http://www.playstationlifestyle.net...inted-microsoft-announces-cross-network-play/ Zou wel tof zijn als er ook daadwerkelijk xBone vs. PSN komt.
Ik was dus benieuwd wat het maximale level was, want ik ben al een aantal keer tegen iemand gekomen die veteran was en niks hoger. Spoiler Levels 1-9 = Rookie Levels 10-19 = Semi-Pro Levels 20-29 = Pro Levels 30-39 = Veteran Levels 40-49 = Expert Levels 50-59 = Master Levels 60-73 = Legend Levels 73-75 = Rocketeer Ben nu level 26 en levelen duurt al redelijk lang, maar dit is echt bizar Een spel waar je dus redelijk lang tijd aan kwijt bent om max level te raken! Ik vind mooi Hier kan je trouwens alle levels terugvinden, hoeveel xp je nodig hebt etc. https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=492723663
Wel al een paar keer tegen een 'Master' gespeeld, maar een hoger level nog niet gezien en wist ik eigenlijk ook niet eens dat bestond. Zelf level 34, kan dus nog wel een tijdje vooruit.
Als iemand trouwens zin heeft om online een aantal potjes te spelen, voeg mij maar toe! GT: XplodedAppendix
Ben benieuwd naar jullie rank in competitive. Mijn ranks: 1 vs. 1 - Uitdager III 2 vs. 2 - Uitdager III 3 vs. 3 - Uitdager III (geloof ik) @rudeboy ik ga je toevoegen!
@TobiasBB Hoe zien de logootjes eruit? Volgens mij ben ik bij alle drie een cirkeltje met drie diagonale streepjes. Eventjes bij 2vs2 een sterretje geweest...
Ik blijf in elke wedstrijdcategorie steken tussen "Challenger II" en "Challenger III"... Dan weer divisie omhoog, en dan weer omlaag. Focus momenteel zoveel mogelijk op 2vs2...
@B Tender je kunt bij extra's en dan leaderboard kijken welke rank jij en je vrienden hebben. Mocht je dat nog zoeken
Ben overal prospect elite (grijze ster), ik speel vooral 2 vs 2 maar blijf al een poosje hangen in deze klasse... Voeg me gerust toe, ik speel alleen wel laat, meestal pas na 9 of 10 uur.
Nee en ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren. De devs hadden het er over dat het mogelijk zou zijn maar niks concreets.
Vind crossplay opzich wel een goede zaak, al mis ik toch behoorlijk wat communicatie als ik tegen/met PS4 spelers speel. Geen chat functie en zelden tot nooit headsets. Met PC spelers onderling is vaak de chat alleen al hilarisch wat het spelen toch nog net een tikkeltje leuker maakt.