1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    :mad::mad:
    Dit is dus allemaal jou schuld! 8)

2. Shizzel

Shizzel Guest

Damn, die tussenpersoon waar ik het eerst over had blijkt toch niet een superkeuze te zijn. Het pakket is met verpakking zo'n 7 kilo!, en via de normale post kost dat $75 tot $90 + $15 handling voor de tussenpersoon, of ik kan het via een container laten versturen, dan duurt het 7 weken, maar is het totaal aan verzending $50. Reken daar de douanekosten bij op, en dan wacht ik dus 2 maanden om 20 euro te besparen...
    Dan maar gewoon in de winkel kopen.

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Of Dimensionplus?

4. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ik had vanmorgen dimension plus gebeld, en die gozer wist niks over rock band. hij had het erover dat ze de game wel importeren uit engeland maar dat ze de instrumenten weer uit amerika halen en weet ik veel wat. ging nergens over :confused:
    misschien dat ik volgende week zelf wel ff naar duitsland rij. veel makkelijker. weet je tenminste zeker wat je hebt.

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Hmm blijkt dus dat je je controller+headset als mic kan gebruiken kom ik nu achter 8) Dus dan zou ik alleen maar het drumstel hoeven kopen :)

6. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo net even 5000 punten toegevoegd aan mn account :) Duurste spel ooit voor mij!

Metallica Pack
    Boston Pack
    Oasis Pack
    QOTSA Pack
    Zero - Smashing Pumpkins
    Still alive- Glados
    My Iron Lung- Radiohead

is het hetgene wat ik tot nu toe heb gedownload.

Wat gaan jullie doen?

Laatst bewerkt: 21 mei 2008
  7. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Deze, denk alleen dat ik toch nog even wacht met het Metallica pack, lijkt me niet echt relaxed als je die 'ineens' moet spelen tijdens de BWT.

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat doen de mensen hier eigenlijk wat betreft de hardware ? Ik hou het bij enkel de game, koop hem puur voor het gitaargedeelte. Drumstel spreekt me persoonlijk niet aan, bovendien ben ik bang dat dat ding te snel kapot gaat als je een beetje fanatiek bezig bent. En eerlijk is eerlijk, die kans is vrij aannemelijk met een game als deze. Om over het zingen nog maar te zwijgen, vind het verschrikkelijk om mezelf op die manier aan te moeten horen (ervaring met SingStar). Ofwel dat heb je in je, of niet :+

Heb daarstraks ook 5000 MS Points gekocht en gelijk uitgegeven aan Rock Band DLC 8) Veelal Packs omdat die in verhouding goedkoper zijn, en ook wat losse nummers. Voornamelijk van bands die ik ken of course :)

9. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Band-in-a-Box besteld ( drum/guitaar/mic ) dit omdat ik een mijn broertje graag drum spelen. Ik heb al 2 gitaren maar de GH2 explorer is nogal crap ( lamme whammy, vervelende knoppen ). GH3 Gibson kan mooi als Bas gitaar, RB gitaar wordt de lead gitaar, handig met die solo buttons en als extra de fx switch. Mic is altijd leuk op feestjes, heb hier regelmatig met vrienden/innen en familie GH2&3 gespeeld dus voor de mic zal ook wel belangstelling zijn. En stiekem wil ik het ook wel een keer proberen om een nummer te zingen, door de andere insteek t.o.v. bijvoorbeeld karaoke games lijkt het me in RB wél leuk om te zingen ( of het klink is wat anders ;) ).

Koop je trouwens die punten via de xbox of haal je die ergens goedkoop vandaan? Zag van de week 4200 kaartjes voor €37 op ebay maar die waren zo uitverkocht.

10. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook alles gekocht. Ik heb vrijwel elk weekend vrienden over om te pokeren/guitar hero te spelen. Dus die 4 plaatsen zijn zo gevuld. Singstar vind ik zelf eigenlijk ook wel heel leuk dus waarschijnlijk zal ik ook wel veel gaan zingen.

En drummen lijk me zo vet :)

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Koop m'n MS Points gewoon via Live. Lang leve de CC ;)

12. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Ja CC is hier ook geen probleem, maar ik ga voor de korting ;) 13 euro korting op zo'n punten kaart is alweer een gratis Judas Priest album :cool:

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe das ook weer zo. Heb overigens alleen mastertracks gedownload, ben niet zo van de coverversies. Ben benieuwd wat de RB hardware gaat kosten als ze hier tegen die tijd los verkrijgbaar zijn in de winkels. Wellicht dat ik dan later alsnog een drumstel en microfoon erbij koop als ik het gitaargedeelte wel zo'n beetje gezien heb. Of anders voor als ik vrienden over de vloer krijg. Software importeren heb ik geen problemen mee, maar hardware importeren vind ik een ander verhaal.

14. ZizziZ

ZizziZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OK. Ik moet toegeven, ik zat hier al heel lang op te wachten. Schrok me rot van de prijzen. Schrok me vervolgens rot dat ik het vanuit Duitsland of Engeland moet laten komen. Toen schrok mijn aanstaande vrouw van de prijzen etc.
    Vandaag ff op het mooie internet rondgekeken en ik ben eruit:

http://www.gametrailers.com/player/34271.html

Voor mij alleen de game, de rest volgt in de herfst wel :)

Alleen die muziek al..........Ben benieuwd wat ie gaat kosten

15. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Wel beetje weinig achievements als je alleen gitaar hebt. Freestyle ftw!

Trouwens je zal alle gelokaliseerde nummers kunnen spelen ;)

De Engelse versie van Rock Band zal de nummers Beattleblum (Blur), Rock'n Roll Star (Oasis), Through the Monsoon (Tokio Hotel) en Hysteria (Muse) bevatten. De Franse versie krijgt de nummers Manu Chao (Les Wamaps), La Aventurier (Indochine) en New Wave (Playmo) mee. De Duitse versie tot slot zal extra de nummers Hier Kommt Alex (Die Toten Hosen), Perfekte Welle (Juli) en Countdown to Insanity (H-Block X) bevatten.

Die dus gewoon allemaal.

Laatst bewerkt: 22 mei 2008
  16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Is het nu trouwens zo dat Engeland de 'verbeterde' versie van het drumstel krijgt?
    Als het idd waar is dat dimplus de US versie importeert krijg ik dus alsnog de 'crappy' versie. Maar ik denk dat ik helaas geen andere keuze heb.

En: Gameseeker; your order has been shipped. :D
    Is er mss een kans dat ik RB morgen al heb? :9

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He verdomme. Dan ga ik de order maar cancellen :emo:

;)

18. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Mja je kan natuurlijk ook een gitaar+mic band hebben, dat werkt ook volgens mij :+

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha :D Ik vraag me af of je trouwens een 2 player game kan starten, en dan player 1 gitaar en player 2 mic....maar dat je dan gewoon je wireless headset op je hoofd zet en gaat strummen en bleren tegelijk :cool:

Deed ik ook weleens bij GH als ik zeker wist dat niemand me kon horen, alleen krijg je er nu dus een score voor :+

20. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Ja dat kan, mic in een controller stoppen en dan multiplayer-->band tour

[yt]nmEcwfeVdV0[/yt]

Beware! :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina