Weetje wel niet hoe goed ik af en toe ga met GoW, echt ziek. Nee maar het ging net wel lekker met RB, KeaveXL kan iig erg goed drummen, bassen ging ook wel lekker. Alleen Flirtin with Disaster had je moeite mee. Kan me wel voorstellen hoor, beetje verwarrende shit die bass. Maarre, vocals ging denk ook wel lekker. Repeteren was leuk. Maar wat wordt het nou? De bandnaam?!
Nou niet liegen Bassiej, je had constant scores tussen de 80 en 90 % zelfs bij je favoriete nummer Sabotage haalde je ook tussen de 80 en 90%, verdomd slecht\o/. PS: maar verder ging het goed Baslijn is idd vrij weird bij Flirting With Disaster, sowieso het dubbel strummen in Rockband is niet mijn sterkste kant, kan nooit de snelheid vinden, en als ik die gevonden heb dan is de dubbele strumlijn alweer afgelopen, freaking vervelend... Bandnaam: Toch wel waar jij mee kwam: Evil Tummy And The Flabby Participant, klinkt een beetje als Timmy and the Lords of the Underworld, maar dan nog maffer. By the weg, wanneer kan Rbz meedoen?
Yep, het vervelende bij een basslijn is dat die overal het algemeen zachter staat ingesteld dan de gitaar, waardoor je ook nog weleens fouten mee kan maken als je geluid voluit staat.
Wat 'toffe' namen uit die bandmaker: Defamed Dirty Candy Affair Summer Surprise Cookie Of The Kid Monkey Vomit Death Of The Blame Cookie Purpose
Of je noemt je band naar de geweldige (kuch kuch kuch) Nederlandse band: Kotsbrokkel http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=104543908 Ik wil er niet mee geassocieerd worden...
ik krijg deze vrijdag GH3 binnen en dan koop ik waarschijnlijk ook Rock Band dus als je nog een plekje vrij hebt in je band. wil ik wel 1x met jullie spelen als ik beetje ingekomen ben. add me: A i D a N xH en stuur de message "Rock Band" mvg Aidan
nah,, moet je eerst de try-out doorstaan eh EDIT: heeft iemand Rock Band in de aanbieding? anders moet ik 'm bestellen