Aaah jammer... Als het nou 2 van de betere duran duran nummers waren.. view to kill, the reflex of wild boys zouden veel beter passen bij een game zoals rock band.
Ik heb Rock Band ook gekocht, En tering wat is dit spel vet zeg! Heb nog geen nummers gedownload maar zal nog wel gebeuren, ben nu nog lekker bezig met de gewone solo tour. See you on the rocking battlefield!
vind de nummers niks die volgende week uitkomen. Dat ze maar eens met Dire Straits komen of Rammstein
Nieuws! 6 nieuwe RB albums komende in dit jaar! http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=30565 Beter gezegd, elke maand komen er 2 albums uit! Woohooo! En over 2 weken dan waarschijnlijk al 1 daarvan. En ik kan me niet voorstellen dat Bodhisattva in RB2 moeilijker wordt dan bijvoorbeeld Trasher..
Goed nieuws! Hopelijk worden het ook nog eens allemaal topalbums. Vraag me alleen wel af wat ze met die dikgedrukte zin bedoelen. Want de release voor Amerika is al bekend en die zou zijn op 23 September. Ik vraag me dus af hoe ze op Oktober komen. Is het gewoon een foutje in de tekst, weten ze de releasedate van de andere platformen of word het spel uitgesteld? Zal voor ons in Europa wel niks uitmaken maar ik vraag het me toch af.
green grass & high tides lukt nog steeds niet op gitaar..... haal de hele tijd 95% kheb het spel toch al een paar maande.. kwort er gek van iemand tips?
Nu een halve week Rock Band. Medium Solo Tour Guitar uitgespeeld. Drums op Easy uitgespeeld. Vocals nog niet. Heb nog geen DLC afgezien van de Europa DLC en de twee gratis liedjes. Echt een Topspel!! Oja, ik weet niet of het hier mag maar. Zijn er nog mensen die Rock Band online willen doen? Zoja voeg dan D00mfighter toe ( Die 2 00 zijn nullen). En zeg even dat je van Xboxworld bent.
Gisteren de solo tour op hard uitgespeeld, een hele prestatie van mezelf want zo goed ben ik niet op de gitaar. Gister ook meteen het drumstel gehaald en bij megapedals een verzwaarde pedal besteld. Komt ergens volgende week binnen. Nu bezig met de drumtour op easy. Wel erg wennen zo'n drumstel maar ontzettend leuk om te doen. Buren zijn gelukkig nog op vakantie dus de amp kan wat harder \o/
Check the video van The Janitors "Get your rock on " pauzeer hem op ongeveer 0:34 en dan snap je waarom hij DLC is..LoL Deze week koop ik geen enkele track
Me 2, ik zat nog te denken aan een Duran Duran track, maar nee. Ik vind dat ik al diep genoeg was gezonken toen ik de Jimmy Buffet pack had gekocht. xD
toch nog ff aantal keer 5 */ 5g * gehaald op gitaar*) (o.a. higway star & enter sandman) nu run to the hills & andere liedjes uit die serie wordt wel moeilijk denk ik....
Phoe, net weer wezen drummen op expert. Gaat lekker hoor, maar ik zit vast bij dat kenker nummer van die Fall Out Boy mongos. Detroit Rock City heb ik redelijk snel gehaald.
Ik kwam erachter dat mijn gele pad stuk is, hij slaat maar de helft van de noten aan. Hij maakte al een vreemd dof geluid maar nu blijkt dat ie niet goed contact meer maakt. Een beetje plakband werkt wel maar niet altijd. Binnenkort maar eens fixen als dat gaat en anders moet ik wachten op de GH4 set.
Haha thnx! *) Ik vraag me af eh, er blijft een dikke shitload met dlc aankomen, en ik vraag me af of het verstandig zou zijn om een grotere HDD te kopen, van 60G? Als die tenminste appart verkrijgbaar wordt.