Logisch aangezien het meer op realisme gebasseerd. DOA4 is namelijk niks minder dan een arcadefighter.
Man ik had toch wat meer verwacht van Nedgame zeg, wacht al 2 dagen op het spel en nog steeds niks.Vind het trouwens een matige gameshop.
Weet iemand een lijst waarin staat met welke speler je met welk shot een match moet finishen om level of kleding te unlocken
Wow! Net dit spel gekocht, en echt VERSLAVEND! Fantastisch spel, speelt lekker en ziet er grafisch ongelooflijk mooi uit! Alleen zoek ik wel wat mensen om @ Live dit spel mee te spelen, voeg me toe!
ik zoek iemand die me kan helpen aan die online achievements... voeg me maar toe, dan kunnen we elkaar helpen
heb gister de demo is gespeeld best wel leuk, alleen vind ik dat je poppetje af en toe als hij de tafel word afgeslagen langzaam terugloopt maar dat zal wel aan mij liggen voor de rest wel grappig
Er is al een toernooitje aan de gang. Misschien kan je nog wel meedoen, maar dat moet je aan basovich vragen, want die organiseert het toernoeitje volgens mij. Edit: Ik zie dat je het al gevraagd hebt