1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nja ik wilde eerst eigenlijk ook enkel de game kopen, alleen voor het gitaargedeelte. Maar als je de notecharts bekijkt zie je meteen dat Rock Band de lat niet zo hoog legt als bijv. GHIII, zelfs niet op Expert. Het zal nog steeds leuk zijn om te doen, daar niet van. Maar hoe meer video's ik bekijk van het drummen hoe leuker me dat begint te lijken. Heb daarom last-minute toch maar de hele set gekocht. Uiteraard kan ik pas echt spreken als ik het spul allemaal thuis heb staan en ermee gespeeld heb.

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ach, er zijn wel weer echt van die stukjes waar je echt WTF van zegt. De Metallica solos, Green Grass and High Tides en nog veel meer. Ik ga gewoon kijken of ik 50 nummers 100% kan halen bij Rock Band, moet lukken. :)

3. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb mijn instumenten binnen hoor.
    Ziet er allemaal goed uit. Die drums zien er stevig uit, maar zou niet weten of het ook stevig is. Nu wachten tot ik het spel binnen heb. Hij is iig gister verstuurd en hoop dat hij morgen of anders begin volgende week binnen komt.

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Voor mij denk donderdag? Weet iemand al wat meer over wanneer Dimplus van plan is om Rock Band te leveren?

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ RRroger : Even voor de zekerheid, maar kun je bevestigen dat de gitaar bedraad is en dat je een USB hub bij het pakket krijgt ?

@ BassieJ : Op de site staat dat ze hem de 27e binnenkrijgen en dus vanaf die datum kunnen uitleveren. Ik neem aan dat ik hem dan donderdag, uiterlijk vrijdag binnen heb. En dan hopen dat Amazon een beetje vlug is en ik m'n instrumenten dat weekend of anders vlak erna binnen heb :)

Laatst bewerkt: 23 mei 2008
  6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Op de site staat Verwacht: 27 mei 2008.
    Ik denk dus dat jij em dan ook kan verwachten.

Heeft iemand zich eigenlijk al de moeite genomen om uit te rekenen hoeveel de DLC allemaal bij elkaar kost? (in punten) :9

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    .....Veeeeeeeeel.

Ik denk toch dat je dan wel rond de 150 euro kwijt ben..

8. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    alles is met draad maar je krijgt en hub erbij. Ook zitten er 2 kabeltjes bij om je live headset aan te sluiten op of je drumstel of je gitaar.

9. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    had je bij amazon besteld of niet?

bij dimplus staat nog steeds ' betaling wordt geverificeerd", snap er niks van.

10. j0rdyy

j0rdyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook me instrumenten :D

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, een heel compleet pakket dus. Zoals het hoort _O_ Je hoeft er dus verder niks los bij aan te schaffen (afgezien van misschien een tweede gitaar als je dat zou willen). Mijn dank is groot, mijn geduld alleen nog maar kleiner :D

12. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Volgens mij heeft zo'n beetje iedereen die via amazon.co.uk besteld heeft z'n instrumenten pakket al binnen....maar nog niemand de game...of heeft iemand die al binnen van deze website? Best raar dat zo'n groot pakket met instrumenten er eerder is dan zo'n envelop met spel erin..

13. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    O ja voor degene die het nog niet wist....de gitaar van Rock Band doet het NIET met guitar hero...ik krijg een foutmelding in het spel dat er een verkeerde gitaar is aangesloten (best jammer, want ik wil die fancy gitaar wel eens proberen).

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, werkt niet. Staat ook in de openingspost als het goed is ;)

15. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Moet je makkelijk lukken, ik heb nu 20 FC nummers. Bijna alle nummers die ik tot nu toe heb gespeeld.

16. bavaria

bavaria Scuderia Ferrari F1

Leuk Bevonden:
    0
    nou bij mij is het net anders om ik heb de game al behalve de instrumenten maar zijn wel tegelijk verstuurd. beetje raar trouwens dat de game verstuurd wordt door UPS en de instrumenten door DHL

Laatst bewerkt: 24 mei 2008
  17. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Denk dat dat prijs afhankelijk is. De ene zal goekoper zijn met de kleine pakjes en andersom.

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, Amazon is lekker snel met restocks :eek: Waar gisteren de verwachte levertijd van mijn los bestelde gitaar nog onbekend was, staat ie nu voor dezelfde leverperiode gepland als het Band-In-A-Box pakket. Met een beetje mazzel komen beide pakketten dus kort na elkaar aan :D

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nu maar hopen dat Dimplus net zo snel is met hun restock van het drumstel. :D

20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Maar goed dat je het hele pakket besteld hebt, want met alleen gitaar is het echt dik matig. Enorm veel eentonige notecharts en saaie nummers met veel te veel herhaling.
    Zit nu echt steeds te denken van, wanneer is het nummer nou afgelopen.

Coheed & Cambria - Welcome Home was dan weer wel vet.

//edit achievements voor halen op easy/medium/hard/expert zijn recursive trouwens. Heb nu de guitar tour op hard uitgespeeld en kreeg medium/easy ook.
    //edit2, "zingen" is ook redelijk makkelijk. Je kan gewoon lalala/dododo/blablabla zingen ipv de echte woorden. Als de hoogte en lengte maar redelijk kloppen.

Laatst bewerkt: 24 mei 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina