Voor de ene achievement waar je het all-star tournament 1 maal moet winnen moet het op defout settings de andere achievement(the savant) mag je tot 7
Ik vind het online echt helemaal geweldig, maar dat is voor iedereen eigenlijk verschillend. Ik zou zeggen koop het spel neem live en probeer het
Vandaag stond er op xbox.nl dat je vandaag tegen een mistery gamer kunt spelen tussen 19.00 en 20.30 met tabel tennis(duh). Dan moet je een een of andere naam in je friendlist zetten ofzo. Weet iemand hier meer van?
Maar wat houd dat in dan is dat een hele goede table tennis speler ofzo of een bekend persoon? Iemand een idee?
Idd, zij is zo lekker. Als ik haar op straat tegen kwam zou ik spontaan overgeven.:{ R* had het spel wel meer ballen mogen geven, bij de vrouwen dan. Kom op zeg... zelfs masterchief heeft grotere tieten. Maar ot. Heeft ook maar iemand hier alle archievements al gehaald?
Table Tennis demo verschijnt vandaag Reageer op dit item Gepost door Notice op woensdag 26-07-2006 11:06 Bron: GameFront Jaja, vanaf vandaag zal ie te downloaden zijn! Rockstar heeft bekend gemaakt dat de eerder aangekondigde demo van Table Tennis vandaag rond 13.00 uur te downliaden moet zijn vanaf Xbox Live Marketplace. Zo gauw de demo daadwerkelijk online staat zal deze post geupdate worden. Leuk voor degene die hem nog niet hebben
Ik heb de demo gespeeld ! en ben hem gelijk bij de Media mart voor 32 euro gaan halen Wat een nieuw soort game play Wat een nieuw soort Graphics!
Shit ik viel ook onderste boven hoe deze game eruit ziet en hoe hij speelt!!! Echt een supergame. Ga hem denk ik vanmiddag ook maar ergens vandaan plukken.
echt geweldig, bij de eerste screens kraakte iedereen deze game af;"tafeltennis is maar niets" , "wie maakt er nou een tafeltennisspel" etc etc.. maar als je deze game eenmaal gespeeld hebt ben je verkocht.. ik heb em nu ook paar dagen en ben al zwaar verslaafd hehe
Ik heb demo gedownload echt verslavend. Ik dacht ook gaat wel wat leuk zijn maar gaat snel in de kast belanden.Nu heb ik zin om deze game te gana huren voor weekend.
Die demo heeft me zwaar overtuigd!! wat een vette gameplay niet normaal. als het goed is komt ie vandaag binnen. Voor de prijs zou ik het ook zeker niet laten liggen.