1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TC Biertje

    TC Biertje Ehhh! Biertje?

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel al binnen, en ik heb al twee gitaartjes (van Guitar Hero). Ik wil graag de drumkit los aanschaffen, maar ik kan hier nergens prijsinformatie van vinden (alleen €89,- bij dimensionplus.nl, maar die importeren ze vanuit de USA heb ik begrepen).

    Is er iemand hier die de drumkit los heeft gekocht bij de MediaMarkt in Duitsland? Wat zijn de kosten daarvan? Ik heb een drumkit gereserveerd, maar de persoon die ik aan de lijn had kon me niet vertellen wat de drumkit precies kost daar.
     
  2. ZizziZ

    ZizziZ Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha mensen!

    Kom zojuist van de Saturn in Kleef (Duitsland) af met het spel + drumkit. De verschillende prijzen bij de Saturn:

    Spel €55
    Drumkit €89,99
    Instrumentenpakket €159-, (maar er lagen ook pakketten van €169,99) 1 vd 2 verkeerd geprijsd, denk ik

    Stonden er genoeg, heb wel ff gebeld en gereserveerd voor de zekerheid. Ze zeiden al dat er veel Hollanders geweest waren :)

    Vanavond lekker jammen!!!!
     
  3. TC Biertje

    TC Biertje Ehhh! Biertje?

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net nog maar eens naar de MediaMarkt (Herzogenrath, DE) gebeld... Alleen de drumkit kost daar 99,- euro. Het volledige instrumentenpakket (zonder spel) kost daar 159,-. Het spel zelf kost 55,-.

    De prijzen komen dus redelijk overeen met de van Saturn, alleen de drumkit los is 10 euro duurder. Beetje wazig.

    Maargoed, blijkbaar ligt er ook een Saturn bij Aken in de buurt, en dat is voor mij maar een kwartiertje rijden. Zometeen maar even bellen om te vragen of ze 'm daar op voorraad hebben. :)
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dimension Plus importeert de spullen uit de UK, niet de USA. Volgens mij had Amazon.co.uk ook nog losse drumkits op voorraad.
     
  5. GotenSSJ

    GotenSSJ Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Het losse spel van Play.com (UK dus) is ook gewoon te spelen op de "Nederlandse" 360 toch?
     
  6. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    oh nvm volgendekeer ff de startpost lezen :p

    nou dit weekend hopelijk rockband halen!
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2008
  8. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor het melden! Nu begint het toch wel plots erg te kriebelen. :)
     
  9. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat dimplus morgen het pakket gaat versturen :)
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja, dan hoop ik m donderdag te hebben. Zou echt geweldig zijn. Dubbelop feest. Rock Band én vakantie; woohooooooo! \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/
     
  11. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Heb het spel nu ook bij Amazon.co.uk besteld de hele set that is, hopelijk volgende week binnen! :eek:
     
  12. sjefke123

    sjefke123 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb gister men instrumenten gehaald, en vanmiddag krijg ik het spel, oow, enne. der zit veel afaval bij de instrumenten, en erg veel uitpakken. zo be prepared.

    groetjes sjefke
     
  13. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmpff, sinds vrijdag die klote instrumenten al binnen maar de game is tot op vandaag nergens te bekennen. :mad: Besteld bij amazon.co.uk
     
  14. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb hetzelfde probleem.. op de website van amazon staat bij mij dat hij ongeveer de 28ste arriveert (staat dat bij jou er ok KeavXL?), dus ik hoop em morgen te hebben.

    Iemand anders het spel al binnen via amazon.co.uk?
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2008
  15. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ook inderdaad de 28e. Maar ik had verwacht dat hij al lang binnen had moeten zijn, helemaal omdat dat pakket zo snel binnen was.
     
  16. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja inderdaad, het ziet er best knullig uit in mijn slaapkamer waar dat drumstel al uitgestald staat...en mijn kleine neefje die dan afgelopen weekend langs komt en vraagt of hij daar mee mag spelen....ehm..nee ik heb het spel nog niet...watte!?, krijg je dan als antwoord. :mad:
     
  17. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het hele weekend DTXmania (drum sim voor de pc) gespeeld. Hiervoor zijn ook de Rock band nummers te krijgen. Lang niet zo leuk als in RB zelf natuurlijk, maar ik heb wel alvast geoefend ;)
     
  18. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja, ik had ook wel een berichtje verwacht van Dimensionplus. Ze verwachten de game vandaag..
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Van Dimensionplus ook nog niks gehoord. Volgens de site van Amazon.co.uk krijg ik mijn Band-In-A-Box morgen al binnen :eek: :D
     
  20. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja wel matig dat ze niet even wat laten horen. Ik ga maar helemaal nergens meer van uit. Ben nu al zo vaak teleurgesteld door dit spel. Zucht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina