1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt dus de komende jaren geen EA games meer kopen voor mij. Niet dat ze echt veel interessants uitbrengen dat ik zou kopen, maar toch. ;)

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    170 zonder game!?

Dan zeg ik toch maar nee bedankt :/

3. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    320 euro is echt bizar duur!

Ik heb even nagedacht. Je kan theoretisch heel die shit uit de VS halen.
    Dan bestel je alles + een extra gitaar voor 230 USD = 145 EUR...
    Dan gooi je de game weg (als die hier niet werkt en koop je de game hier in de winkel voor 70 euro. Ben je 210 euro kwijt :)
    Helaas zitten daar nog geen verzendskosten bij en die zullen wel hoog zijn denk ik...
    Maar dan nog, je betaalt geen 110 euro aan verzendskosten, dus je bent sowieso goedkoper uit.

OF

Je koopt een XBox360 Premium in de VS (165 EUR) + het RockBand Pakket (145 EUR) = 310 EUR :p
    Nog steeds goedkoper dan alleen RockBand hier kopen :)

4. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat? Rockband is ongeveer 240 euro hier, niet 320.

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    De DLC, waar de fuck hebben jullie het over. Alle nummers zijn zowiezo al 160 MSP. Ook in Amerika. Alleen een stuk of 6 nummers waren dacht ik 80 MSP, en 5 daarvan zijn toch bout.

De prijs boeit me dus niet echt, maar lullig voor degene die het hele pakket gaan kopen, want da's wel duur. :p

Ik vind het alleen maar goed nieuws dat ie op 23 Mei uitkomt. Dat wordt speeluhhh!

De prijs voor het pakket, tsja, dom. Stomme zet van EA. Ik snap niet dat ze 'm voor ons zo duur maken...bastards.

Laatst bewerkt: 8 apr 2008
  6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is héél wat anders dan wat er eerst stond. ;) Wilde je al bijna naar de keel vliegen. :9 Baal er in ieder geval goed van. Wil hem nog wel kopen en de game zal ook best voor 50 euro ergens vandaan te halen zijn (MM ftw!), maar wil het drumstel ook graag. Wordt me te prijzig though. :'-(

7. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wij kunnen niks doen behalve het gewoon niet kopen... dan zijn wij (de internet krijgers :)) maar een klein percentage van de potentiele groep mensen die rockband zouden kunnen kopen.

Wat pijn zal gaan doen zijn de grotere websites, kranten etc die erover een artikel plaatsen en het wel even duidelijk maken dat een prijs verhoging die zonder reden zo groot is, echt niet kan.

Je kunt net zo goed voorover buigen en wachten tot EA hem erin komt rammen... boycotten die bende. (of importeren voor de PS3 O-))

8. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja ik zat ff na te denken...moest ik gewoon niet doen. :D

9. dubbelstinkkk

dubbelstinkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt helemaal voor een boycott, als iedereen dit door kan sturen naar verschillende media dan hoop ik dat EA afgeslacht wordt en er geen enkel exemplaar wordt verkocht.

Hopelijk doen winkels hier ook wat aan, mischien dat ze ook kunnen boycotten ?!

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Waarom zou ik een game moeten gaan boycotten die ik graag wil spelen?
    Ik zie het maar als een Harmonix game ipv een EA game. Dan voel ik me al wat beter als ik em koop. :+

Dat het in de media moet komen vind ik wel. Dat doet hun meer pijn dan dat een paar forum-mensjes de game niet gaan kopen.

11. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    +€100 import heffing..

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Amen, je bent die hard of je bent een die hard. *)

13. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Als jij RB wil spelen zoals het bedoelt is wel.

170 euro drumstel/één gitaar/microfoon
    80 euro gitaar
    70 euro game

=

320 euro

Voor het VOLLEDIGE pakket, dus als je dus het spel wilt spelen hoe het bedoeld is. O_O

Laatst bewerkt: 9 apr 2008
  14. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    In tegenstelling tot de berichtgeving gisteren zal Rock Band op 23 mei alleen in het Verenigd Koninkrijk verschijnen. Ook onze Franse en Duitse lezers zullen dus langer moeten wachten op de 360-versie van de game.

Verder heeft een oplettende user op de Rock Band fora opgemerkt dat Harmonix heeft toegezegd dat de game net zoals in de VS als een Special Edition uit zou komen, dus met microfoon, gitaar, drumkit en de game in één doos, in tegenstelling tot de Instrument Bundle die nu onderweg is naar Europa, waarbij alleen de instrumenten in één doos zitten en je de game los er bij moet kopen.

Verder heeft Harmonix, bij monde van Rob Kay, officieel gereageerd op de hoge prijs van de game. De Special Edition in de VS kost 169 dollar, wat neerkomt op zo'n 107 euro. In Europa zullen we 240 euro moeten neerleggen voor dezelfde hoeveelheid instrumenten plus game.

Hij zegt dat de hogere belasting en de dure elektronica in het VK bijdragen aan de uiteindelijke gekozen prijs. Verder probeerde hij als excuus neer te leggen dat Rock Band de consument een ervaring geeft die geen enkele andere game je kan bieden

http://games.fok.nl/news.php?newsid=24451

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  16. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou lekker :confused: waar slaat het op. Voor je het weet is het kerst 2009 en kunnen wij hem eindelijk spelen en dan spelen ze in amerika al rockband 3 en in de UK Rockband 2.
    Valt me allemaal een beetje tegen. De prijs had ik niet zo heel erg veel moeite mee. Vind wel dat het veel te hoog is, maar als de instrumenten goed zijn hoor je mij niet te snel klagen.

17. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit geloof je toch ECHT niet?

Wat een geweldige actie van EA! Nice marketingskills!

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
  19. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat een Europese winkel? Of Non-EU?

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden: