Rockstar Games Presents Table Tennis [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 20 jun 2006.

1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Rockstar Games Presents Table Tennis
    publisher:Rockstar
    developer:Rockstar
    genre:confused:port
    release datum: reeds verschenen

Zo, inmiddels al weer tijd voor een deel 2 van de Rockstar Games Presents Table Tennis thread.

Deel 1 kan je hier vinden

Zelf heb ik RTT nog niet zo heel lang maar ik vind het een bijzonder vermakelijk spel. Gameplay die je snel oppakt maar diep genoeg is om ook voor langere tijd leuk te blijven en ook wat betreft het grafische gedeelte doet RTT het goed.
    Ik persoonlijk zette alleen vrij snel de muziek uit want die vond ik wel vervelend.
    Maar voor de prijs waarvoor dit spel in de winkel ligt en de kwaliteit en vermaak die het bied is het imo toch zeker een aanrader.

Rockstar Games Presents Table Tennis - Xboxworld hands on
    Rockstar Games Presents Table Tennis - Xboxworld screenshots en trailer

2. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey cool een 2de deel :)

Nou ik heb dit spel al een week niet meer gespeeld, en ben langzamerhand aan het afkicken :p

Moet nog GOAT halen, 50 tournaments winnen (ben bij 1), en all star uitspele met iedereen..

3. Mattor

Mattor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wou de game vandaag halen, heeft Dixons hem natuurlijk weer niet, waar ik nog zo'n €5 korting bon voor had uit Xbox magazine, dus van de week nog maar ff kijken. ;p

4. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    @ Opgeduveld: Je staat niet meer 1ste in nederland met Table Tennis, je staat 3de :+

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Owned!!!

@ Mattor, heb ik ook gedaan.
    Ze hadden me bijna een faceplate erbij gegeven.:mad:

Laatst bewerkt: 20 jun 2006
  6. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game is echt vet en ernstig vermakelijk, hij is alleen soms wel heel frusterend :'-( Ik ga nou ff proberen alle karakters bij te winnen :D

7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    ^Maar dat is niet zo moeilijk.

Ik heb zo'n fokking hekel aan Jesper trouwens, nog steeds.:mad:
    Het is echt niet leuk dat online iedereen bijna met hem speelt.

8. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt gierig het gaal als maar hetzelfde dan de eerste win ik volop en dan de twee games erna verlies ik vollop=(

9. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Is ook al een week geleden zeg, had nog 3 andere games te spelen en deze ligt gewoon opzij. Maar denk terug ermee te beginnen :D

10. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ben nog steeds druk bezig :) Met alle Spelers het All-Star Circuit doen is best pittig, zeker omdat sommige spelers echt slecht zijn gewoon! Ik heb een nieuw dieptepunt gevonden:
    Ik dacht dat Kumi slecht was, maar Carmen doet daar nog een stapje bovenop! Ze kan niet hard slaan en ze kan geen spin ballen slaan, of althans ze kan geen hard effect geven, zelfs met focus niet! Het wordt dan wel HEEL moeilijk om een gaatje te vinden ergens!

11. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nou 1 zon ranked tournament gewonnen(timed tournament) maar bij mijn stats staat nog steeds ranked tournaments: 0

Hoe kan dat??

ECHT ZON KUT SPELL JEZUSSSS altijd hetzelfde echt nou ben ik al 20 potjes bezig tegen die K:UT luc en dan altijd kom ik 1 -0 voor en dan 2 -1 verliezen en ook altijd dezelfde stand echt zo GAAAAAAAAL GIERiG

Echt een kut dag vandaag prey demo uitgesteld 3 proefwerken voor morgen 2 proefwerken leren:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Laatst bewerkt: 22 jun 2006
  12. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat ranked tournament geval heb ik ook eens gehad... Misschien was het geen ranked tournament... Ik was er ook wel heilig van overtuigd, maar ik denk het toch niet dan...

13. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ok ik kijk wel ff want ik was er toch zeker van tot et ranked was

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Calm Down!
    Rustig aan kerel, ik heb ook een proefwerk week, teminste ik weet niet of jij dat hebt. Ik neem aan van wel, gewoon goed leren voor je proefwerken en als dat eenmaal over is kan je lekker weer gamen. :):

15. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep klopt maarja ik hoop dat ik hem dan haal:)

16. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet alleen nog met Haley en Kumi de All Star Toernooien winnen en dan heb ik met iedereen het All Star Toernooi gewonnen!

[Update]
    Nu ook met Haley het All Star Toernooi gewonnen! Rest mij alleen nog met Kumi hetzelfde trucje uit te halen... Alleen kan ik totaal niet met Kumi spelen, die vind ik werkelijk te slecht...

Laatst bewerkt: 23 jun 2006
  17. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Heb eindelijk de moed gevonden om is de All Star tournament te spelen op default. Nu bezig met Mark en voorlopig lukt het wel aardig. Heb alleen tegen Juergen is een wedstrijd moeten herspelen, de rest van de eerste keer gewonnen. Moet nu nog 3 wedstrijden winnen om die achievement te halen.

Mijn overblijvende tegenstanders zijn: Jung Soo (of zoiets), Solayman en Luc.

@Tsux: veronderstel dat je op 7pt/set en één set per wedstrijd speelt om die achievement te halen?

18. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat wel mogelijk Cole,

het staat niet in de achievement dat je het met default settings moet doen, maar ik weet dit niet 100% zeker!

19. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The Savant is binnen! Met alle characters het All Star Toernooi gedaan!

Ja! Ik wist bij aanvang niet of het zou werken, maar gelukkig wel :) Dit neemt overigens niet weg, dat je nog weken bezig bent hor...

20. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gratz!
    Ja heb je nog tips voor mij! Ik heb all-star maar 1x gehaald met Jesper en toen had ik al vet geluk..

Deel Deze Pagina