Kijk zojuist op de site van Dimensionplus, de verwachte tijd van binnenkomst staat nu op 'onbekend' Ik baal hier zo van, vooral omdat ik al betaald heb. Had ik de game nu ook maar gewoon bij Amazon besteld, die zijn tenminste snel. Krijg vandaag de Band-In-A-Box al binnen (afgelopen vrijdag besteld, zonder Priority Express), kan ik alsnog gaan zitten wachten op meer duidelijkheid van Dimensionplus
Zit er nu zwaar aan te denken om te gaan bellen/mailen naar Dimensionplus met de vraag over duidelijkheid omtrent deze kwestie, kunnen ze die mij niet geven dan cancel ik de order liever alsnog (geld terug) en bestel ik de losse game gewoon ff gauw erbij op Amazon. Met Priority Express heb ik um dan als het goed is morgen binnen en kan ik eindelijk spelen. Weet dat het ongeduldig overkomt maar ik bestel een game ruim van tevoren, krijg ook vrij gauw al een betaalverzoek. Maar als puntje dan bij paaltje komt weten ze zogezegd ineens niet wanneer het spel nu echt binnenkomt.
Laatst bewerkt: 28 mei 2008