1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 2 jun 2008.

1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ah vet, dankjewel! :D

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Volgens mij ben ik de enige die de nummers zojuist heeft gekocht voor 240 punten:+ Stupid me, had ik maar een pagina terug gekeken:{

3. Phoebe85

Phoebe85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb de rockband spullen binnen maar no game.

heb de game besteld bij dimplus .. vraag me af hoelang duurt het voor ze zoiets verzenden betaling hadden ze gister al binnen

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Heb je m morgen denk..

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is Rock Band moddervet zeg _O_ Je zou bijna vergeten dat het er is dankzij het succes van GH, maar in z'n geheel bekeken is Rock Band toch wel een stuk leuker moet ik zeggen. Vooral met een paar maten en dan Band World Tour doen is echt gaaf. Heb de Guitar Solo Tour op Hard uitgespeeld, Vocals op Easy (soms met pijn en moeite mja ik heb dan ook vrij veel moeite met toonhoogtes wisselen/aanhouden), Drums ook op Easy gehaald. Ben met die laatste nu op Medium begonnen. Komt een heel eind op hetzelfde neer zover ik gezien heb, alleen gebruik je die kickpedal nu meer. Nja vanaf Hard zal het ongetwijfeld pas echt leuk worden, net als met gitaar ook het geval is. Eigen chars ontwerpen is ook leuk, dat mistte ik ook in GH. HO's/PO's systeem was wel weer ff wennen maar het werkt gewoon goed. Gelukkig geen belachelijke combinaties waar GHIII nogal een handje vol van had. Al met al een zeer complete, supervette game ! :)

Laatst bewerkt: 3 jun 2008
  6. Phoebe85

Phoebe85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke dankjewel *)

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hmm.. Gerucht: RB komt in NL op 28 augustus uit.
    Gebaseerd op: Een MM medewerker die op de vraag 'Wanneer krijgen jullie het RB drumstel binnen? ' 28 augustus antwoordde

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dank u vriendelijk :cool:

9. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu in m'n eentje met de Band world tour bezig. Gaat best aardig, een aantal nrs kon ik al helemaal uit m''n hoofd dus die kon de gitaar op hard.
    Sommige nrs. zijn daarentegen weer erg moeilijk om alleen te doen (hier kommt Alex bv.)

Dit weekend maar even wat vrienden uitnodigen( als m;n vriendin dat goedvind) ;)

Jullie mogen me ook toevoegen! Godsmack2570 C U online!!

ps. heb ook het drumstel in huis dus mochten jullie een ervaren (5 jaar) drummer zoeken!

10. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Wil deze game ook.. xD

Maar heb geen zin om naar Duitsland te rijden of om te bestellen, dus dat wordt wachten :mad:

11. sjefke123

sjefke123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iedereen die vanavond van plan is om te gaan spelen mogen mij toevoegen: sjefke123.
    ik zal alle instrumenten kunnen bespelen, maar hou het liever bij gitaar/drums.
    let the music begin!

groetjes sjefke

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Als je de code invoert krijg je trouwens 2 nummers uit de pack, dus niet allemaal. Ik ga de laatste nog wel een keer los kopen.

13. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Is het nou wat leuk om deze game in je eentje te spelen? Heb nog een GH III gitaar en lees net dat die gewoon werkt met Rockband. Heb echt geen zin om al die andere dingen in huis te halen.

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Oh ja hoor, máár: hoe meer zielen, des de meer vreugd. :+

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag de Drum Solo Tour op Medium uitgespeeld, nu op naar Hard :cool: Als dat net zo'n grote overgang is als met gitaar van Medium naar Hard, wat ik wel verwacht, dan belooft dat nog wat 8) Maar practice makes perfect, ben met GH ook ooit in een ver verleden op Easy begonnen dus ja :+

Ben tevens ook begonnen met de Vocals Solo Tour op Medium. Ik dacht een zware tegenvaller te gaan krijgen maar het valt me tot nog toe eigenlijk best mee :eek: Het zijn eigenlijk vooral de nummers waar ik op Easy ook wat meer moeite mee had die dwars liggen, terwijl andere nummers juist weer supergoed gaan. Vette shit deze game :)

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Net een mailtje van Dimplus gekregen \o/

Bestelling #XXXXXX (Geplaatst op 24 april 2008 - status: in behandeling)
    Rock Band Drumset -- Xbox 360 -- 89,99 -- 1 - 89,99 -- betaling ontvangen

Iemand ervaring met de levering van Dimplus als het om Hardware gaat? Heb ik em morgen mss nog binnen? :9

17. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
  18. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    ----

Laatst bewerkt: 4 jun 2008
  19. martyman

martyman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wou gister de BIAB op play.com kope ma die wou die niet verzenden omdat het buiten de UK is kan ik hem wel hale op amazone dan??

20. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Amazone shipt ook in Europa meen ik, zou het er toch nog even op nalezen

Deel Deze Pagina