1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Vind het wel vet dat de GH gitaren gewoon werken, ga denk ik proberen alleen het spel te scoren. Maar als je hem in duitsland haalt, is hij ook volledig duitstalig, of niet? Daar zit ik dus ECHT niet op te wachten, of heb ik dat fout en kan je ook gewoon engels kiezen?
     
  2. GmR

    GmR Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben overal dezelfde schijfjes, dus met de schijfjes uit DE kan je ook gewoon de Engelse taal kiezen (zal ie automatisch ook al wel doen)
    Ik heb zojuist toch maar bij amazon.co.uk een bestelling geplaatst.... belastingteruggave + vakantiegeld ftw :p
     
  3. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Overal de zelfde schijfjes? Weet je het zeker? Want volgens mij heeft de engelse versie andere liedjes als de duitse versie. Ik hem namelijk ergens gelezen dat de engelse versie lokale liedjes bevat, dus van bands die alleen bekend/populair zijn in GB, en duitsland heeft dus ook zijn eigen lokale liedjes, van duitse bands. En Frankrijk hetzelfde verhaal

    Of heb ik het mis en hebben ze dat geschrapt? Niet dat het wat uit maakt voor de taal natuurlijk. Denk dat ik toch wacht tot ik hem gebruikt hier van het forum kan plukken :)
     
  4. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Je bedoelt die 10 nummers? Die zitten er bij in de versie van Europa. :) Hysteria, Beetlebum, Monsoon etc.
     
  5. GmR

    GmR Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^ FA, DE en UK hebben dezelfde bonus nummers
     
  6. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Oh, ik dacht dat dat voor elk land gewoon anders was, maar ze zitten er dus bij elke versie bij van elk land. Ook goed!
     
  7. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    w00t, net de medium drum tour uitgespeeld. Meteen verder gegaan naar hard maar de klap is net zo erg als GH2. Opeens dubbele bassdrums :+

    Medium is btw erg makkelijk, wel cool dat drummen. Ik ben er gewoon verslaafd aan. Expert drum here I come.
     
  8. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Dit spel lijkt me wel heel vet, vooral om met 4 mensen te spelen maar het kost totaal dus serieus zo'n 220 euro? Dat is dan ook wel weer heel duur voor een spel:confused:
     
  9. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ach, het is wel een spel dat je 3x uit speelt met de verschillende instrumenten en daarna doe je dit nogmaals met je maten.
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Jep, replay value is wel erg hoog. :) Ook met zoveel DLC en zo. Heb je trouwens al veel DLC gekocht Xerofox.

    En ga maar snel naar Expert, we moeten een Expert band starten! :D

    Maar hopen dat ik morge een berichtje krijg van Dimensionplus, ik wil guitar in ieder geval ownen. :D Daarna vocals.
     
  11. Phoebe85

    Phoebe85 Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon even een vraag:
    beter dubbel vragen dan dat het mis gaat voor mij dan..
    maar wat ik dus begrijp is dat je rockband het hele paket het best kan bestellen bij amazone.co.uk?

    en hoeveel dagen gaan hier dan overheen? ongeveer
     
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Waarom koop je t niet gewoon in Amerika?







    Flauw

    Ik zal t trouwens wel jammer vinden als ik morgen geen mailtje zou krijgen..
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2008
  13. GmR

    GmR Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens deze pagina:
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk zojuist op de site van Dimensionplus, de verwachte tijd van binnenkomst staat nu op 'onbekend' :confused: Ik baal hier zo van, vooral omdat ik al betaald heb. Had ik de game nu ook maar gewoon bij Amazon besteld, die zijn tenminste snel. Krijg vandaag de Band-In-A-Box al binnen (afgelopen vrijdag besteld, zonder Priority Express), kan ik alsnog gaan zitten wachten op meer duidelijkheid van Dimensionplus :mad:

    Zit er nu zwaar aan te denken om te gaan bellen/mailen naar Dimensionplus met de vraag over duidelijkheid omtrent deze kwestie, kunnen ze die mij niet geven dan cancel ik de order liever alsnog (geld terug) en bestel ik de losse game gewoon ff gauw erbij op Amazon. Met Priority Express heb ik um dan als het goed is morgen binnen en kan ik eindelijk spelen. Weet dat het ongeduldig overkomt maar ik bestel een game ruim van tevoren, krijg ook vrij gauw al een betaalverzoek. Maar als puntje dan bij paaltje komt weten ze zogezegd ineens niet wanneer het spel nu echt binnenkomt.
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2008
  15. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33

    Shiiiit. Naja, heb je bij Amazon nou CC nodig? Want anders zou ik toch moeten wachten op Dimensionplus...
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Kweet niet of een CC noodzakelijk is, het is in ieder geval wel de makkelijkste manier. Anyways, ik heb zojuist een mailtje gestuurd naar Dimensionplus. Nu is het wachten op antwoord.
     
  17. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf hij staat nu gewoon op onbekend!

    Ik ga hem cancellen en gewoon bij Amazon bestellen, hier wordt ik gek van!!

    Edit: band in a box is niet meer beschikbaar bij amazon. IK WORDT GEK.
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2008
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie ook vorige pagina :+

    Mja heb ze een mailtje gestuurd met de vraag over duidelijkheid, maar heb zojuist besloten dat ik hier niet eens op ga zitten wachten. Zojuist ook de game besteld bij Amazon en ik ga de order bij Dimensionplus annuleren.
     
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Als je een antwoord hebt wil je het dan ff hier neerzetten? :)
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hmm..Waarom kan je de game wel nog bestellen terwijl de leverdatum onbekend is, en het drumstel niet? :9
    Slecht voorteken voor de levering van mijn drumstel ben ik bang.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina