1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wat zijn de betaalmethodes bij die winkel? Zeker alleen met een CC?

2. mardav

mardav Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik betaal daar iig met CC maar op de site staat dit:

We accept Visa, Delta, Visa Electron, MasterCard, Eurocard, American Express, Maestro, Solo, cheques or postal orders (denominated in Pounds Sterling) and Amazon.co.uk gift certificates as payment.

Dus misschien kan je ook met de bankpas (staat toch Maestro op) betalen.

3. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niks is nog zeker voor volgende week, mijn vraag aan dimplus:

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Denk je dat als ik daar nu bestel, dat er dan nog genoeg zullen zijn? :9
    RB is immers geen GTA IV

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  6. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh gaaf! konami weet wel van wanten als het op ritme-spelletjes aankomt... des te meer des te beter, want die gekken van EA en harmonix verdienen geen eer en geld aan hun beleid hier in europa.

Dan maar rock revolution en/of guitar hero 4.

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Oeh, oeh, oeh, wil je pleeaaassee er ook één voor mij bestellen? :) Ik heb alleen maar de game nodig. :)

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga van de week ook eens even bij Replay informeren of ze exemplaren uit de UK gaan halen. Spel staat al maanden in de pre-order daar en hoop echt dat ik dan 23 mei eindelijk aan de slag kan. Hoef zelf ook alleen maar de game te hebben :)

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ga mijn order bij GCshop annuleren, en ik bestel em nu bij Dimplus.
    Hopelijk heb ik RB komende vrijdag dan al. :D

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk net bij mezelf kan net zo goed bellen :+ Mja die jongen gaat straks voor mij ff bellen met het hoofdkantoor of Replay ze dus ook uit de UK gaat halen ja of nee. Zo niet dan denk ik dat ik mijn order daar ook maar cancel en ook bij Dimension Plus ga bestellen. Heb nu wel lang genoeg op de game zitten wachten dacht ik zo :)

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Damn, ik kan pas bij Dimplus pre-orderen als ik mijn geld van GCshop terug heb. :mad:
    Ik deel de kosten van deze game met mijn zusje, maar zij heeft geen zin om 2 keer haar gedeelte te betalen.

Ik hoop maar dat Dimplus tegen die tijd nog genoeg voorraad heeft.
    Ik neem ook aan dat als de eerste levering uitverkocht is dat ze gewoon een nieuwe voorraad uit Engeland halen? :eek:

Anders ben ik alsnog screwed

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist naar Replay teruggebeld maar die konden mij geen zekerheid geven omtrent de release van 23 mei. Heb de order daar dus geannuleerd en heb Rock Band nu bij Dimension Plus besteld. Viel me wel een dingetje op : ik wilde met iDeal betalen en normaal gesproken wordt je dan gelijk na het plaatsen van de bestelling doorgestuurd naar een website waar je direct kan betalen. Dat was nu niet het geval. Blijkbaar hoef ik pas te betalen als de game leverbaar is ? Wat vreemd :eek:

Anyways, ik hoop dat ik um zo snel mogelijk binnen heb. Zal me in het begin voornamelijk bezighouden met lead/bass guitar (net als de meesten denk ik), omdat ook ik enkel de losse game besteld heb en hem gewoon ga spelen met m'n GH guitars. Mochten er echter mensen zijn die ook het drumstel en/of de microfoon erbij nemen, voeg me gerust toe op Live en dan kunnen we online eens een potje muziek maken ! :cool:

Laatst bewerkt: 16 mei 2008
  13. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van de website van dimplus:

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    De prijs is al bijgesteld: van €59.99 naar €69.99.
    Ach ja... :9

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Maar je kan toch ook met de GH controllers Rock Band spelen? wtf?

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Waar staat dan dat dat niet kan?

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Tsja, ik hoop gewoon dat europa het ook kan, aangezien Activision europa keihard naait. XD

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk kun je Rock Band met de Guitar Hero controllers spelen. Dat schema van DulleNL zegt eigenlijk gewoon alles wat je moet weten. Je GH controllers werken dus met alles, je RB controller alleen met Rock Band. Als je dus al in het bezit bent van 1 of 2 gitaartjes en je bent toch van plan om (voorlopig) alleen gitaar te spelen in de game is de keuze dus snel gemaakt en bestel je enkel de losse game. Een RB gitaar controller erbij bestellen kost je sowieso nog eens 80 euro extra én hij werkt alléén met RB dus ja. Waarom dat doen als je al GH controllers hebt liggen ? Neem aan dat de meeste mensen die RB kopen, GH ook al hebben liggen en dus minimaal 1 controller al in huis hebben. Als je instapt met RB wordt het een ander verhaal natuurlijk.

Dat tientje meer voor RB ga ik sowieso niet wakker van liggen :)

19. Persidious

Persidious Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor degenen die het spel bij Amazon.co.uk hebben gekocht: hoeveel was de shipping? Ik zit er nog over te tobben of ik hem ook ga importeren. Ik wacht er al bijna een jaar op, dus een paar maandjes extra maken nou ook niet meer zoveel uit :x. De instrumenten schijnen nogal snel kapot kunnen gaan. Nou was ik een paar maandjes geleden in de States, en toen zaten er overal grote stickers op de Rock Band dozen dat je kapotte instrumenten direct naar EA moest sturen voor je garantie. En als je ze niet aan EA terug kunt sturen omdat het spel nog niet uit is in .nl ... da's misschien het risico niet waard. Zelfs als het wel kan, dan is het een duur grapje met al die verzendkosten.

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Dusss..is het al bekend of je bij NL sites Rock Band kan bestellen? :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina