1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 2 jun 2008.

  1. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    BIAB betekend Band in a Box is me eerder verteld.

    Dat is exclusief de game;)
     
  2. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Gewoon op Wikipedia kijken. :+
     
  3. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Godverdomme gore kk zooi man :mad: Ik ben echt nog nooit zo pissed geweest.

    Gister aan het spelen met een paar maten, loopt het spel vast 'Disc unreadable'.

    Vandaag breekt dat drum pedaal in 2-en.

    Zonet weer 'Disc unreadable'

    Tering tyfus echt :mad:
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Drum pedaal wat in 2-en breekt, hoe krijg je dat voor elkaar ? :eek:
    Ik doe sowieso altijd m'n schoenen uit als ik achter het drumstel ga zitten, maar toch....
     
  5. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook... Maar was nu bij de laatste set op hard, en dan gebruik je nogal veel het pedaal, en toen zei hij ineens *pats*
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm dat is wel echt muf. Heb trouwens behoorlijk veel moeite met Drums op Hard. Medium is supergoed te doen, haal meestal wel 5 of op z'n minst 4 sterren. Maar op Hard zit ik nu in het derde blok ofzo en haal al niet hoger meer dan 3 sterren. Soms kantje boord ook. Oefenen oefenen oefenen dus, en voorzichtig zijn met het pedaal als ik dat zo lees :eek:
     
  7. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Woei, Amazon gaat me een nieuwe RB sturen en de oude mag ik houden :D Er zitten amper krasjes op maar goed ik heb een van de eerste xboxen dus die zal wel weer een gevoelige lens hebben ofzo.

    Drumpedaal ook in de garantie gegooid bij EA maar geen reactie gehad en verwacht die ook niet te krijgen...

    Morgen even naar de plaatselijke muziek winkel en even kijken wat een echt drumpedaal kost, dan mod ik die wel om naar een RB pedaal :D
     
  8. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Woohoo :D Kheb em ook binnen. Kheb wel alleen een gitaar, maar dat gaat goed tot nu toe... Ik speel op Medium en dat gaat me tot nu toe bijna altijd goed af.

    Is er trouwens geen Bass solo tour? :/
     
  9. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, er is geen bass solo tour.
     
  10. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    w00t \o/

    Heavy Hitter
    [​IMG]
    Finish Drum Solo Tour on Hard

    Nu alleen nog expert maar hard was bij de laatste tier ook maar kantje boord, denk dat ik nog veel moet oefenen op de double bassdrum want daar ga ik de mist in.

    Edit: Ik verwacht morgen ook mijn eerste FC song op Expert drum te halen. Heb nu geen zin omdat ik mij kapot heb gezweet. Ik zit bij 4 nummers op 99%, bij 1 nummer miste ik de laatste noot :-@
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2008
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe netjes hoor :) Denk dat het nog wel ff duurt eer ik de Drum Solo Tour op Hard heb uitgespeeld, m'n resultaten zijn tot nu toe nou niet bepaald denderend en dan zit ik pas in het 4e of 5e blok ofzo.

    Anyways, daarstraks de Guitar Solo Tour op Expert uitgespeeld. Er was eigenlijk maar 1 nummer waar ik echt moeite mee had, ben daarop ook 1 keer afgegaan, en dat was de laatste. Zonder twijfel de Free Bird van Rock Band :+

    Maar ben wel ff klaar met gitaar spelen nu. Aangezien ik Drums en Vocals beide al op Easy en Medium heb gehaald ga ik me nu met die onderdelen voorlopig bezig houden op Hard :cool:
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Met de gitaar op Hard uitgespeeld. :cool:
    Ging een stuk gemakkelijker dan bij GH III (Lou... :mad:)

    Uiteindelijk heb ik dan ook maar met 1 nummer problemen gehad (de enige die ik tot nu toe gefaild heb sinds ik de game heb):
    Flirtin With Disaster.
    Probleem lag natuurlijk bij de solo ;)
    [yt]jppa907vZa4[/yt]

    Maar hoe krijg je in godsnaam gouden sterren? Ik heb al meerdere keren 100% gehaald, maar die gouden sterren krijg ik maar niet? :confused:
     
  13. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Die solo is echt meesterlijk. :) Eén keer 100% gehad met overstrum, nooit meer gebeurd. :mad:

    Maarre, Gold Stars krijg je op dezelfde manier als 5*, je moet gewoon een bepaalde score halen. Je hebt vaak wel een goede Overdrive path nodig, dus 'Star Power' op de goede momenten gebruiken.

    Je kan wel ff op ScoreHero kijken voor die Gold Star cut-offs.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2008
  14. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat het probleem van DulleNL is dat hij niet op Expert speelt want je kan alleen Gold Stars halen op Expert.
     
  15. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie net dit filmpje.. En volgens mij he.. Is dit een game die ik nog wel op zn moeilijkst kan uitspelen :9
    Ik bedoel, iets als guitar hero ben ik egt zuigend in denk ik.. Maar vroeger wel gedrumt,, en da gevoel kwam weer helemaal terug toen ik dit zag.
    Hoeduur is dit spel+drumstel?
    Enneh, weet toevallig iemand hoeduur Guitar Hero eerst was, en nu?
    Miss is hij dan het wachten even waard ;)

    Edit:
    Kweet niet of je zelf ook gewoon drumt, maar ik heb geleerd een dubbele bass als volgt te doen:
    de eerste met de voorkant van je voet, en dan naar 'voren stappen' waardoor je de tweede met je hele voet doet.
    Zegmaar de eerste aan het begin van het pedaal en tweede wat 'hoger' erop.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2008
  16. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik zal het eens op deze manier proberen, ik heb wel een gevoel dat mijn voet hier heel moe van gaat worden.
     
  17. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    10 minuten terug Run To The Hills en Flirting With Disaster gehaald nu alleen Green Grass & High Tides(dat is toch het laatste nummer?) nog en dan heb ik Rockband op Expert uitgespeeld(guitar). Highway Star vond ik het moeilijkst tot nu toe, die heb ik ook iets van 5 keer over moeten doen totdat ik 'm haalde.
     
  18. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik dit spel los een beetje voordelig kan krijgen (in Nederland)??
    En is alleen de gitaar ook leuk (dan kan ik er altijd nog een drumstel bij kopen :9)
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2008
  19. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent de zoveelste... op elke pagina staat wel waar hij te koop is.
     
  20. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 11 jun 2008

Deel Deze Pagina