1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maxke-360

Maxke-360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zou ik hem graag hebben, alleen waar moet ik dat placeren:confused:

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja idd, daarom wacht ik totdat ik 'm zonder iets kan kopen. Want ik heb dan al een GH2 en een GH3 gitaar. En drummen hoef ik niet persé.

3. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Wolfmother! Yeah, woman vind ik wel goed maar wel een van de mindere van Wolfmother dus dit is wel goed nieuws xD

4. Remco

Remco Guest

Bij mij gaat het juist om het drumstel en de mic. De gitaar weten we nou wel.. GH2 vind ik echt heel vet en GH3 zal ik ook zeker kopen, maar om dan rockband ook alleen maar voor de gitaar te kopen, dat vind ik iets teveel van het goede.
    Dat drumstel is echt baanbrekend, want dat is namelijk nog nooit mogelijk geweest, zingen kon je al in Singstar, maar dat heb ik nooit gedaan, dus daarom zit ik daar ook op te wachten, maar ik koop em niet voor de gitaar...

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Laatst bewerkt: 10 nov 2007
  6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nu wil ik Rock Band zeker hebben :D

http://media.video.ign.com/ev/sv.ht..._110907_timmy_flvlowwide.flv&object_ID=879549

//edit: zie nu pas dat dit hetzelfde is als bovenstaande post :+

7. flygirl

flygirl New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game lijkt me wel erg leuk. Wil al jaren drummen, maar heb er hier geen ruimte voor dus lijkt me dan wel leuk om in die game te drummen. In het echt lijkt het me wel leuker, maar beter iets dan niets. ;) Hoop wel dat er wat mensen die ik ken hem ook gaan kopen. Lijkt me toch wel leuker om tegen bekende te spelen in plaats van onbekende.

De microfoon lijkt me ook wel leuk, maar weet niet of ik dat wel online durf.

8. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeft ook niet volgens mij, want ik geloof dat ik ergens had gelezen dat er online geen stemmen doorkomen en registreren van iemand die zingt door de microfoon.

dus je kan wel zingen, en jij zal het kunnen horen, maar de mensen aan de andere kant horen jou dan niet zingen.

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Jammer, dan kan ik 'm prachtige zangkunsten niet vertonen. Sorry wereld!

10. flygirl

flygirl New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh dat klinkt wel goed. :) Misschien dan toch ook maar een microfoon erbij.

11. itzme

itzme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm die tracklist valt me wat tegen. Hopelijk komt er ook POP band als extra uit na een tijd :D

12. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Alsjeblieft niet zeg. :{

Nouja, gelukkig hoef ik ze dan niet per se te spelen dus dan mag het wel. :9

13. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    De reden van de europese delay schijnt er te zijn, omdat ze per land in europa locale bands in de game willen stoppen...

Dat is behoorlijk wat werk, maar zo kunnen duitsers een band zoals rammstein verwachten, de britten een band zoals oasis, wij de dijk, of blöf (AAAHHH!!).

Noem maar wat voorbeelden nu, en ik weet niet of het ook voor elk land geldt, maar dit is de reden waarom wij hem later krijgen.

Wel suf, had van mij niet gehoeven namelijk.. boel werk voor hun, en lang wachten voor ons.
    Ik had de game liever over 7 dagen.

14. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Dacht dat de reden vooral ook was dat er tekorten zijn voor de hardware. Marja, als het waar mocht zijn vind ik dat wel een leuke toevoeging. Ik hoop zelf op Golden Earring. :9

15. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Hoe kill je het online gedeelte?
    Als elke versie andere bands heeft dan kan bijna niemand tegen elkaar spelen, alleen de mensen uit de NL tegen elkaar etc. Doe dan een paar extra nummers erbij zodat wij meer nummers hebben dan de amerikanen, dan kunnen ze iig de wat ruigere en onbekende bandjes uit NL etc. gebruiken.

16. Maxke-360

Maxke-360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit dat drummen precies in elkaar, is dit realistisch??

17. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is het drumstel van rock band:

18. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Iemand omschreef het ooit volgens mij eens alsof je op telefoonboeken slaat. Maar het drummen zou dichter in de buurt komen van het 'echte werk' dan de gitaren. Marja, het is natuurlijk nooit echt heel realistisch. Het moet ook leuk blijven voor de mensen die geen musici zijn natuurlijk. :)

19. Remco

Remco Guest

Moet je even wat filmpjes zoeken, C 4 yourself!

20. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen, ga naar rockband.com, vindt de video "run to the hills" van iron maiden, en realiseer je dan dat als je op expert speelt, je elke hit daadwerkelijk moet uitvoeren op het drumstel.
    Dus wat er gespeeld is door de drummer in die band, dat moet jij dan ook spelen, geen slag minder.

Vrij pittig wordt dat, maar wel realistisch! :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina