1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
  2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Als ik dit spel ga kopen moet ik minimaal 3×2100 MSP halen voor al die gruwelijke DLC. :D Oasis, Queens of the Stone Age, Black Sabbath, al die gruwelijke single songs. Alles is voor BassieJ!

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat het voor mij ook heel verstandig wordt om nu te beginnen met sparen voor Rock Band en alle DLC 8).

4. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Haha idd er is echt te veel vette DLC. Iets wat guitar hero mist imo...

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Bij GH is er te weinig DLC + het is ook nog eens te duur =(

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Bij Rock Band is het misschien een paar cent minder. :9

Maar GH3 heeft zeker te weinig DLC. Tot nu toe echt heel veel van die buitenlandse nummers, die meestal ook nogeens enorm saai zijn (behalve die Ernten Was Wir Säen). GH3 heeft zeker wat goed te maken met hun DLC. Net als met die nieuwe Classic Rock pack, er zit maar één leuk nummer in, en dat is die van Boston.

Enige DLC van GH3 die ik echt goed vond was de Foo Fighters pack...hoevaak ik al die nummers wel niet heb gespeeld. :D

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    gh 3 heeft toch ook een foo fighters pack.

8. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Lees nog eens een keer pipo...

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    sorry Bassie de clown

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
  11. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Nog maar hopen dat dat gelijk wordt vrijgegeven voor nederland, straks krijgen we net zoveel DLC als GH3..

12. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Komt er nog een demo van dit spel?

En is het spel ook goed te spelen met een controller?

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Misschien

NEE :9

14. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Al die bernies die vragen of GH/Rock Band met de controller kan. :p Het kan wel alleen er is geen donder aan. Het is als voetballen met een opgeblazen boterhamzakje, fietsen op een fiets zonder banden, neuken met een opblaaspop (en dan spreek ik niet uit ervaring). Het kan wel, het is het alleen nét niet.

Zo, die vraag ook weer de nek omgedraaid 8)

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja, of schijten zonder kont. Palen zonder paal. Koek bakken zonder koekdeeg. Ver kijken zonder verrekijker. Hoog vallen van 1 meter. Voetballen zonder voeten.

Het is toch logisch dat het leuker is met een nep plastic instrumentje erbij?!

16. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Ze proberen gewoon de foutheid van de 80'ies te overtreffen door puisterige nerds met undersized plastic intrumentjes te laten spelen. Nou, neem maar van mij aan, mannen in roze majo's met 2,5 kubieke meter haar overtref je niet zomaar.

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
  18. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Zucht....

In een praatje voor de aandeelhouders heeft CEO van Electronic Arts John Riccitiello gemeld dat Rock Band niet voor april in de Europese winkels te vinden zal zijn. De game zal volgens Riccitiello pas in het eerste fiscale kwartaal van 2009 verscheept worden naar ons toe, wat inhoudt dat de game niet voor april 2008 bij ons in de winkels ligt.

Fans van de drum-, zang- en gitaar-game zullen dus nog even geduld moeten hebben voor ze kunnen rocken met hun eigen fictieve groep rock-goden.

http://games.fok.nl/news.php?newsid=23146

19. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Ik word er wel een beetje moe van. Hoe fucking moeilijk is het om een bak Rock Band instrumenten op een schip naar Nederland te pleuren? Ik denk dat ik maar afhaak want hier ga ik niet op zitten wachten. Als ie nou regiovrij was geweest...

20. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens... ik begon er al steeds minder aan te vinden met dat de tijd verstreek.
    Maar nu voelt het aan als een belediging.. de amerikanen krijgen de game al bijna een half jaar van te voren, en nu krijgen ze ook nog eens alle losse instrumenten ipv dan wij de instrumenten krijgen opgestuurd hier in europa.

Dan kunnen wij wel niet zo heel erg financieel aantrekkelijk zijn zoals amerika, maar EA begaat hier een domme fout... iemand mag daar wel eens wat leren over marketing.

Domme zet... hier zit zometeen geen kip meer op te wachten... zo veel later een game krijgen haalt bij mij alle hype eraf, geen zin om 5 maand later er nog eens achterna te sjokken... opzouten met rock band, ga me wel vermaken met andere games.

Laatst bewerkt: 1 feb 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina