasoline echt moeilijk met baspedaal...

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Oh, ik knalde daar opvallend snel doorheen. :9

Drummen is vet, Fall Out Gays niet. :mad:

19. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    @ BassieJ, heb net even je scores zitten bekijken, holy cow! Indrukwekkend. Rock-on zou ik zeggen. :)

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Haha thnx! *)

Ik vraag me af eh, er blijft een dikke shitload met dlc aankomen, en ik vraag me af of het verstandig zou zijn om een grotere HDD te kopen, van 60G? Als die tenminste appart verkrijgbaar wordt.

Deel Deze Pagina