1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang heb je hem al? Zal er ook wel mee te maken hebben denk ik :eek: ;)

2. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Sinds de launch, 23 november dacht ik. Maar meer mensen hebben dit heb ik gehoord.

3. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Probleem zit hem in de afneembare hals, na verloop van tijd komt daar speling in en dan doen de fretknoppen het niet meer goed. Elastiek om de hals en de body lost het probleem weer even op.
    Had er de eerste maanden ook geen last van en vond de gitaar lekkerder dan GHII maar de lol verdwijnt snel als je de fretten wel indrukt maar er niets gebeurt.

Probleem bij Rockband schijnt een gammele whammy-bar te zijn en een gammel drumstel wat je na verloop van tijd gewoon kapot slaat. En ook dan is de lol er snel af.

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Rockband: Still Alive (free)

This week’s Rockband content is up a little early and for free. I am not sure how long it will be free, so grab it while you can:

Content: "Still Alive"
    Price: Free
    Availability: Canada and United States
    Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] Build your Rock Band library by purchasing this song game track: "Still Alive"--GLaDOS and Jonathan Coulton. PLEASE NOTE: Many Rock Band song game tracks are available as both a multipack and as a single game track. These song game tracks are exactly the same (unless expressly noted as a special version or remix). Be aware that it is possible to download the same song game track twice so please carefully consider your purchases. For music credits, visit www.RockBand.com.

Dit wordt de eerste song die ik ga spelen! :D
    * Ga em alvast downloaden :cool: *

edit: Als XBL het weer doet dus. :+

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Gisteren RB alvast gepreorderd \o/
    En vandaag wordt de datum bekend gemaakt

Aangezien ik de game ook voor €15 minder heb gereserveerd dan de adviesprijs, hoop ik dat de drums ook voor wat minder verkocht worden dan daar staat. :)
    Gitaar vind ik wel duur. :eek: Volgens mij is de adviesprijs van de GHIII gitaar lager, dus als je nog een nieuwe nodig hebt zou je beter die ergens op de kop kunnen tikken.
    Wat valt nog op?:
    Er staat niet vanaf wanneer die losse instrumenten te koop zijn. Gelijk met de release? Paar maanden later?
    En de microfoon staat er helemaal niet tussen.

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    22 Mei is chill. Neem ik genoegen mee. Eindexamens zijn dan net voorbij, meteen gamen!! :D Ook wel vet dat je drums ooit appart zou kunnen kopen. Want ik wil dat voorlopig nog ff niet, misschien als gitaar en vocals me vervelen. Ik ben wel benieuwd wat de prijs wordt voor een apparte mic.

Trouwens, het Amerikaanse tijdschrift "OXM" had een tijd geleden bij het blad een gratis exclusieve DLC code waar 3 nummers op stonden. Nu kan je weer zien dat het woord "exclusief" geen betekenis meer heeft, want ze worden nu toch nog uitgebracht als gewone DLC (80 MSP per stuk).

Het gaat om deze nummers:

"Rock Rebellion" by Bang Camaro
    "Shake" by Count Zero
    "Super Sprode" by Freezepop

Allemaal master tracks.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Super Sprode ken ik nog van Amplitude. :)
    [yt]iQSoOxi7xG0[/yt]
    Amplitude is van de makers van Guitar Hero

@ Bassiej: Ga jij dan zingen? :+

8. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb toevallig wel een goude keel hoor! =(

:lol:

9. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoppa!!!

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=130870

10. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    23 Mei staat inmiddels in mijn agenda :D

11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Juist!! Eindelijk aftellen *)

*45 nachtjes

12. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Eindelijk een release datum. Hopen dat die 45 nachtjes snel gaan.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ondertussen hebben we GTAIV nog, dus dat moet lukken. ;)

14. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ha ha ja maar denk dat ik de enige ben op de wereld die GTA niet meteen zal kopen. Het is niet echt mijn soort spel, maar ik heb genoeg andere games.
    Alleen zodra Rockband uit is zal ik hem ook binnen hebben. Is wel jammer dat Ninja Gaiden 2 iets meer dan een week later uitkomt.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nooit gesnapt wat mensen leuk vinden aan Ninja Gaiden, dus dat probleem zal ik niet hebben. :9
    Als ik me niet vergis komt een maand na RB Guitar Hero Aerosmith alweer uit, dus het zijn drukke (dure) tijden voor liefhebbers van dit soort games. :D

edit: WTF! :emo:

EA... :mad: |:- :{

Laatst bewerkt: 8 apr 2008
  16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    errr,.... wat?

hier snap ik echt helemaal niks van...

ik zou er nog in kunnen komen als ze bijv de game + mic + gitaar ofzo zouden bundelen en dan de drums los. Maar een pakket met alle instrumenten zonder game vind ik te bizar voor woorden:/

240 euro's is toch te gek... ik keek erg uit naar deze game maar van dat geld kan ik 4 andere spellen kopen (of 6 als ik ze bij gamehubs haal :p )

17. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Echt belachelijk inderdaad. Nou zal er nog wel iets vanaf gaan (want wie verkoopt er tegenwoordig nog games voor 70 euro in Nederland), maar dan nog slaat het echt helemaal nergens op. Alsof wij nu moeten gaan betalen voor de kosten van het repareren van de Amerikaanse producten. :emo: Met de dollarkoers van tegenwoordig moeten wij dus gewoon f*cking het dubbele betalen. :{

Hoop dat Media Markt de game in ieder geval 50 euro maakt. Alleen het drumstel los is ook weer tyfus duur. :x

18. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dus 240!!!! euro voor een full-bundle-pack....

Daar heb je een nieuwe 360 voor, een Wii of 5/6 games.....

Beetje jammer EA!!

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
  20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    omgerekend kost de complete set in amerika maar 107,-... het is toch niet te verkopen dat wij meer dan het dubbele moeten betalen :/ als t zo moet mogen ze die game in hun reet steken :D (tenzij hij natuurlijk voor een zacht prijsje bij gamehubs ofzo te krijgen valt op termijn)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina