1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 2 jun 2008.

1. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Huh? Waarom al die toffe nummers niet naar Rock Band 2? Beetje zwak. Willen die gasten er geld voor hebben ofzo?

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ongetwijfeld, zal licentietechnisch wel weer niet kunnen,..

3. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Heeft inderdaad met de licenties te maken. Ik hoop zelf nog dat ze nog een keer als DLC terugkomen maar ik weet niet of dat nog wel mogelijk is nu Metallica zo'n beetje GH exclusief is. Ik vraag me alleen af wat er met Monsoon gaat gebeuren want dat nummer kunnen ze in Amerika gewoon downloaden en gebruiken in RB2. :confused:

Laatst bewerkt: 5 sep 2008
  4. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Wil een drumstel maar heb geen geld xD

5. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Mja Metallica - Battery komt ook op Rock Band 2 dus dat is ook een beetje raar, en Tokio Hotel is gewoon te Downloaden in de US, dus uhm wtf? :+

6. martyman

martyman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wneer kome rb 2 en gh wt eigenlijk uit in amerika?

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Oh dat zijn toch maar de gay tracks. :+ Behalve Enter Sandman, maar die kan ik wel missen. :)

Ik ben blij dat Run to the Hills er dan niet bijzit, wat een verschrikkelijk nummer is dat. :9

8. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Battery is waarschijnlijk gelicenseerd voordat Metallica de deal met Activision maakte, aangezien het proces van licenseren en maken van de tracks erg lang duurt. Maar volgens mij is het niet bekend of Metallica nu exclusief voor Guitar Hero is. Het zou er in ieder geval mee te maken kunnen hebben dat de licentie van Enter Sandman niet is verlengt. Ik hoop in ieder geval wel dat ze zorgen dat deze 3 tracks toch nog in RB2 te spelen zijn. Als je die 3 tracks niet terug wil kan je ze net als alle andere tracks gewoon los verwijderen van je HDD. ;) Hopelijk word er ook snel duidelijkheid gemaakt over Monsoon van Tokio Hotel. :confused:

9. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Nice All That Remains!, zeker weer een must buy voor mij :+, Six vond ik ook al zo gruwelijk op GH2.

En het blijkt nu dat het zowat Officieel is dat Rock Band 2 op 14 September in de US uitkomt, dus misschien worden de 20 Nieuwe tracks dan ook released die dag maar het zal wel via een Code gaan, meh.

10. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Yes! :) Dat wordt even punten kopen! Eindelijk goede muziek :9

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik ben benieuwd, voor zon klein prijsje kan ik 'm zowiezo niet laten liggen.

Net ff geluisterd, niet echt mijn smaak helaas. Maarja, ik ben al lang blij dat we binnenkort de RHCP en Foo albums krijgen, wicked. 8) En er gaat ook al een rumor in de rondte voor AC/DC DLC, en dat zou me al helemaal blij maken. :D

12. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    All That Remains moet je liggen. Ik loop dan weer niet geheel warm voor die RHCP en Foo albums. AC/DC daarentegen zou ik wel graag willen zien _O_

13. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    fuck yeah, eindelijk All that Remains. De drums zijn gewoon ziekelijk goed en natuurlijk onmogelijk met 1 pedal. Ik had btw liever "The Air that I Breathe" want als geheel klinkt dit nummer fantastich, vooral de solo. Maar gezien er 2 nieuwe tracks van het nieuwe album opkomen klaag ik niet. This Calling is trouwens helemaal bruut, de solo kickt ass *kippenvel bij de gedachte eraan*

@ above, vette ava van "the fall of ideals" :thumbs:

Laatst bewerkt: 6 sep 2008
  14. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vroeg me af he.. heeft Harmonix niet een hele domme zet gedaan met dat je die nummers kunt overzetten naar je harddisk? :p ik bedoel, stel dat ik over 1 jaar als die eindelijk uitkomt RB2 koop, net als een vriend.. maar die vriend heeft RB1 niet.. Hij leent mijn CD, zet ze op zijn harddisk en hij heeft er voor 5 euro, 60 nieuwe nummers bij. Of je koopt gewoon RB1, zet ze op je harddisk, en ruilt dan de disk in voor RB2 disk.. Beetje te simpel eigenlijk als je het mij vraagt :p

15. Xman99

Xman99 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar maak je je eigelijk druk over,, is toch dom van hun en voor ons alleen maar beter..

16. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Stel dat 100.000 mensen dit nou doen x 5 euro = 500.000 euro. Deze mensen gaan nooit deel 1 kopen als ze deel 2 hebben, dus uiteindelijk winstgevend.

17. brute nl

brute nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    European Rock Band price gets shredded

Rock Band continues its European invasion as Harmonix and MTV Games along with distribution partner EA, today announced a European price cut for the Rock Band Instrument Edition on the Xbox 360. In addition, Rock Band for the PS3 and PS2 and Wii will ship to retail and will be available in the UK the week of September 8th, in France the week of September 15th, in Germany, Italy, Switzerland, Sweden, Belgium, Netherlands, Austria and Luxembourg the week of September 22nd and in Spain the week commencing September 29th. The Instrument Edition of Rock Band will retail for €139.99 in Europe and £109.99 in the United Kingdom for the Xbox 360, PS3, PS2 and Wii.

Snelle vertaling van babelfish

De Europese prijs van Rockband wordt verscheurd Rockband zet zijn Europese invasie als Harmonix voort en de Spelen van MTV samen met distributiepartner EA, kondigden vandaag een Europese prijsbesnoeiing voor de Uitgave van het Instrument van Rockband op Xbox 360 aan. Bovendien zal Rockband voor PS3 en PS2 en Wii aan kleinhandels verschepen en zal beschikbaar in het UK de week van 8 September, in Frankrijk de week van 15 September, in Duitsland, Italië, Zwitserland, Zweden, België, Nederland zijn, Oostenrijk en Luxemburg de week van 22 September en in Spanje de week beginnend 29 September. De uitgave van het Instrument van Rockband zal voor €139.99 in Europa en £109.99 in het Verenigd Koninkrijk voor Xbox 360, PS3, PS2 en Wii in het klein verkopen.

Laatst bewerkt: 8 sep 2008
  18. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    eindelijk Dont fear the reaper gehaalt op drums :) Bassiej, aan het eind moet je je concentreren op de rode en blauwe + bass, gewoon alleen die spelen dan blijf je in het groene + gele gebied :)

19. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht nog een liever een jaartje op rockband 2.

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb eigenlijk lang niet meer geprobeerd, maar bedankt voor de tip. Want dat snelle stuk gaat wel makkelijk nu, maar dat eind makes me go phu phu.

Deel Deze Pagina