1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Rocket League

Discussie in 'Games' gestart door Racerblade01, 12 feb 2016.

  1. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Ik heb alleen een Heatwave en Sky Blue K2's voor je in de aanbieding.
     
  2. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Welke divisies zitten jullie? Misschien wel leuk om een overzichtje te hebben, ik zit zelf na lang bikkelen eindelijk weer in platinum 1 maar platinum 2 is wel een beetje mijn plafond.
     
  3. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Ik zwing vooral tussen goud 3 en platina 1 met af en toe goud 2 ertussen. Het punt bij mij is iig dat ik soms een tijd veel speel, dan een tijd heel lang niet en dan weer een tijd af en toe. Veel beter zal ik waarschijnlijk dus ook niet worden, maar ik heb er opzich wel vrede mee hoe goed ik nu ben. :)
     
  4. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Heerlijke overtime goal.
     
    CrazY en MightyMikeDX vinden dit leuk.
  5. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Nice. Ik had laatst ook nog wel een leuke goal:



    Ik heb trouwens nog twee tips voor je betreft de camerasettings:
    1. Zet je cameras shake/camerabewegingen uit. Als je naar jou clip kijkt en dan naar mijn clip, dan zie je dat bij jou heel het beeld schokt bij elke bal aanraking, jump en landing. Dit is erg ongunstig en kan je een beetje desoriënteren. Je kan het er opzich tof uit vinden zien, maar ik denk dat iedereen je het zal afraden als je beter wilt worden.
    2. Zet je camera van een verdere afstand. Zoals je in mijn gameclip ziet heb ik het ook. Dit zorgt voor meer overzicht en je ziet ook beter je tegenstanders aankomen. Het heeft mij in ieder geval ook erg geholpen met het beter worden. Hier is een overzicht met allerlei camera settings van pro's: http://wiki.teamliquid.net/rocketleague/List_of_player_camera_settings . Ikzelf heb de settings van Rizzo als het goed is (zit een lichte reden achter, maar ik heb geen zin om het te vertellen :+), maar je kan natuurlijk ook iemand anders kiezen of 1 kiezen en dan die lichtelijk tweaken. Dit is trouwens wel heel erg wennen en het zou in het begin heel veel schoten verkloten, maar uiteindelijk heb je hier echt voordeel aan.

    Je moet natuurlijk zelf weten wat je doet en ik forceer je niks, maar ik ben er overtuigd van dat dit iedereen zou helpen. Laat maar weten of je het wat vindt of niet. O-)

    EDIT: Nog 2 anderen, omdat het kan.

     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2017
    Pride en CrazY vinden dit leuk.
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Iemand hier die vette shit over heeft en wil traden? Ik heb 2 keys en wat kistjes:+
     
  7. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Waar ben je naar op zoek?
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Nieuwe auto's (heb alleen de standaard modellen) bijzondere wielen of stickers. Heb niet enorm veel te bieden verder maar you never know.
     
  9. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Ik heb alle import bodies (die met rode achtergrond) die je uit crates kan krijgen.
    Naar welke ben je op zoek?
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik zit in 1v1 op diamond, op 2v2 op Champion 1, op 3v3 op diamond 3 en met solo standard platina 3. Krijg solo standard niet omhoog. teammates zijn echt te random haha.

    @MightyMikeDX klopt wat je zegt. Ik heb puur alleen FOV aangepast naar 110 zodat je meer ziet. Afstand tot de auto niet want dan word de bal stukken kleiner. En vooral mensen die al langer spelen als je dit aanpast kan je inschattingsvermogen ineens drastisch veranderen haha.


    Heb nu tijdje met de Centio V17 gespeeld. beetje houterig in draaien maar jezus wat kan die auto boomers geven. van korte afstand en harde knallen.



    Nog een lekkere teamplay:
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2017
    MightyMikeDX vindt dit leuk.
  11. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Scoorde net nog een leuk goaltje (calculated? 8))


    En 'simpel' teamgoaltje

     
    MightyMikeDX vindt dit leuk.
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Nice. Net even Rocket League, opgestart. Eerste potje waar ik in kom, nog iets van 2 en een halve minuut te spelen wanneer ik join, mijn team staat 0-3 achter, en dan vervolgens 5-3 winnen en daar ook een belangrijk aandeel in hebben met o.a. een hattrick en voorbereidend werk bij minstens 1 van de andere 2 goals...

    Voelt zo goed :D:D:D

    Ook meteen daarna de game weer afgesloten, want beter dan dit gaat het ook niet worden waarschijnlijk vandaag :p
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Scoorde eergisteren nog bijna deze goal, zo jammer dat ie er niet inging.

     
    CrazY en MightyMikeDX vinden dit leuk.
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Brrr, Nederlands :+
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    iemand nog die dit speelt? Nog paar leuke goaltjes:
    Ceiling:


    Klein airdribbeltje vanaf de grond


    Lekkere fake ook al jatte mijn teammate mijn glorie.




    Heb nog hoop filmpjes meer maar dit waren een beetje de leukere. Die onderste heb ik er meerdere van op verschillende manieren maar is niet gek bijzonder meer haha. Nu meeste bezig met ceiling shots.
     
    CrazY vindt dit leuk.
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Lekkere double touch:


    Geen idee hoe, maar het lukte


    Heerlijke dunk/follow


    Zit nu op Champ 2, nog Champ 3 en dan Grand Champ, denk niet dat ik dat dit seizoen al ga halen, verschil tussen GC of Champs is nog te groot om in 1 seizoen te overbruggen. Maar we worden nog elke keer iets beter.
     
  17. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Calculated


    Messi
     
  18. Beunhaas90

    Beunhaas90 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit er erg aan te denken om deze game aan te schaffen enkel spelen mijn vrienden dit niet. Is dit een beetje te doen met random teammates?
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Zeker weten. Blijft een geweldige game, met of zonder vrienden in je team!
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Lijkt me leuker met friends, waarbij je weet wat je aan elkaar hebt en welke posities ze invullen, maar ik speel zelf altijd gewoon met randoms, en dan verschilt het gewoon: de ene keer zit je met volstrekte debielen in een team en irriteer je je kapot (en zij zich waarschijnlijk aan mij), en andere keren 'klikt' het gewoon allemaal, dus dan neemt iedereen gewoon automatisch elkaar's positie over, rijden ze je niet steeds voor je flikker, ga niet onnodig de bal raken waar het nergens op slaat en iemand anders er beter voor staat, etc etc.

    Verschilt dus gewoon.
     

Deel Deze Pagina