1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
  2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag hopen dat er lyrics in beeld komen als je aan het zingen gaat ? :+

Ik zit trouwens wat video's te bekijken van het drumgedeelte, zoals het er nu naar uitziet mag ik al blij zijn als ik de ruimte heb om die set kwijt te kunnen. Het gaat er in elk geval om spannen 8)

Laatst bewerkt: 23 mei 2008
  3. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Op zich niks mis mee hoor. Zolang je rekening houd met importbelasting als het van buiten de EU komt. Je loopt natuurlijk een risico met garantie maar de meeste aparaten hebben gelukkig geen problemen. Als je maar geen 360 gaat importeren. :+ Ik mag hopen dat de instrumenten die hier in Europa worden verkocht van goede kwaliteit zijn en als er wel wat sneuvelt kan ik het altijd nog een keer vervangen. Beter dan maanden wachten op een release die misschien nooit meer komt. Heb zelf goede ervaringen met importeren. Ik geniet al jaren van mijn PSP die ik al sinds de Japanse launch heb. Robuust apparaat dat nog nergens last van heeft. :cool:

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke, tis maar net welk risico je wilt nemen natuurlijk. Maar wat betreft dit soort hardware wacht ik liever tot het hier in NL in de winkels ligt. Tis nu net verrot dat wij achterlopen met de release van Rock Band en zijn hardware, vandaar dat ik het liever in delen opsplits.

5. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Vind het schandalig hoe EA Europa behandelt met Rock Band want dit spel had al maanden bij ons in de winkels moeten liggen. Maar uiteindelijk gaat het om het spel en nu er een PAL-versie is wil ik die dan ook meteen hebben. Begrijp je standpunt wel want als er wel wat stukgaat heb je meteen weer een probleem met de garantie.

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, dat is ook mijn hele bezwaar. Hoe dan ook kan ik volgende week alvast aan de slag met de game. Twee gitaren heb ik al liggen (ookal hebben die niet alle functies van die van RB, maar vooralsnog kan ik spelen ;)), zingen kan voor zover ik begrijp door de headset dus ook dat kan ik proberen....kan later alle instrumenten alsnog los erbij kopen als het spul hier uit is. Hopen dat dat niet al te lang meer duurt dan :)

EDIT : Aangezien wachten verreweg mijn sterkste kant is zit ik er nu zwaar over te denken om de Band-In-A-Box + een losse RB gitaar te bestellen bij Amazon.co.uk en maar gewoon voor het eerst het risico te nemen. Twijfel twijfel :eek: Ik neem trouwens aan dat de gitaar die bij RB verkocht wordt draadloos is ? Anders kun je namelijk nooit alles tegelijk aansluiten, aangezien de drumset en microfoon sowieso bedraad zijn en de 360 maar 2 USB ingangen heeft.

EDIT 2 : Ik heb net een filmpje bekeken en de gitaar is bedraad, gelukkig zit er een USB hub bij de set dus dat probleem met die ingangen is opgelost. Oke....bestellen dan maar :cool:

Laatst bewerkt: 23 mei 2008
  7. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Damn ik zou dit spel eigenlijk ook wel willen hebben, maar Band in A Box + Spel bij Amazon UK is nog 200 euro... Waarom moet het nou zo freakin' duur zijn :mad:

8. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Date Time Location Event Details
    22 May 2008 10:13:00 AM Hoofddorp NL Delivered
    22 May 2008 08:00:00 AM Hoofddorp NL Out for delivery
    22 May 2008 06:51:00 AM Hoofddorp NL Arrival Scan
    22 May 2008 03:48:00 AM Zaventem BE Departure Scan
    22 May 2008 01:53:00 AM Zaventem BE Arrival Scan
    21 May 2008 11:31:00 PM Castle Donington GB Departure Scan
    21 May 2008 09:25:00 PM Castle Donington GB Arrival Scan
    21 May 2008 06:56:00 PM Newport GB Departure Scan
    21 May 2008 06:08:00 PM Newport GB Departure Scan
    21 May 2008 03:32:00 PM Newport GB Shipment received by carrier

Ik zie net dat ik het spel pas de 28ste krijg...balen!

9. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Top bedankt, ik zal hem vandaag wel krijgen dan:

23 May 2008 06:56:00 AM Hoofddorp NL Arrival Scan
    23 May 2008 03:43:00 AM Zaventem BE Departure Scan
    22 May 2008 09:32:00 PM Castle Donington GB Arrival Scan
    22 May 2008 07:29:00 PM Newport GB Departure Scan
    22 May 2008 02:44:00 PM Newport GB Departure Scan

Bij mij staat het spel ook op de 28e, maar ik kan me niet voorstellen dat de post, vanuit de UK er een week erover doet. Ik denk dat we de game vandaag of morgen ook gewoon ontvangen.

En anders als je echt alvast wilt drummen, kan je op je pc DTXmania spelen met de drumkit.

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Duur t me te lang totdat ik RB heb! :9
    Maar helaas denk ik niet dat ik het vandaag nog zal krijgen. Ze hadden het gisteren vanuit Engeland verstuurt.

En verder:
    Handig!....

.....Maar eerst maar eens zorgen dat het eerste deel overal in Europa wordt uitgebracht |:-

11. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Jemig wat zitten er veel GH3 nummers in, sowieso meer dan 10..

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De notecharts zijn echter niet zo lastig als hun GHIII counterparts :+

Maar goed ik heb de knoop dus doorgehakt en de Band-In-A-Box + nog een losse gitaar besteld bij Amazon.co.uk :) Die Band-In-A-Box komt ongeveer gelijktijdig aan met game die ik al bij Dimension Plus in bestelling heb staan, de losse gitaar was niet in stock maar wordt nageleverd. Ik heb er echt fokking veel zin in _O_

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Overdrijven is ook een vak...ligt er trouwens aan of je DLC ook meetelt. :9

14. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Nou elk blokje wel één... Zonder dlc

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    t Zijn er maar 5 hoor...maarja, dat boeit me eerlijk gezegd niks, want die nummers rocken wel op vocals, en misschien drums ook wel.

16. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Black Sabbath "Paranoid"
    Beastie Boys "Sabotage"
    The Strokes "Reptilia"
    The Killers "When You Were Young"

Extra: Die Toten Hosen - "Hier Kommt Alex"

Je hebt gelijk valt mee, komt waarschijnlijk doordat ik de custom GH2 gespeeld heb waar ook nummers va REM/RHCP etc inzaten die ik nu ook weer tegen kom.

17. Shizzel

Shizzel Guest

Custom GH2? Illegaal ja?

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Customs is gewoon hax...ik wou dat ik t kon. :9

Maarre, Mississippi Queen zit er ook in...dus 6 als je de Euro dlc meetelt.

19. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb em binnen en moet zeggen dat ie veel makkelijker is dan GH3, mijn eerste song "Muse - Hysteria" op Expert meteen een full combo. En het nummer staat bij de Blistering songs of wat dat ook zou moeten betekenen.

De hammer ons vallen reuze mee, ze zitten tussen GH2 en GH3 in. Meer timing maar ook meer ruimte dan GH2.

20. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Gametrailers (of was het IGN videoreview?) zei dat Guitar Hero beter is als je alleen speelt, met de gitaar. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Is Rock Band echt alleen tof als band of met drums?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina