RBDLC is echt een strontsite, ze hebben al 3 keer een Offspring pack aangekondigd, elke keer niet uitgekomen.
aargh gimme shelter lukt me maar niet op hard met de gitaar.. ik vind die intro zoooo k*t, en het nummer is ook bout... *gaat weer heel veel oefenen*
ik heb hem gister op expert gehaald \o/ ik vind het opzich wel een chill nummer, jammer dat er niet meer van de rolling stones bij zit...
Allemaal underground shit. Jonathan Coulton ken je misschien van Still Alive, hij heeft die geschreven.. Ik heb ze ff geluisterd, sommige klinken wel oke..maar niet echt super. Niet het kopen waard. Iemand die Locksley tracks al gechecked? Die vind ik wel goed eigenlijk! Nooit van ze gehoord, maar klinkt lekker hoor.
Ik zei ook niet dat het metal underground was. Die MC Poopalot ofzo is rap G. Klinkt altijd lekker fout als ik G zeg...
Eindelijk drumtour op Hard gehaald! Damn, dat nummer van Iron Maiden was erg lastig om te halen....maar nu eindelijk (na vaak proberen) gehaald! Trouwens dat nieuwe donwloadnummer van Darkest of the Hillside Thickets “Shhh….” is wel een aardig drumnummer voor 80 punten