Genoeg mensen die kratjes ruilen voor items ( ikzelf soms ook ) dus je kan dan wel items krijgen zonder geld uit te geven. Maar hoe hoger de items die je wilt, hoe meer kratjes je kwijt bent haha.
Kun je die crates alleen openen met keys die je aan moet schaffen ofzo? Gisteren even gekeken in mijn inventory maar blijkbaar heb ik er verder geen reet aan... Edit: Ah, was al beantwoord hierboven. Excuus. Tragic.
Jammer dat je geen keys kunt winnen als je bepaalde doelen haalt ofzo. Die mogen best moeilijk zijn, maar dat het in ieder geval mogelijk is om ook door veel of goed te spelen kratjes te kunnen openen.
Als dat zo zou zijn dan was de DLC 20/30 euro geweest. Die was nu gratis. Andere games doen het niet anders. Maken 30 maps maar je krijgt er in het begin maar 8. vervolgens 4 DLC's die je moet kopen, kun je ook niet verdienen door doelen te behalen. ( niet bedoeld als fanboy over te komen ook al klinkt het zo, maar dit gaat zo met elke game tegenwoordig )
Ze gebruken een deel van de opbrengst ook als prijzenpot voor hun competitie, als ik het goed gelezen heb.
We hebben het hier niet over een map/arena of een nieuwe auto (daar mogen ze best geld voor vragen) maar over een freaking velg of sticker voor op je auto. En als je die óf kunt kopen, óf kunt unlocken door veel of goed te spelen, verkopen ze er alsnog zat. Voor mij heeft het winnen van kratjes nu 0 toegevoegde waarde (1,50,- en dan krijg je met een beetje pech iets wat je helemaal niet wou? No thanks)
Inderdaad @Dex en daarom hebben ze de optie ruilen erin gebracht. Maar het openen is optioneel, niemand dwingt je. Je kunt doen wat ieder ander doet alleen ziet je auto er anders uit.
Je zegt het zelf, het is een velg of sticker. Als het je niet boeit negeer je het toch gewoon, big deal. Er zijn duizenden mensen die het wél interessant vinden en daar geld voor willen neertellen. En dat geld gebruiken ze dan om nieuwe arena's te maken die wél gratis is voor iedereen. Win-win voor iedereen.
Inderdaad. En als je 5 sleutels koopt is het goedkoper. Ik heb nu alles wat ik wilde hebben uit die crates dus ik stop met openen. Dominus GT - Takumi RX-T, Labyrinth Universal Decal, Lightning wheels, Distortion voor de octane, snakeskin voor de dominus. Heb nog meer maar gebruik ik nooit. Heb niet alles uit crates ook veel gerolen.
Hier nog paar filmpjes. Goal vanaf de muur zonder de grond te raken ( wel in training nog ): Leuke redirect: Net op het nippertje kunnen saven:
Update met de AquaDome is beschikbaar op Xbox, voegt ook nieuwe achievements toe: GG - Win the MVP award in a game that goes to overtime. Trifecta - Score a goal, save a shot, and assist a teammate all in a single game. Infinite Power! - Activate every power-up in Rocket League Rumble. Stopped Cold - Freeze an opponent's shot before it can score. Sea Turtle - Head to AquaDome Map and score a goal while flipped on your back. Get Up, Mr. Bubbles! - Equip the Bubbles Rocket Trail and Score an Aerial goal, while playing in AquaDome Map. Rocket Genocider - Make 535 Shots on Goal.
De map is druk maar zeker mooi gedaan. Nieuwe Champios crate 3, zitten maar 2 of 3 leuke items in vind ik. Uiteraard de Break Out Type S is epic en de 2 nieuwe velgen zijn vet, de rest zijn maar lelijke skins vind ik. Distortion op de Takumi is nog enigzins leuk, maar die kun je dan weer niet op de nieuwe Takumi zetten....
ls iemand kratjes 3 heeft neem ik ze graag over. Heb niet veel om ervoor te geven ( alles ingeleverd om up te grade voor betere items ) maar heb nog wel paar skins die uit kratjes 1 en 2 komen!