Lijkt mij wel ja. Maar heb je zo weinig aan als je tegen PC spelers speelt. Crossplay werkt, maar ook niet meer dan dat...
Game gister gekocht, vandaag ff gespeeld. Bak er nog geen flikker van, maar vind het wel tof. Morgen weer ff.
Gisteravond weer eens met een vaste Rocket League maat gespeeld en dat ging (gelukkig) weer als een trein! Snap soms echt niet wat voor random teamgenoten ik krijg en hoe deze mensen in de 'hogere' divisies terecht komen. Achja, klein beetje irritatie hoort erbij als je besloten hebt om enkel en alleen nog maar competitief te spelen.
Ja speelde vanochtend 5 potjes, 4 verloren in 1 vs 1 terwijl ik de dagen ervoor 75% van de potjes won. Raakte vanochtend helemaal niks en als je zelf niet scoort doet de ander het wel
Jip, soms de hele wedstrijd door in de aanval en kans dan kans weten te verprutsen.. En opeens valt die (meestal) via een 'lucky shot' zo bij jou tussen de palen. De wedstrijd erna knal er er zo drie binnen in de eerste minuut...
Ik ben sinds een week of 2 ineens al mijn unlocks kwijt.. Moet alle cars etc weer opnieuw unlocken? Nog meer mensen hier last van? (Mijn rank is wel gewoon blijven staan lvl 19)
Ga een ruime pauze inlasten voor deze game.. Merk nu al tijdje dat ik geen progressie meer maak en ik keer op keer wedstrijden weggeef door zeer knullige fouten. Irritatie ligt op de loer of is soms zelfs al merkbaar, hoogste tijd om even wat anders te gaan doen!
Als de tijd al voorbij is op zo'n manier de gelijkmaker maken, en dan ook nog eens de wedstrijd in de verlenging winnen. Ik vind mooi! http://xboxclips.com/XplodedAppendix/7885889c-efaf-4e7a-8286-96d6f0e279ad
Zo'n potje had ik ook 1 vs. 1 20 seconde voor het einde maak ik de 1-1 en na dik 2 minuten verlengen win ik het potje nog. Wel heel spannend zulke wedstrijden.
Dit is toch denk ik wel mijn beste goal tot nu toe! http://xboxclips.com/XplodedAppendix/5d31d0f6-0b70-4880-876c-0eb34e901aeb
Schitterende comeback van 1-4 naar 4-4 in de laatste 30 seconde, waarna winst volgt in de verlenging. Voor de totale beleving hieronder de volledige wedstrijd. Voor de ontknoping kijken vanaf 6:24.
Rocket League-spelers op de pc en Xbox One kunnen het vanaf woensdag tegen elkaar opnemen. Ontwikkelaar Psyonix maakt de eerder aangekondigde cross-play-functie vanaf middernacht beschikbaar. Potjes tussen de PS4 en Xbox One zijn nog niet mogelijk. Bron: Tweakers.net