1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 2 jun 2008.

1. martyman

martyman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik sit nog steeds vast bij "the reaper" en "foreplay/longtime" de laatste is echt moeilijk int begin...:x haast onmogelijk om 2x rood en dan blauw/groen + bas pedaal te doen....:mad:

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Arggghh! :mad:

Heb ik in practice mode eindelijk dat lange kut stuk in GGAHT geleerd op gitaar. Krijg ik het totaal niet voor elkaar tijdens de full song, terwijl in practice ik hem 99% speel. >_<

DAMN YOU!

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    YEAH! Echt een steengoed album, en ik ga m zeker kopen! :D Wreed!

4. martyman

martyman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meesterlijk goed album!!*):D

5. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb probleempjes met Rock band, als ik naar de Rock Band Music Store in game ga, dan staan er nog maar 3 kopjes: Albums, Song Packs en Songs. Geen New Releases, wel staat er boven "Songs" New Releases coming soon, maar bijv het rush album of het album van Megadeth kan ik nergens vinden ingame, alleen op marketplace zelf. Ander probleem is dat als ik naar Song Packs ga en naar onder strum blijft mijn xbox vastlopen bij She Does van Locksley.

Mijn 360 al meerdere keren gerestart, cache geleegd van mijn 360, nog een update erna gekregen voor Rock band, maar alsnog blijft mijn 360 vastlopen als ik langs de locksley pack kom in Song Packs.

Iemand enig idee?

6. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    Jeeeuuuuj!! de peppers!! dat album komt zeker weten naar mijn xbox :D:D!! te gruwelijk

7. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Jaja jongens, hij is online :D vanavond een RHCP Party \o/

8. GmR

GmR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8

Yay goldstar :D Pas de 4e poging ofzo omdat ie zo lang duurt maar wel mijn favoriete nummer in RB. Ook nog wat andere goldstars + de 1na laatste tier helemaal gs. Mijn doel is al die saaie ook nog ff de doen dan heb ik alles. Behalve run to the hills (grrr). Ook vocals op med uitgespeeld :D:D best simpel dus expert gaat ook wel lukken met een fatsoenlijke mic.

Laatst bewerkt: 30 sep 2008
  10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Zin in vanavond: RHCP party! :D

Nog meer zin in binnenkort: AC/DC party! :D:D

11. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
  12. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Hmm drummen is nog best uitdagend. Ben op medium begonnen en al lukt het wel om 4/5 sterren te halen, toch gaat dat niet vanzelf:9.
    Moest het bas pedaal ook verder weg zetten, zal wel komen omdat ik lange benen heb.

Verder heb ik het gevoel dat af en toe hits niet worden geregisteerd in de drumset. Maar dat kan kloppen als ik de fora door lees.

Laatst bewerkt: 2 okt 2008
  13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Lol, iemand al They're Red Hot op vocals expert gedaan? Echt wtf, die scrollspeed. Het nummer zelf is ook erg bizar. :p

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Motley Crue album over 2 weken! :D

http://www.imeem.com/motleycrue/blo...ntire_catalogue_and_a_signed_copy_of_the_dirt

YEAH!

1. "T.N.T. (Terror 'N Tinseltown)" – 0:42
    2. "Dr. Feelgood" – 4:50
    3. "Slice of Your Pie" – 4:32
    4. "Rattlesnake Shake" – 3:40
    5. "Kickstart My Heart" – 4:48
    6. "Without You" – 4:29
    7. "Same Ol' Situation (S.O.S.)" – 4:12
    8. "Sticky Sweet" – 3:52
    9. "She Goes Down" – 4:37
    10. "Don't Go Away Mad (Just Go Away)" – 4:40
    11. "Time for Change" – 4:45

Dr Feelgood en Kickstart My Heart zijn knallers. :D Die moet ik zeker hebben, de rest weet ik het nog niet.

Het punt is, alle Motley Crue tracks in Rock Band had ik tot nu toe altijd twijfels over, terwijl ze na een paar keer spelen altijd steengoede tracks bleken te zijn!

15. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    De DLC voor volgende week. ;)

De DLC voor volgende week is bekend gemaakt en het word weer een mooie week. IMO! :cool: Ten eerste hebben we eindelijk het The Offspring pack waar al zo lang geruchten overgaan en we krijgen nog 6 andere tracks.

The Offspring Pack
    Gone Away (The Offspring)
    Pretty Fly (The Offspring)
    Self Esteem (The Offspring)

Singles
    Stop! (Against Me!)
    All Right Now (Free)
    Bad to the Bone (George Thorogood)
    Cream & Bastards Rise (Harvey Danger)
    Nearly Lost You (Screaming Trees)
    Push It (Static-X)

Zoals je gewend bent van Rock Band zullen het allemaal master tracks zijn en ze kosten allemaal 160[​IMG] per stuk en als je het hele The Offspring pack wil betaal je 440[​IMG]. Zoals gewoonlijk staan ze volgende week Dinsdag op Live. ;)

Het grappige is dat 4 van deze nummers al eerder zijn voorgekomen in de geruchten voor de RB2 launch. Maar in die geruchten kwamen ook nog 4 andere nummers voor. Een daarvan (Bandages) is vorige week al gereleased en waarschijlijk komen de 3 overige nummers ook nog als DLC. Het gaat om de nummers: Suffer (Bad Religion), Dammit (Blink 182) en Holiday In Cambodia (Dead Kennedys). Ik heb al sinds ik de geruchten voor het eerst las zin om Bad to the Bone en Push It te spelen en nu krijg ik volgende week eindelijk de kans. \o/ Nu nog de vernieuwde website zoals beloofd online gooien en dan _O_ ik Harmonix. :+

16. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met het inloggen op live. Ik weet intussen dat je de content kunt verwijderen en het dan weer normaal zou zijn. Maar nu is het probleem. Ik heb net het RHCP album van 1600 punten gekocht en die was nog niet klaar met downloaden. Nu dus mijn vraag: Als ik die verwijder gaat dan de licentie van dat ik hem heb gekocht ook weg? Want als het nou 1 liedje was was het niet zo'n probleem, maar 1600 punten is heel wat meer.

17. japie06

japie06 Kaasfabriek

Leuk Bevonden:
    0
    Kut, mijn pedaal is gebroken maar ik kan om een vage reden niet bestellen op
    megapedal.com

18. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan hem gewoon verwijderen en op een later tijdstip opnieuw downloaden zonder problemen.
    Wat gaat er fout als je iets wil bestellen?

19. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Hij deed het ineens weer zonder iets te verwijderen, alleen kan hij hem nu tijdelijk niet downloaden staat er. Maarja ik wacht gewoon een half uurtje en dan probeer ik het wel weer.

20. japie06

japie06 Kaasfabriek

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inmiddels besteld. Hoelang duurt het ongeveer voordat het aankomt in nederland?

Deel Deze Pagina