Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij waren de prijzen van de packs nog niet bekend, toch? Nouja, nu dus wel:
    Dus max. 240 MP voor een liedje en 440 MP voor 3 liedjes? Best prijzig, maar als je de packs ziet dan ga ik er toch nog wel minimaal 1 kopen denk ik. Sowieso die van QOTSA.

Hier trouwens de bron waar ook alle packs van de komende 5 weken staan: Xbox 360 Only.

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik ga QOTSA, Black Sabbath, Wolfmother nummer en Metallica ZEKER kopen.

3. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Rock Band krijgt een 9.4 van IGN...klinkt goed!! :thumbs:

4. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Had al gedacht dat het hoge punten zou gaan krijgen. Guitar Hero 3 werd ook goed ontvangen en ik schat Rock Band toch wel iets hoger in. Kan niet wachten tot ik hem zelf kan kopen. :)

Laatst bewerkt: 17 nov 2007
  5. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Maar er is dus geen kans dat we deze game al binnenkort kunnen spelen, want hij is dus niet regio vrij? Of wel?

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
  7. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Een dikke 9 van Gametrailers! \o/

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vette shit, hoogstwaarschijnlijk dat ik Rock Band later nog een keer aanschaf als ik 'klaar' ben met GHIII :D

9. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    weet iemand hier al antwoord op?

Zou hem wel graag willen importeren, en hardware is zoiezo regio vrij toch?
    dus de vraag is of de game te spelen is?

10. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We zullen er zeer binnenkort wel achterkomen.. er zijn als de game uit is, genoeg shops die rock band op een pal xbox 360 zullen proberen.

Let wel, het kan een probleem opleveren met DLC als je gaat importeren... wat ze qua tracks op de amerikaanse marketplace zetten, kan wel eens later komen op de europese marketplace.
    En dan is het nog maar de vraag of europese content wel werkt op de amerikaanse versie van rock band.

11. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    lijkt me sterk dat dat dan problemen kan opleveren. Als het regio vrij is is het gewoon hetzelfde spel toch?

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nega review:

Ik weet dat als je alle negatieve punten zo op een hoop gooit het allemaal wat erger lijkt dan het is.
    Maar voor mij is het nu iig duidelijk dat ik voorlopig gewoon bij Guitar Hero blijf.

Als party game is dit natuurlijk wel erg leuk! :)

Of ben ik de enige die zich de moeite heeft genomen om dit te lezen? :+

13. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    ik weet niet, ik denk dat je zo'n review ook wel van guitar hero kan maken :)

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Even wat reviews gecheckt :D lijkt me echt een top game. Ik denk dat je beter guitar hero 3 kunt hale als je veel liever alleen speelt of met 1 vriend.

Deze game is echt voor een groep... enigste wat ik haat is eigenlijk die zang. (ma'ja dat zal ik dus toch nooit doen)

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit wel een punt in. Rock Band lijkt mij ook sterker als party game. En zoals die reviewer ook zegt, ik had um waarschijnlijk toch alleen voor het gitaar gedeelte gekocht. Hmm.

16. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas... hij is NIET regio vrij.

Er zijn mensen en winkels die hem hebben geprobeerd op een pal console, en hij doet het niet.

Maar weer wachten een paar maand.

17. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    das baluh,

het is nog niet bekend tot welke maand toch? alleen dat het begin volgend jaar is.

18. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
  19. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Die Negareview is echt bullcrap, iedere reviewer ervaart bepaalde onderdelen van het spel anders en heeft daar zijn mening over, als je dat dan allemaal bij elkaar knalt krijg je idd wel een erg vertekend beeld van het spel.

Dat gezeur over de saaie solo-mode bijvoorbeeld, gh1 & gh2 is precies het zelfde alleen hebben ze in gh3 die geweldige cutscenes toegevoegd, en dan is Rockband ineens saai ?!

Gitaar stukken zijn over niet allemaal net zo moeilijk als in gh3 maar de meeste zien er wel leuk uit om te spelen en moeilijke zitter er echt wel tussen zoals; Highway Star, Foreplay/Long Time, Green Grass And High Tides. GH3 vind ik ook nog steeds vet maar is echt veel te veel prestatie gericht onmogelijk noten combinaties op expert die echt nergens opslaan en allemaal graf herrie van slayer en slipknot enzo.

Rockband koop ik trouwens vooral om te drummen en ik geloof dat dat wel aardig moeilijk gaat worden op expert.

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk, als ik Rock Band toch ga halen, koop ik hem in eerste instantie alleen voor het gitaargedeelte en dus zal het de stand-alone game worden aangezien de GH gitaartjes gewoon werken. Misschien dat ik dan later nog wat 'instrumenten' erbij koop, mits ik genoeg vrienden zo gek kan krijgen dat ze hier samen met mij op z'n tijd wat komen 'jammen'. Het drummen lijkt me persoonlijk minder leuk en wat betreft mijn zangtalent....tja, laten we het daar maar niet over hebben :+

Laatst bewerkt: 21 nov 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina